Material guztiaren ber-igopena

Sortzailea Taichisan, 2008ko Maiatzaren 18a, 17:27:58

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo guztioi,  hoin dela 3 egun erosi nuela Tera 1eko disko gogorra ta ezgeroztik banabil material guztixe sartzen horra(disko hori soilik Euskal Encodingsentzako bait da), laster aspaldi desagertu diren elink batzuek berriz jartzen hasiko naiz baita material guztia aktualizatzen. Ikusiko dugu elkar beste baten Aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Maiatzaren 18a, 22:39:45
Nik uste ez dela dena sartuko :xD

Ba bai, DBZ eta DB kenduta 300 giga inguruko materiala dekoguz(Arsenicumen pelota saioak ez ditudanez ez ditut sartu),asike bai, sartuko da ta de sobra gaineraXD+

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Taichisan

C4GTA

ba merke atera zaizu al duzu disco gogor horren erreferentzi pasa? mila esker Aio

edit2: Baten bat nahiko balu

http://www.pccity.es/disco_duro_lacie_1tb__301301e__60007306_p.html
http://www.pccity.es/disco_duro_western_digital_1tb__wdg1nc10000__60009448_p.html

hemen bi Disco gogor 1TB-ekoak. baten bat merkeagoak ikusten baditu abixatu! mila esker

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

jonnydbz

Donostiko fnac-en tera bateko diskoa 145 eurotan ikusi nuen.

AKET

jonnydbz

Eta diotenez udan merkeagotu egingo dira

Aju

Ba nik DVDen GB/? erlazio horretara gehiago hurbildu ezean ez daukat asmorik aukera hori planteatzeko... Eske izorratzen bazaizu suizidatu egin behar zara tera bat galduta, gehiegi da.