WINDOWS VISTA kaka hutsa

Sortzailea AKET, 2008ko Urriaren 13a, 16:31:09

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

AKET

Arratzalde on, norbaitek daki e-mule vistan instalatzen dudanean imcoming karpeta zergatik ikusten ez dudan,telesailak jarri nahi ditut baina ezin dut.

baronluigi

Googlen begiratu beharko duzu.

Nik entzuda daukadanez, Windows Vistak P2P programen karpetak eta fitxeroak izkutatzen ditu, baina ez nago zihur hau egia edo gezurra den xD

AKET

Eskerrik asko Baronluigi, ikusiko dut ea ze agertzen den.

Arsenicum

eMule karpetararte joan behar zara eta bertan pesta?atxo bat egon behar da "Archivos de compatibilidad" izena dekona (herraminten barran: Organizar, Vistas, ...) eta automatikoki beste karpeta batzuk agertuko zaizkizu eta bertan agertu beharko litzateke.

Ia balio dotzun

PD: Formateatu ta jarri XP    :biggrin:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

AKET

Aupa Arsenicum,
Herramienta barran, organizar,vistas eta grabar bakarrik agertzen zait.(ez dut "archivos de compatibilidad" ikusten)
emule karpetan, beste bi karpeta agertzen zait, lang eta webserver ere changelog.ger, changelog, emule(elinka), emule.tmpl, emulelight.tmpl, license, license.ger, linkcreator(elinka), readme, template.emuleskin, template.notifier eta uninstall artxiboak agertzen zaizkit.

jonnydbz

Emuleren gune ofizialera bazoaz eta bertako bilatzailean vista jartzen baduzu lehen postuan Usando Emule En Windows Vista agertuko zaizu. Suposatzen dut honekin nahikoa izango duzula.

:holas:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Eskerrik asko jonnydbz,
ez dut lortu. XP duen beste ordenagailu batetik jarriko ditut elinkak.

AKET

VISTA, ondo doa, incoming karpeta lekutik aldatuta dago, "c:","usuario","descargas". Norbaitek Vista badauka ez kezkatzea.

Arsenicum

Bidez batez....

Windows 7 Beta urten da. Batan batek makina virtualean probatu gure badeu, hemen deko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.