LAGUNTZAILE

Sortzailea AKET, 2008ko Maiatzaren 13a, 10:41:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

AKET

Egunon, orain dela asko mezuak irakurtzen dudala, orrialde honi esker euskarazko film, serie eta material asko daukat, duela egun batzuk mediamarken erosi nuen disko grabatzaile bat. "Garaia da orrialde honi hartu dudan zer edo zer emateko" emititzen den zer edo zer hartzeko norbaitek nahi badu laguntzea edota ripeatzen, prest nago laguntzeko.
eskerrik asko guztioei.

Taichisan

Ba asko estimatzen dizut zure laguntza egia esan, uste dut ointxe nik soilik nagoela Betizuko daaaaaan dana grabatzen(gero interes duen gauzak soilik hartuta noski). Ordun, egin ahal dezakeguna da zu porseacaso grabazazu goizeko eta arratzaldeko programazioa ahal izatekotan, batez ere, doremi, keroro, pokemon, DBGT, Sakura ta Megaman. dena den esaten dizut neuk grabatzen hari naizela guztixe, aste egunetan:

Goizetan: Doremi, keroro, pokemon eta astezkenetik aurrera DBGT.

Eguerditan: Lau izugarriak eta Zoroak zoro

Arratsaldeetan: Sakura kartak zakura eta Megaman sare borrokalaria.

Larunbat goizeetan: G.I.Joe, Donkey kong eta bere herrialdea, Lasterketa zoroak, ez ditudan animazio filmeak, Doremi, Pokemon, Megaman sare borrokalaria eta Tintinen abenturak.

Larunbat arratsetan: aspaldion ez dotela ezer emititzen baino batzutan, ze berri scooby doo eta MASKARA.

Igande goizeetan: Larunbataren berdina, beti bariaizio batzuekin, filmerik ez dute emititzen.

Igande arratsetan: Larunbataren berdina.

Gero badaude Releaseak egiteko bakarrik audioak behar ditudan telesailak, hots: Doremi, Megaman,Lasterketa zoroak, Tintinen abenturak, pokemon, Sakura, keroro ta DBGT, beste guztiak normalean ripeatzen ditut zuzenean. Beraz, ez dakit, nahi dozuna hartu, dena den MARTIN be hartzen dodaz baino aspaldion ez dute emititu saskibaloia dela eta, asike....zuk ikusi zer grabaten dozun....igual nik grabatzen dudan baino beste gauzaren bat graba dezakezu....oin ez zekinat zer baino ..... eztabaidatuko degu ados jartzeko nahibadezu bale? aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

ondo da, baina badaezpada froga bat egingo dugu nik bihar goizekoa eta arratsaldekoa grabatuko dut (badaezpada zuk ere) nahi duzuenean geratzen gara materiala zuri ematen dizut materiala ondo baldin badago esaten didazu nola egin konprimitzeko eta bukatzen dudanean berriro bueltatzen dizut materiala, prest igotzeko. zer diozu.

Fuyuki

Kaixo!!
Ni ez naiz gauza hauetan oso aditua eta zera galdetu nahi nizuen:
Ze motatako aparagailua da disko grabatzaile hori? DVD grabatzailea da edo "disko duro externo" delako bat grabatzeko aukerarekin? Halako zerbait eskuratzea gustatuko litzaidake.

Mila esker!

AKET

Ni mediamarken erosi dut, nire ustez ondo doa, baina frogatu behar dut ea estutzerakoan ondo doan.

baronluigi

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2008ko Maiatzaren 13a, 14:03:54
Ni mediamarken erosi dut, nire ustez ondo doa, baina frogatu behar dut ea estutzerakoan ondo doan.

Ta zenbat kostatzen du?

AKET

AKET

Ez zaidana gustatzen grabatzeko telebista nahi duzun kanalean pistuta egon behar dela eta grabatzen dagoenean orduro edo 2giga daukanean klip berria argitaratzen duela da. "k-20 blusens da"

jonnydbz

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2008ko Maiatzaren 13a, 14:17:50
Ez zaidana gustatzen grabatzeko telebista nahi duzun kanalean pistuta egon behar dela eta grabatzen dagoenean orduro edo 2giga daukanean klip berria argitaratzen duela da. "k-20 blusens da"
Aupa AKET, ongi etorri forora!!

Kanalen asuntoa suposatzen dut kable asuntoa izango dela. Posible izan beharko litzateke gauza bat grabatzen egon eta telebistan beste zerbait ikusi. Honetarako instrukzio liburuan begiratu, baina neuk honela daukat: koaxial bi kable, bat paretako zokalotik telebistara (honela telebistak bere seinalea dauka) eta bestea zokalotik dvd grabagailura (grabagailuaren seinalearentzat); gero telebista eta grabagailua eurokonektorearekin konektatuta daude (horrela dvdko seinalea telebistan ikusi daiteke).

Ta klip berriarena zer da, beste grabazio bat hasten duela?? Hori aldatzea posible izan beharko litzateke.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Eskerrik asko jonnydbz begiratu egin beharko dut, nire grabatzailean bi eurokonektoreko kableak jartzeko daude (in eta out) biak eurokonektore batean jarri eta telebistaren eurokonektorean sartu ditut, niri ere oso arraroa egiten zitzaidan, orregatik blusenseko arreta telefonora deitu nuen bi gaiak azaltzeko, ea zer edo zer gaizki ipini nuen pentsatzen nuelako , baina esan zidaten ezetz horrela zela. 

Taichisan

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2008ko Maiatzaren 13a, 12:02:19
ondo da, baina badaezpada froga bat egingo dugu nik bihar goizekoa eta arratsaldekoa grabatuko dut (badaezpada zuk ere) nahi duzuenean geratzen gara materiala zuri ematen dizut materiala ondo baldin badago esaten didazu nola egin konprimitzeko eta bukatzen dudanean berriro bueltatzen dizut materiala, prest igotzeko. zer diozu.

Lasai ze nire grabagailua 160 gigako disko gogorra dekola ta egunero nabil ripeatu behar ditudan telesailak dvd regrabable batzuetara ateratzen. Grabagailua eskuratu nuenetik 2 egunetara estabilizatu zan guztia ta horrezgeroztik egunero perfekto grabatzen dit asike lasai. Aket zu nongua zera ba, Bilbokoa edo? zeren bestela oso zaila izango zan geratzeak, dena den lasai ze ripeatu beharrekoa ointxe, donkeykong, gi joe ta ezer gutxi gehiago da(ze beste materiala dvdan direkto grabatu det para la posteridad ta gutxika gutxika ripeatzeko).

Dena den zu frogak egizu ta guzti ta dominatzen dozunean esaidazu ados?

AKET

Egun on Taichisan, Arrigorriagan bizi naiz eta zorrotzan lan egiten dut, zurekin egon nintzen hitzegiten vhsn film batzuk neukalako "dredd epailea, ilunpetik egun zentirarte etb.". gaur hasi naiz eitbko programazioa grabatzen, atso ezan nizun bezalaze, grabatzen nagoena "07:30 - 09:30","13:05 - 14:05" eta "18:10 - 20:30" da. ahu guztia estimatzen dut 14 gig okupatzen duela, nahi baldin baduzu geratzen gara, eta nik daukadan portatiletik zuk ekarritako disko gogorrara pasatzen dugu.

Taichisan

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2008ko Maiatzaren 14a, 08:43:10
Egun on Taichisan, Arrigorriagan bizi naiz eta zorrotzan lan egiten dut, zurekin egon nintzen hitzegiten vhsn film batzuk neukalako "dredd epailea, ilunpetik egun zentirarte etb.". gaur hasi naiz eitbko programazioa grabatzen, atso ezan nizun bezalaze, grabatzen nagoena "07:30 - 09:30","13:05 - 14:05" eta "18:10 - 20:30" da. ahu guztia estimatzen dut 14 gig okupatzen duela, nahi baldin baduzu geratzen gara, eta nik daukadan portatiletik zuk ekarritako disko gogorrara pasatzen dugu.
Egixe, oin akordatzen naiz nor zarenXDD Ta gauzatxo bat, ezin ditzazkezu vhsan dituzun filme horiek dvdra pasatu edo?? ya ke estamos.... Nik aste hontan tera bateko disko gogorra erosiko det, ordun ahal dogunean geratu ta materiala trukatuko genuke :thumbsup

AKET

ondo da, asteburu honetan hasiko nahiz vhsko filmak disko gogorrera sartzen, baina ez dakit zenbat okupatuko duen, Ajuren tutorial bat irakurri nuen "dvd batetik nola ripearu" baina ezin izan dut egin. ezinezkoa egin zait.

AKET

ostras, tera bat, lehen irakurtzean ez dut hausnartu. Hor informazio mordozka sartuko duzu. eh.