JUSTIZIA berriro ETB1en parrilan Ostegun gaueetan

Sortzailea Taichisan, 2008ko Urtarrilaren 31a, 14:01:27

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa aspaldikook, atzo berton ikusi neban JUSTIZIAren azken atalok emititzeko daudela(12 eta 13.atala) ez dakit THE NINE emitituko duten 3 aste barru baino nik ez dot uste. Dena den Gaur, Balbemendi ostean(zergatik egiten dute egun aldaketa hauek??O_o) Justizia emitituko dute, ta badirudi igandeetan "filmea" egongo dela baino ezer ez da inoiz seguru...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 31a, 14:01:27
Aupa aspaldikook, atzo berton ikusi neban JUSTIZIAren azken atalok emititzeko daudela(12 eta 13.atala) ez dakit THE NINE emitituko duten 3 aste barru baino nik ez dot uste. Dena den Gaur, Balbemendi ostean(zergatik egiten dute egun aldaketa hauek??O_o) Justizia emitituko dute, ta badirudi igandeetan "filmea" egongo dela baino ezer ez da inoiz seguru...
EITBko putakume madarikatuak!! ointxe begiratu dut baieztatzeko webguneko programazioan ta balbemendi ostean kirolez kirol jarri ta Justizia kendu, ez dekote lotsarik....EITB AL PAREDOOOOOOON!! ;tximuzoro :protest :protest ;tximuzoro
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Akerbeltz

Ez dekoie lotsarik!

Kanal horretan kirolez kirol baino ez da existitzen!

darko

Aipamenaren egilea: Akerbeltz  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 31a, 15:49:00
Ez dekoie lotsarik!

Kanal horretan kirolez kirol baino ez da existitzen!

Gezurra! Ero eta Beroren  errepika-penak eta Txirri Mirri eta Txiribiton ere existitzen dira! Eta gainera urrezko Q-a irabazi du ETBk!

(Kontuan hartu ironia)
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

orionatk

Ni joan nintzen ikastolak zilarrezko Q-a lortu badu edozer sines dezaket...

Arsenicum

Kirolez kirol egon da, kopako partiduak egon direlako. Baie lasai, Athletic kanpoan dau eta ez da kopako partidu giaurik emongo  :cryy
Geuk egin ezean, gureak egin dau.