[ETB1] CONAN DETEKTIBEA ASTEBURUTAN

Sortzailea Taichisan, 2007ko Urriaren 22a, 17:49:39

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Haber, ez dakit hau nola esan...... :kexa :kexa :kexa :kexa :kexa :kexa :kexa :kexa :kexa
PROGRAMAZIOTIK KAMPORATU DUTE CONAN DETEKTIBEA SIN MAS!!!!asike bagaude lehen bezala?? hasta nuevo aviso, nik uste ya Dragoi bola Z ordez jarriko dutela, bestela eske benetan salatzekoa da EITBko arduradunen lana, benetan penagarria ta beti ikusleari mareatzen, HORRELA EZ DAGO TELESAIL OSO BAT IKUSTERIK JODER!! :brickwall :brickwall :brickwall(eske ya odola irekinarazten didate putakume hauek!)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Urriaren 25a, 16:43:29
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urriaren 25a, 16:29:08
FHarlock == Kaiet??? :xD
Hala da, bai. Ez da oso izen komuna.
Niretzat ez da arraroa, DJ Kaiet askotan irakurri baitut karteletan.

Conan Detektibea kendu?? Badaezpada grabatu joan zen asteko ordu berdinean, agian programzioa idatzi duenaren kagada izan da...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Conan Detektibea kendu? Eta zer jarri dute bada honen ordez?

PD: Dj Kaiet jartzen duten kartel horiek ez dira beragatik izango ezta?? :lol
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Urriaren 26a, 17:23:22

Mmm, biniloak estropeatu egiten dira eta kalitatea galdu, ez dakit nik ba. WAVen pintxatuko luke  :pla

barraplaust

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Urriaren 26a, 18:10:24

Mmm, biniloak estropeatu egiten dira eta kalitatea galdu, ez dakit nik ba. WAVen pintxatuko luke  :pla
Seguraski bai! :xD :xD Ez naiz horretaz ohartu... :lol :lol
Soilik herriak salba dezake herria.

Kiogo

ZER????  :kexa  :kexa  :kexa
Orain dela gutxi Heroiak telesaiaren hankasartzea, eta orain Conan besterik gabe kentzea?
::Vudu (EITBko programazio arduraduna)

Bestalde mila esker hain azkar ya ripeoak eta dena prest izateagatik, kriston lana egiten dezute! Behintzat lan bat eginda gutxiago muntaia noizbait egin ahal denerako  :thumbsup

jonnydbz

Ez dakit nongoa izango den, baina nik Arrasaten ikusi dut pila baten
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Barkatu, baino moderatzaile bezala esan behar dut Post hau CONAN DETEKTIBEA etbren emisiorako dela, eta Dj kaiet edo dena delakoak 2postentzako bale, baino segitzeak haiari ezer gehiago aprotatu gabe denez gero, mesedez uztazue :embarrassedd :embarrassedd ta segidezagun Conan-i buruz estabaidatzen(baita EITBren joditzeko saletazunaz).

P.D: Inork ez dezala txartzat hartu bale?, eske pentsatzen dot moderatzaile bezala hemendik haurrera, eskertuko dudala post.aren haria ez galtzea :embarrassedd :aznn

717

nola liteke hori?!

ETBkin flipetan nabil azken boladan.... ??
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?

jonnydbz

Orduan kendu egin dute?? Hauek bai dakitela nola egin gauzak... :undecidedd

Taichisan

Kendu kendu ez, pentsau ein dute hobeago TINTINEN ABENTURAK amaitzen denean emititzea, zeren atzo gauen eon nitzan indagatzen ETB1eko progamazioaren webgunean ta aurkinu neban bai, aste hontan ez ,datorrenean hasiko homen da(baino etbrekin ezer ez dago seguru), Tintin amaitzean jarriko dute orduan 5 atal astean,....ta gero galacktik football....ez dakidana da azken hau amaitzen danean(laster izango dela 26 atal besterik ez dira ta) Conanen 2atal segidan emitituko dituzten ala beste telesail baten erreposizioa sartu edo( Im a Fighting DreamerXD)Keroro sargentua emititzen hasi :lol
Ikusiko dugu dana 15egun barru....

P.D: Nik uste badela garaia EITBri hemendik tokea emateko ordua, zeren hau ez da ez serioa ez normala.....badirudi telesailak emititzen dituztela "para rellenar huecos", eta alaxe bera da, horrelan euskaraz ez dugu inoiz bez ikusiko Monster, Get backers, ta katalunian emititzen dituzten horrelakoak....

orionatk

Bueno, agertu da berriro Conan Detektibea programazioan, astelehenetik ostiralera:

13:05 CONAN DETEKTIBEA
"MENDE HONETAKO DETEKTIBERIK OSPETSUENA" (Astelehena 5)

orionatk

Ending-a, espero nuen bezela, moztu dute. Ea laster osorik ematen duten muntai guztietan sartzeko.

Aju

orionatk

Ez dakit, justo azkenean harrapatu dut. Norbaitek ikusi du?