Euskal Encodings txalotuz

Sortzailea luistxo, 2008ko Irailaren 19a, 09:26:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

luistxo

Kaixo. Igor Leturia blogariak Euskal Encodings-en aldeko laudorio polita idatzi du bere blogean eta Sustatun ere irten da:
http://eibar.org/blogak/e-gorblog/archive/2008/09/17/arturo-erregea-serie-mitikoa-euskal-encodings-en-beste-askorekin-batera
http://sustatu.com/1221721340
Neuk ere txalo haundi horrekin bat egiten dut. Laudorio horiek hausnarketa batekin osatu ditu Leturiak: euskarazko bideoak ripeatu eta elkartrukatzeari buruz (alde, jakina)

Bide batez, berria naiz hemendik... azalduko naiz noizbehinka: euskarazko azpitituluen kontua apur bat mugitzen saiatuko naiz.

Aju

Jaja, honek FHarlocken pelikulen arsenalaren berri jakiten duenean konortea galduko du :meparto: Eskertzen dira horrelakoak.

jonnydbz

Hausnarketa polita, eta batez ere aldekoa ;)

Orain zabalduko ilaran ere agertzen da. Zabaldu botoian sakatu azalean agertzeko!!

edit: ordu erdin 5 zabaltze, ez da marka txarra XD

edit2: 47 minututan argitaratua, jejeje. Oin zabalduko azalian bozkatu bihar da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

e-gor

:holas: Aupa, nik idatzi dut blogean artikulua zuen lana goraipatzen. Benetan, eskerrik asko eta segi horrela!

AipatuJaja, honek FHarlocken pelikulen arsenalaren berri jakiten duenean konortea galduko du

:Confuso: Zer ditu, film edo serie asko euskaraz? Zeintzuk? Ripeatu eta eMulen jartzen al ditu? Eta gero Euskal-Encodings-en estekak ere jartzen al ditu?

Aju

Aipamenaren egilea: e-gor  Noiz: 2008ko Irailaren 22a, 09:59:26
AipatuJaja, honek FHarlocken pelikulen arsenalaren berri jakiten duenean konortea galduko du

:Confuso: Zer ditu, film edo serie asko euskaraz? Zeintzuk? Ripeatu eta eMulen jartzen al ditu? Eta gero Euskal-Encodings-en estekak ere jartzen al ditu?
Disparate bat pelikula bildu omen ditu, handik eta hemendik, eskoletan eta eskatuz. Ez dizut kantitaterik emango ze neuk ere ez dakit, ba?a esan diezazuket adibidez Star Warsen lehen 3 pelikulak eta Ramborenak (edo Indiana Jones zen?) ere badauzkala; begira noiz eman ziren azkenengoz, tipo horrek edozer eduki behar du :meparto: Hori bai, "klausula" arraroak jarri nahi ditu tamalez.

A todo esto, eskerrik asko artikuluarengatik.

jonnydbz

Aupa e-gor, oso iruzkin ona iruditu zitzaidan, eta ikusten duzunez zabaldun berehala irten zen ilaratik
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Berrian berriro agertu da e-gorren artikulutxoa: http://www.berria.info/paperekoa/plaza/2008-11-05/053/002/BLOGA._%C3%94Arturo_erregea%C3%95_Euskal_Encondings-en_SAREAN.htm

Esan didatenez asteazken hontan paperezko Berrian agertu zen.

edit: aurrekoan bezala izenburuan encondings jarri dute xD

Taichisan

Jodo, ya katxe bat lortzen hari gaituk eh?XDDDya aldizkaritan agertzen hasi gara, ta etorkizunean ya dirulaguntzak izango ditugu gure lana zuztatu ahal izateko edo zer?jajajajajaja

Benetan diotzuet, Aju ta bion idei hau garatzea ta onaino heltzea ni behintzat ez nuen sekula espero, errekonozimendu hau gizartearengan, eta gauza bakarra esan nahi du hau, nahiz ta gehienentzako hobby bat bezala hartu euskal gizarteari asko gustatu zaiola gure iniziatibata horrekin gero ta gende gehiago segitzen gaituela ta laguntzen hari direla, ta zuek guztiok gabe Euskal Encodings sekulan ez zan gaur egun dena izango, ordun txalokatu dezagun baita ere Euskal Encodings posible egiten duzuen guztiei !!:biggrin:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 07a, 18:57:39
ta etorkizunean ya dirulaguntzak izango ditugu gure lana zuztatu ahal izateko edo zer?jajajajajaja
Nik onartuko nukeen laguntza bakarra webaren asuntoa ordaintzeko izango zen, honengatik dirurik ateratzerik ez dut entzun ere egin nahi. Ordenagailu potente bat oparituko baligute konpresioak azkarrago egiteko... :meparto:

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 07a, 18:57:39
Benetan diotzuet, Aju ta bion idei hau garatzea ta onaino heltzea ni behintzat ez nuen sekula espero, errekonozimendu hau gizartearengan, eta gauza bakarra esan nahi du hau, nahiz ta gehienentzako hobby bat bezala hartu euskal gizarteari asko gustatu zaiola gure iniziatibata horrekin gero ta gende gehiago segitzen gaituela ta laguntzen hari direla, ta zuek guztiok gabe Euskal Encodings sekulan ez zan gaur egun dena izango, ordun txalokatu dezagun baita ere Euskal Encodings posible egiten duzuen guztiei !!:biggrin:
Niri kontu guzti honek lotsa ematen dit :meparto: :meparto: Maisuren bat edo beste erregistratuta dauzkat.

Arsenicum

Ez dakit nik horrenbeste propaganda dan. Aber orria ixiko dozkuen... :meparto:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Azaroaren 07a, 21:02:24
Teorian ezin da denuntziarik egon, ez baitugu dirurik ateratzen, baina komentatu zidan baronluigik bere izeba bati edo foroaren berri eman ziola eta ez ziola grazia askorik egin :silba: Enuke kartzelara joan nahi, entzuten diren disparateekin... :meparto:

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 07a, 21:35:03
Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Azaroaren 07a, 21:02:24
Teorian ezin da denuntziarik egon, ez baitugu dirurik ateratzen, baina komentatu zidan baronluigik bere izeba bati edo foroaren berri eman ziola eta ez ziola grazia askorik egin :silba: Enuke kartzelara joan nahi, entzuten diren disparateekin... :meparto:

SGAE-koa da bere izekoa ala? :biggrin:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.