RESIDENT EVIL EXTINCTION euskarara itzultzen ari naiz. JADA ITZULITA

Sortzailea baronluigi, 2007ko Urriaren 26a, 11:55:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Ba hori ba, gaur filme honen R5 kalitateko bideo bat lortu dut, eta erdarazko azpitituluak ere bai.

R5 kalitatea DVDRIP batenaren ia ia parekoa da, hortaz, ezinobeki ikusten dela esan dezakegu

Erdarazko azpititulu hauek euskarara itzultzen ari naiz, baina ez dakit noiz amaituko dudan (gauza gehiago dauzkat egiteko), horregatik, norbaitek lagundu nahi baldin badit, esatea bakarrik dauka

Azpititulu hauek argentinako gaztelaniaz idatzita daude, eta modu perfektuan sinkronizatuta, hortaz, euskerara itzultzea besterik ez daukagu

Hauxe zen dena. Mil esker post hau irakurtzeagatik

PD: Norbait bere buruari galdezka baldin badabil, bai, RE sagaren zale amorratua naiz XD

Taichisan

Bua ke buena!!!hauxe bai eznuela espero!XDD nik ezertan ez dezaekt lagundu, lanez gainezka bait nago baino irrikaz nago filmea euskaraz ikusteko^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

XD, ondo irtetea espero det

Honek nire euskera berreskuratzen lagunduko dit

baronluigi

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

baronluigi

Nahi baduzue, bideoa jeisten joan zaitezkete

http://my.opera.com/ahsan9/blog/2007/10/24/resident-evil-extinction-r5-line-xvid-pov

XIRROR.COM dioen linketatik jeitsi. Xirror igotzeko servidoreak zerrendatzen dituen web da. Hau da, adibidez, bideo bat 4 servidor ezberdinetara igotzen badugu, XIRROR web-aren bitartez, lau bideo horiend linkak jarri ditzazkegu XD

Va XIRROR-eko web horretan, UPLOADED.TO serbidorea klikatu. Serbidore hortatik jeitsi dut nik filma gaur goizean. Jeisteko tasa ez dago murriztuta, hortaz, filme osoa jeitsi dezakuze inongo arazorik gabe

Gero arte XD

baronluigi

baronluigi

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2007ko Urriaren 26a, 23:57:09
Filmearen 60% itzulita
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urriaren 27a, 01:52:40
Hori da azkar lan egitea :xD

azkar?? Hori Flash edo Merkurio baino azkarrago jutea da ere, azelako zaletasuna!XD orduan iganderako filmea euskaratuta igota egongo da?? :whistling
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Filmea igota dago...hor utzi dizkizuet linkak XD

70% itzulita :vueltasss

Jotake[EH]

Eskerrik asko. Nik ikusi nahi dut, jejeje. :tv_happy

baronluigi

FILMA 100% itzulita

Bihar errepaso bat emango diot, eta geroago, zinera joan baino lehen (INVASION filmea ikustera joan nahi dut) hona igoko dut

Gabon pasa

baronluigi

bueno, bihar estrenatzen denez, azpitituluak ere bihar ateratzea erabaki dut

Zue jeitsi al duzue filma jadanik XD?

Arsenicum

Baaai bajatu dotaz pasadan larunbatetik edo. Itxaroten nabil pelikula ikusteko  :tv_happy
Geuk egin ezean, gureak egin dau.