PSP.rako euskal materiala prestatu

Sortzailea Taichisan, 2007ko Azaroaren 17a, 00:00:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztioi, ez dakit benetan euskal encodingseko zenbat kide dekogun PSPren bat( normala edo Slim.a), baino pensatu egin dut igual material erakargarriena psprako formatura pasatzea, ez duela asko tardatzen eta, nik gehien pentsatu ditudan telesailak: DB eta DBZ(jende gehienak eskatzen duena), One Piece, Heroiak eta Sakura.
Poliki poliki jungo litzake gauza baino 60mega baino gehiago ez dute irauten atalok, baita ere nahi izanez gero filmeak pasa ditzaket. Nik behintzat hasi naiz probak egiten eta eta gutxi gora behera badakit nola egin, interesatzen zaizue??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Nik ez daukat PSP, baina ideia ona iruditzen zait  :thumbsup

C4GTA

Ni PSP dut lehengo modeloa eta firmware euskaraz jarrita dut bino arazo bat dela eta joku batzuk ez dabiltzate eta aspaldin ez dudala erabiltzen ^^!

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

ar_abatarra

Buouououou...
Aspaldi pentsatu nuen horrelako zeozer egitea, izan ere, dragoi bolaren hainbat kapitulu baditut psprako formatuan, baina ez dakit...
Erabiltzen al da nahikoa???
Ez dakit merezi duen denbora pila galtzea (inbertitzea) pelikulak etab. psprako formatuan jartzen, dozena baino jaitsiera gutxiago egongo badira.

Taichisan

Aspaldi aspaldi irekitako posta zen lagunok, PSPa erosi nuenean ahin zuzen, ez du merezi horrelako ezer egiteak.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

ar_abatarra

Ni bai ba...
Azkenengo posta oraintzukoa zela ikusi dut...
Baina lehenengoa duelo bost urtekoa da
jajaajaja