Euskal-Encodings Bleach version hasten da! xD

Sortzailea baronluigi, 2008ko Apirilaren 07a, 22:57:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Taichisan

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Apirilaren 07a, 22:57:31

Coming soon xD
Jajajajajajajaja, azelakoaXD egia esan ez nizun zuri bereziki esan baizik eta norbaitek subtitulatu nahiko bazuen ondo egongo litzakeela euskaratua izatea behintzatXD Baino zu artuko badozu bapo! dena den uste dot lan askotxo eramango duzula 3 telesailen aspititulazioagaz ez dozu uste??

Beste gauza bat, jarri nahiz pentzetan ta EUSKAL ENCODINGSen logoa oso ondo geratuko litzake BEACHen idazkera iturriarekin ez dozue uste??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Beste anime bat?? Jesus hau martxa!! :vueltasss

Logoarena, gustu kontua da, baina nik nahiago dut ezetz... :embarrassedd
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kanda

Nik pertsonalki "aurkezten du" hori kenduko nuke, euskal encodings soilik nahikoa da. Bleachen letra dauka taichisan, falta zaiona da "su" horrekin konpletatzea logoa, ondo geratuko litzatekeela uste dut

baronluigi

Aipamenaren egilea: kanda  Noiz: 2008ko Apirilaren 10a, 13:43:40
Nik pertsonalki "aurkezten du" hori kenduko nuke, euskal encodings soilik nahikoa da. Bleachen letra dauka taichisan, falta zaiona da "su" horrekin konpletatzea logoa, ondo geratuko litzatekeela uste dut

Txarrena da logoa eratzea lortu dudala, baina irudi bat bezalaxe sartu beharko genuke bideoan XD

baronluigi

Hemen daukazue Opening-aren muestra bat

http://www.megaupload.com/?d=XD0GFH40

Ea zer iruditzen zaizuen XD

Aju

niri oraindik arraroa egiten zait "euskal encodings XXXX aurkezten du" hori, niretzako "ek" behar du.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Apirilaren 10a, 18:39:27
niri oraindik arraroa egiten zait "euskal encodings XXXX aurkezten du" hori, niretzako "ek" behar du.

Baina, baina non sartu?

Bestela, Euskal-Encodings bakarrik ere jarri dezakegu. Hala ere, azken aukera hau ez zait asko gustatzen egia esan.

darko

"Euskal Encodings-en eskutik: BLEACH" XD

Hori ez al da gutxienekoa?
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

baronluigi

kanda

bestela jarri "euskal-encodings presents" xDDDDDDDDDD jaja
nik euskal-encodings soilik jartzea mantentzen dut ^^

baronluigi

Aipamenaren egilea: kanda  Noiz: 2008ko Apirilaren 15a, 10:23:12
bestela jarri "euskal-encodings presents" xDDDDDDDDDD jaja
nik euskal-encodings soilik jartzea mantentzen dut ^^

Ikusiko dugu xD