kaixo!

Sortzailea zizart, 2008ko Martxoaren 13a, 18:30:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zizart

Kaixo!!!badaramatzat egun batzuk idatzi gabe eta ia banuen gogoa berriz ere idazteko. Egunero sartzen naiz forora eta pixkanaka dauden gauza guztiak ikusten ari naiz eta emozionatu eiten naiz ikustean honelako foro bat dagoela. Hainbeste buelta eman ditut nik telesialen gai honekin... txikitatik gustatu izan baizaizkit telesialak orokorrean nahiz eta nire gustu pertsonala izan denak bezala. Orain dela gutxi jarri nituen bi kapitulu jaun eta jaberenak jesten, beno hiru bat ez da jetsi eta beste biak bai!! oraindik dena ez dut ikusi nahiago dudalako gauean ohera joatean kaskoak jantzita ditudala ikusi, baina pixka bat ikusi dut eta joe ze ilusioa!mila esker igo duenari!
Bestalde mezuak eta irkaurtzen egon naiz eta aurkitu dut bat a ze parea telesailaren ingurukoa eta gaizki ulertu ez badut behintzat batek kapitulu batzuk ditu eta igotzeko asmoa. Mezua ordea uste dut aspaldikoa dela. Ba al dakizue zerbait gehiago honi buruz? telesiala lortzeko aukerarik ba ahal dago? Honetan ere nik banituen kapitulu dexente baina videoan denak izorratu zaizkit:(

Ze behar da telesial bat ripeatzeko?

MikelEiza

Aipamenaren egilea: zizart  Noiz: 2008ko Martxoaren 13a, 18:30:13
Bestalde mezuak eta irkaurtzen egon naiz eta aurkitu dut bat a ze parea telesailaren ingurukoa eta gaizki ulertu ez badut behintzat batek kapitulu batzuk ditu eta igotzeko asmoa. Mezua ordea uste dut aspaldikoa dela. Ba al dakizue zerbait gehiago honi buruz? telesiala lortzeko aukerarik ba ahal dago? Honetan ere nik banituen kapitulu dexente baina videoan denak izorratu zaizkit:(

Ez dakit telesail hau inork grabatuta izango duen, baina izatekotan seguruenik Arsenicumek izango du, baina grabatuta baldin badauka ere, telesail pila dituenez, ez dakit noiz igoko dituen, bideo bakoitza ripeatzeko denbora dexente behar baita.

Aipamenaren egilea: zizart  Noiz: 2008ko Martxoaren 13a, 18:30:13
Ze behar da telesial bat ripeatzeko?
Dvd grabagailu edo telebista sintonizadore batekin grabatzen dira bideoak eta ondoren virtualdub edo antzeko batekin ripeatu (konprimatu). Hala ere, ripeoei buruz ni baino gehiago jakingo dute beste forokideek. Zalantzaren bat izanez gero galdetu eta baten batek erantzungo dizu.