Euskal Herria - Catalunya

Sortzailea getxoztarra, 2007ko Abenduaren 27a, 21:15:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

getxoztarra

Danok edo ia danok dakigunez zapatu honetan, Abenduak 29, Euskal Herriak (ez euskadi) beste partidu bat deko ofizialtasunaren alde. Oraingo hau Catalunyaren kontrakoa da. Badakizue zer tokatzen dan ezta? Ia bakoitzak ze emaitza egongo dan jarri ta nonork asmatzen dauen.
Nirea hau da:

Euskal Herria 3-2 Catalunya

Aju

Deialdia

ATHLETIC:
Amorebieta, Iraola, Orbaiz, Yeste, Gabilondo, Etxebe, Aduriz, Llorente, Del Horno.

REAL:
Riesgo, Labaka, Aranburu, Mikel Gonz?lez, Xabi Prieto

ALMERIA:
Rekarte

VALLADOLID
Llorente

ESPANYOL
Lafuente

OSASUNA
Pu?al

BORO
Mendieta

TOULOUSE
Sirieix

jonnydbz

Catalunyaren deialdia:

BARCELONA:
Albert Jorquera, Carles Puyol, Xavi Hern?ndez, Bojan Krkic, Marc Crosas.

ESPANYOL:
Ferran Corominas, ?ngel Mart?nez, David Garc?a, Francisco Chica.

GIMN?STIC:
Antoni Pinilla, Dani Tortolero.

ZARAGOZA:
Sergio Garc?a.

DEPORTIVO:
Sergio Gonz?lez, Joan Verd?.

GETAFE:
David Berenguer.

ALMER?A:
Bruno Saltor, Carlos Garc?a.

MANRESA:
Josep Maria Soler.

TERRASSA:
Jos? Miguel Morales.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Orgulloagatik Euskadi bozkatu dot, ba?a Catalunyak palo serioa emoteko taldea daroa... Ta gainera Euskal Herriak holako deialdi kaka eginda... Asko ezin dira etorri, hori be egia da.

Eske deialdia ikusten dot ta disgustatu egiten naz. Onenak konbokatzen dira, ta jendea ez da eramaten konpromisoagatik edo dekretuagatik. Ez dago zertan eraman jokalaren bat euskal talde guztietatik, eta hau errealagatik diot. Ez da izorratzearren errealekooi, benetan, baina momentu honetan Mikel Gonzalez eta Xabi Prieto dira benetan merezi duten bakarrak, eta agian Riesgo; Labaka eta Aranbururena txistea da, eta errealekoon artean ere onartzen duzue.

Negritaz, konbokatoria benetan merezita daukatenak nire ustez, besteak, konpromisoagatik edo por decreto doaz.

• Amorebieta: fenomeno hutsa da, hau Championseko edozein taldetarako baliogarria da.
  • Iraola: 2 urte on izan, eta tipo hau ez dago 11kotik kentzerik ya. Denboraldi (partidu batzuk, ez "temporada" bat aulkian merezi du honek
  • Orbaiz: Mafioso honek Athleticetik bota eta ea non topatzen duen lekua. 2-3 lesio larri izan ditu eta gainera txarto osatutakoak, hau bere garaian saldu egin behar zen, orain ezebez.
  • Yeste: Lesionatuta egon da eta oraindik erritmo falta dauka, baina tipo honek edonoiz ateratzen ditu kriston detalleak
  • Gabilondo: Kriston alferra da, defentsan sekula ez du laguntzen, baina eguna daukanean detalle hori ahaztarazten dizu; hori bai, horrelako oso egun gutxi ditu
  • Etxebe: Azken 3 urteetan galdetzen didate ea eramango nuen, eta ni de ko?a. Kuentotik bizitzen egon da, ba?a dezente hobetu da aurten, merezi du aukera
  • Aduriz: Ez du gol asko sartuko, baina gogo gehien jartzen du. Taldeak zertara jokatzen zuen galdetu zioten eta berak ez dakiela esatearren, Caparrosek kondenatu egin du. Pena bat
  • Llorente: Bi sakada eman eta negarrez hasten da 3 urte lehen mailan daramatzan tipo honek. Desesperantea a mas no poder. Udan 6 edo 8 milloiko oferta egin ziguten indibiduo honengatik, eta guk ezetz :brickwall
  • Del Horno: lotsabako hau partidura juergarekin pentsatzen doa, sin comentarios.
  • Riesgo: Atezain ona da, baditu egunak akojono bat dena porterian hau izatea, baina normalean ondo. Iraizoz balego, zalantzarik gabe Iraizoz titular, eta Almunia balego ere, en teoria Almunia, ba?a klaro, tipo hori guardia zibil baten semea da ta hori ez dator... Ingalaterran ez dago oporrik eta ezin da etorri, ba?a jakin nahiko nuke zer egingo zuen
  • Labaka: politikagatik jokatzen du, eta honengatik edozer txarra esango nuke 14 orri betez, baina laburtuta esango dut 3. mailarako ere ez dagoela, eta sekula ez dela lehen mailarako bezain ona izan
  • Aranburu: Oriolek aberia hura egin zionean futbola uztea pentsatu behar zuen, hau ere ze txarra den. Hau ere kriston euskalduna delako, argentinarra balitz...
  • Mikel Gonzalez: Puto amoa, hau bai dela krak bat, baina Coleman marioneta bat da eta ez daukanez arrautzarik Iriarteri kontra egiteko, ez du jartzen. Aurten zentralez ondo gabiltzalako, bestela tipo hau iaz beti izan zen nire preferentzia fitxatzeko. Oso oso ona.
  • Xabi Prieto: Ez dauka iniziatibarik ezer egiteko, eta oso ona da. Honek jende ona behar du inguruan, bera ere ondo ibiltzeko, baina ezin zaio erantzukizunik eman. Pena bat. Baina hala ere oso ona da
  • Rekarte: Txisteko deialdia, eta hor utziko dut komentarioa
  • Llorente: Hau fenomeno ibili da lehen maila ez den edozein lekutan, aurten ondo hasi da baina...
  • Lafuente: Ez du ezer egin eramana izateko, portero faltagatik doa. Aranzubia baino hobea bada, baina ezer gutxi esan daiteke aurtengo lanagatik... Hobe iparraldeko atezain gazteren bat eramango bazen, dezente daude eta
  • Pu?al:Honengatik ez dakit ezer asko, sekula ez naiz fijatu honekin
  • Mendieta: Noiztik da matau bat? Noiz joan zen Valentziatik? 2 urte daramatza ezer jokatu gabe, ta lesionatuta zati eder baten
  • Sirieix: Honi buruz ez dakit ezer. Fenomeno bat balitz Athleticek fitxatuko zuen, liga frantziarretik 4 pezetan erosten dira jokalariak eta, eta gainera tipoari Athletic gustatzen zaio

Disgusto bakarra, Koikili ez konbokatzea (Garrido ezin delako, bestela, berau). Koikilik 100&a ematen du, eta 2Btik datorrelako jendeak ez dio errespeturik, baina oso oso oso ona da. Izenak ere ez dio laguntzen errespetua lortzeko :xD

Riesgo ondo, Iraizozen faltan bera da onena. Almunia balego, ba Almunia, ba?a honek ezin du Ingalaterran dabillelako, ta aparte, guardi zibil baten semea da asike... Mikel Gonzalez ta Xabi Prieto dira hor benetan ondo irabazita daukatenak konbokatoria.

Emaitza... joder, 1-0 esango dut, baina ez dut benetan hausnartu nahi nolakoa izango den :xD

Aju

Gustatuko litzaidake konbokatutako jokalariengatik ze iritzi daukazuen, batez ere errealeko jendearena (barraplaust eta darko). ez dago zertan nire besteko erantzuna jarri beharrik :xD Eske konbokatoria hau eskandalu hutsa da, urtero iruditzen izan zait nahiko ona izan dela, baina hau...

Aju

Aldaketa egon da konbokatorian, Sirieix lesionatuta dago eta bere ordez Eibarreko Urzelai doa.

Katalunian ere aldaketa, Valdes ez dator eta Terrasako atezaina dakarte

jonnydbz

Nik jarritako deialdian ez dator Valdes... :whistling

Ta sentitzen dot Euskal Herriagatik, baina egurra jaso behar du... 2 - 4 diot nik.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Nik uste Euskal Herriak irabaziko duela, 3-0... Agian pixka bat irreala, ezta?  :lol
Ba, Errealeko deialdiaren inguruan esango dizut tokiz kanpo ikusten dudan bakarra Labaka dela, hori bai ez luketela eraman beharko, baina besteak ez daude soberan. Aranburu, adibidez, ez da dagoen jokalaririk onena izango, baina sekulako gogoz jolasten du. Ta faltan bota dudana I?igo Diaz de Zerio da, horrek bai behar lukeela deialdian, ta ez Atleticheko aurrelariren bat...  :bleh Ez da sekulako jokalaria izango baina gol sena badu behintzat, tarteka bada ere.
PD: Rekarte???? :kexa :kexa :lol
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju

Harritzen nau Fernando Llorenteren konbokatoriaz gehiago ezer ez komentatzea :whistling Ba?a ya erantzuna prestatuta neukan e :xD Diario Vascoko forotik pasa naiz ta flipatu egin dut, eta hori Realak horrelako 3 kasu eman dituela minimo, eta hau ez dela Llorenteren lehen deialdia Euskal Herriarekin.

Aju

Azkanean 1-1... Partidu deskafeinatua, 1000 bider talde hobeak egon ahal ziren, baina entre ke kanpoko ligak eta lesioak, talde normalilloak izan dira.

Guri X. Alonso, Arteta, Garrido, Urzaiz ta Almunia (guardi zibil baten semea izanda, igual etorri nahi bez) falta izan zaizkigu.

Catalunyari Valdes, Lopo, Capdevila, Tamudo, Jarque, Cesc, Luis Garcia, Piqu?, Luque, Gabri, Gerard... Bojan, Xavi ta Puyol sartu ta kriston 11koa dago hor :xD

Ausentziekin irabazten urten dogu askogatik.

Bide batez, entzun dozue Gratacos? "El Athletic nos ha presionado... etc", Euskal Herria = Athletic? :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD

Arsenicum

Berdinketa bozkatu deuen bakarri ni izen naz. Ni irabazle!!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Zelako bodrioa izan den... partidua bukatu baino lehen pelikula bat jarri dugu...

darko

Partida ona izan zen eta! Beti ere emozioarekin eta bi golak oso onak gainera. Eta Puyol? Hori bai zezena, horrelakoak hartuko genituzke euskal taldeetan. San Mames ikusi egin behar zen, beti esango dut Athletic estadioak salbatzen duela. Utzi pakean estadio berriak eta txorakeriak eta gera zaitezte San Mames zaharrarekin...

Nik ez nuen bozkatu internet gabe nengoelako, baina 1-0 edo 2-1 jarriko nuen etxerako. Kataluniak talde hobea duela? Dudarik gabe. Eta zer nahi duzue ba, Euskal Herria txikia da eta ezin dugu Brasil edo Argentinaren maila izan. Hala ere ez gara txarrak! Hurrengo "derbia" Eurokopa batean :drunk

Bi gauza aipatu nahi nituzke ahal bada inor haserrarazi gabe: bat, eta hau egia da, jende gehiago entzun nuen katalanez euskaraz baino. Noiz hasi behar dugu euskaraz Bilbon? Ez al da Athletic Euskal Herriaren erakusgarria?
Bi, ez dakit noren errua den baina lotsagarria da Athletic-eko bazkideei gutxiago kobratzea. Beste guztiek Bilboraino desplazatu egin behar dugu, eta gainera gehiago ordaindu? Eta estadioa ez da aitzakia, jokatzen duena Euskal Herria da. Oso larria iruditzen zait hau.

Deialdiari buruz, Aju, nire iritzia:
-Amorebieta: ez dakit nik hain hain ona den, baina selekziora eramatekoa behintzat bai.
-Iraola: orain arte behintzat merezi zuen. Aurten ez dakit.
-Orbaiz: uste dut garrantzia gehiegi eman izan zaiola, ez da hain ona. Aldaketa: Xabi Alonso, azken 20 urteetako euskal jokalaririk onena.
-Yeste: kalitateagatik bakarrik bada ere hartu beharra dago.
-Gabilondo: hein batean Yesteren berdintsu, kalitatea kalitatea da.
-Etxeberria: eman beharrekoak eman zituen, harroa da eta uste handiegikoa. Aldaketa: Urzaiz, dezente hobea delako.
-Aduriz: niretzat gaur egun Euskal Herriak duen aurrelaririk onena da, nahi ta nahiez eraman beharrekoa.
-Llorente: hau selekzioan egotea lotsagarria da. Ez da Euskal Herrikoa. Eta berdin da zein taldetakoa den, lotsagarria da bere garaian De Pedro zen bezalaxe. Iribar eta Etxarrik sekulako ridikulua egiten dute honelako erabakiekin. Aldaketa: Diaz de Zerio, gainera beste inork baino gehiago merezi du eta.
-Del Horno: ikusi egin behar zenbat gogo jartzen duen, aukeratu edo ez erabakitzeko.
-Riesgo: pentsatu sekulako atezain bati tokia kendu diola Realean. Aurten bigarren mailako zamora da oraingoz eta defentsa erdipurdi horrekin, dudarik gabekoa hau ere. Oso ondo ari da gure Arrixku, eta Iraizozekin batera joan behar zuen.
-Labaka: debutatu zuen urtean ondo aritu zen, baina gauzak diren bezala. Orain ez dago selekziorako. Aldaketa: J. Fla?o edo Josetxo.
-Aranburu: lehen oso ona zen, azken bi urteotan pott egin du. Aldaketa: Raul Gartzia, jokalari bikaina.
-Mikel Gonzalez: oso ona bai, eta Realak eutsi beharreko jokalaria.
-Xabi Prieto: kalitate ikaragarria dauka, honek bai balioko lukeela Championserako... Baina bost litro odol falta zaizkio.
-Rekarte: nik ez dakit nola den posible hau aukeratzea. Ezin dut ulertu. Aldaketa: Garrido.
-Joseba Llorente: goleatzaile ona da, honek merezi du.
-Lafuente: ba betegarria. Ondo egonda Iraizoz behar zuen.
-Patxi Pu?al: ez da Xabi Alonso, baina ona da.
-Mendieta: ez da Valentzian aritu zena, badira hobeak selekziorako. Aldaketa: Mikel Arteta.
-Pantxi Sirieix: ez da besteen mailakoa, baina ondo dago Ipar Euskal Herriko bat izatea ofizialtasuna lortu bitartean.
-Urzelai: betegarria (errespetu osoz).
Ingalaterrakoak ez etortzekotan Realeko Larrea eta Elustondo sartuko nituzke, aurten oso ondo ari dira; Ipar Euskal Herriko besteren bat ere sartuko nuke.

Je! Txarra al da geratuko litzatekeen taldea?
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

San Mames aldatu egin behar da ze segurtasun neurri bat bera ere ez du betetzen, oso zaharkitua omen dago. Ez da berdina izango berria, noski, baina txarra ere ez da izango, molestatu baitira estadioari forma aproposa ematen, jendearen ahotsaren oihartzuna ozenago entzuteko zelaian (garrantzia handia eman zitzaion detalle honi). Berriak ere salbatuko gaitu :bleh Gipuzkoa Arena faraoniko hura ere atzean utziko dugu :bleh

Selekzioa ez zen txarra izango faltan dauden X. Alonso, Arteta, Garrido, Urzaiz, Almunia, Ustaritz ta Raul Garcia (azken biok ahaztu zaizkit) baleude + Iraizoz, Ocio, Krutxaga lesionatuak baleude, eta ez dakit besteren bat ahaztuta ez nabilen. A todo esto, zergatik ez zuen jokatu Raul Garciak? Ez zuelako nahi edo taldeak utzi ez diolako? Edo biak?

Llorenterena... Iru?ean jaiota eta 10 urterekin hona etorria futbolean ibiltzeko. Ez dakit zer dagoen Llorenteren kontra, eta ni flipatzen nago errealeko jendearekin, amorruagatik izango da, ze... Eta hauek zer?:

-Loren Juarros (hau Athleticen ere ibili zen), txikitatik hemen bizi eta euskeraz enahi ikasita, ze umetatik interes pixkat jarrita ondo ikasten da.
-De Pedro. Euskadik Uruguayrekin lagunarteko bat zeukan hitzartua liga amaitu eta gero jokatzeko, errealaren azpitxapeldun urtea izan zen. Uruguay ere ondo portatzekotan zen ze bere jokalari on guztiei deitu zuen, Recoba & company, beraz, ganorazko lagunartekoa izango zen. Partidu berezia zen ze Euskadik urte asko zeramatzan kanpoan jokatu gabe, ez dakit zenbat urte diren, kalkuluak atera. Ba beno, tipo honek esan zuen "yo cuelgo las botas cuando acabe la liga y no jugar? hasta septiembre" eta errealekoak ere ez doazela esanez. Aranburu eta hauek ezagututa, esango dugu azken komentario hori De Pedroren beraren desprezio bat izan zela. Hala ere tipo honek Euskadirekin jokatu du...
-De Paula. Oso euskalduna hau, bai. Hain euskalduna ze aurten Extremadurako selekzioarekin jokatu du.

Gainera ez dakit zergatik asaldatzen den jendea, aurten inoiz baino gehiago gainera, ze jada ez du lehen urtea Llorentek euskadirekin.

Llorente nahi den besteko txarra izango da, baina sekula ez du horrelako detalle itxusirik izan eta ezta izango ere. Eta ea baten batek azaltzen dizkidan euskaldun izateko arauak, ze Llorente nik neuk bai onartuko nuke euskalduntzat...

Arsenicum

Llorente ez zan Iru?an jaio. Rincon del Soton jaio zan errioxan. Baie hemen daroan denporagaz nik uste irabazita eukiko deuela nazionalitatea ezta? Ona edo txarra bada, beste diskusio bat da ya.

Orbaizeri garrantzia gehiegi emoten dakola? Ez dala hain ona? Bi lesio larri euki deituz belaunetan eta azkenengotik hona ez da errekuparatu ta ez dakit lehengoa izatea lortuko deuen, baie oso ona da eta fisikoki lehen, Athletic-eko bigarren onena zan. Gaur egun ez dot uste joateko moduen dauenik selekziora, hori bale.

Ni Athletic-eko bazkidea naz eta 3 ? merkeagoa da sarrera, karnetagaz erosi ezkero. Ni bebai beti geratu naz flipatuta honegaitik, baie suposatzen dot Klubak Estadioa alokatzerakoan egindako traturen bat edo izango dala. Euskadiko partidurako ta San Mamesen egiten dan edozertarako eukiko da deskontua seguruenik. 3 ? horrekaz Koka kola bat ordaintzeko be ez da helduten kasik estadio barruan; inor ez da aberastuko horregaz.

Ta estadio barriarena... San Mames Barria eukiko deu izena... nik be ezetz bozkatuko neuke konpromisarioa izengo banintzen, baie 1913ko Estadioa da, ez dau helbarrientzeko prestaturik (dana eskilarak direz), ez dau larrialdi irteerarik...

Estadio barrie Alemaniako Mundialeko baten kopia izengo da, urdin bat zan, oso batua zana. Ez dot uste txarra izengo danik.

PD: Nor izen da partidua ta gero berdinketa bozkatu deuena? :lol

Honen antzekoa izango dala uste dot. Darko lasai egon, Bilbokoak badakizu, dana a lo grande. Ez da edozein estadio ingo.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.