Illunbe

Sortzailea Jotake[EH], 2007ko Abenduaren 16a, 15:06:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Jotake[EH]

Norbaitek gaur arratsaldeko Gpuntuaren finala grabatuko du?

Arsenicum

Zer da, Gipuzkoako bertsolari txapelketako finala?

Gure badozu imingo dot grabetan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Jotake[EH]

Eman dute telebistan ez?

Arsenicum

23:10tan da. Grabatzen jarri dot.

darko

Ni bertan izan naiz eta sekulako finala izan da, maila ikaragarria! Baina telebistan ez dira osorik ematen ari. Bihar idatziko dut zerbait, baina hemendik aurrera ARGI Be?at Gaztelumendirekin.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Arsenicum

Grabatu nendun eta avira pasatute dekot. Sinkronizatzea falta dat ze soinua ta bideoa ez doaz era batera bideoan erdialdetik aurrera. Egiten dotenean igongo dot. 1044 MB inguru eukiko deituz. Igon egingo dot, baie gero ez dot konpartitzen mantenduko. Esku pilota ta beste gauza askogaz topera nabilelako konpartitzen. Boluntarioak behar dotaz hau konpartitzeko.

barraplaust

Ni prest nago igotzen dezunen konpartitzen mantentzeko, ez dakit nola igo nahio dezun... Zuk ikusi.
Soilik herriak salba dezake herria.

darko

Ahaztuta nengoen. Nik ere konpartituko dut Arsenicum, baina ez dakidana da jaisten zenbat denbora beharko dudan...
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Arsenicum

Lasai egon Darko, 56ko lineagaz ezin leike miraririk in eta nik ez dotzutez eskatuko.