Rajoy Atheticekoa eta Macua PPkoa?

Sortzailea darko, 2008ko Urriaren 29a, 18:19:44

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

darko

Esanguratsua iruditu zait argazki hauxe.

Duela gutxi Macuak ongietorri beroa egin dio PPko liderrari eta lehendakaritzarako hautagaiari. Kamiseta eder bat (Petronorren irudirik gabea) oparitu dio jokalari guztien sinadurekin. Argazkian, denak poz-pozik.

[spoiler] :meparto: :meparto: :meparto: :meparto: :meparto: :meparto: :meparto:[/spoiler]
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Aspaldion kontraesan askotxo ikusten nabil. Realekoen partetik PPkoa, (ez diot hari honengatik, hau entzun behar izan ditudan 1000 gauzetako bat da, eta tristea da kategoria ezberdinetan egonda ere bakean ez uztea,), eta espa?olitoen partetik Athletic batasunoena dela. Berri biak atera dira aste berdinean. Batenbatek azalduko dit nola jaten den hau? Hau kontraesana, ez? Bakoitzak nahi duen moduan enfokatzen ditu gauzak, errealekoak desagertzear daude eta izkinetatik dabiltza negarrez, % handi bat oraindik Zigicen zain dagoelarik, eta nolabait euren penak ahazteko besteen arazoekin pozten saiatzen dira, eta espa?olitoek, Extremaduran extremadurako jendearekin bakarrik dabilen talde bat balego goraipatu egingo lukete, baina euskaldunak garenez, ba badakigu zer dagoen...

Ah, 12k sinatu zuten, eta ez 25ek. 2 sinadura bakarrik identifikatu nituen, Balenziaga (nondik ote dator hau, eta ze selekziorekin jokatu ote du orain arte... merke atera da dena den), eta I?igo Velezenak izan ziren. Ziur Koikilik ez zuela sinatu.

Ez dakit Macua entrenatzen aritu den ala ez, ba?a tipo honek denbora gutxian kriston etsai pila egin ditu, ez Badiolak beste, ba?a hortxe dabiltza. Ea zenbat irauten duen. Diru kontuan behintzat nahiko ondo dabil gestionatzen, gauzak diren bestean.

Baina Macua eta Athletic ez dituzu zertan gauza bera bezala hartu, ala Reala Badiolaren berdina da? Diputazioak Realari X euro eman zizkion Gipuzkoako talde txikien artean banatzeko, eta Reala INOREN DIRU HORI gastatu egin zuen, eta zorretan dago orain, eta gainera diputazioari ez desagertzeko laguntza eskatzeko aurpegia dauka. Zer diozu, ekintza horren egilea Badiola ala Reala dela pentsatzea nahi duzu? Athletic sozioena da, Macua kudeatzen dagoena da, Badiola hori baino zerbait gehiago da.

darko

Jode Aju, ez haserretu, txantxa bat zen eta XD Nik inoren kontra egin al nuen Badiolaren Madrileko txapinak jarri zenituenean?

Uste nuen (ez dakit seguru) jokalariek norentzat zen jakin gabe sinatu zutela. Eta badakit Macua ez dela Athletic, baina bai bere ordezkaria. Eta hamaikagarren aldiz, Badiola ez da nire gustukoa eta ez diot ezer ere sinesten.

Ez dut uste Reala desagertuko denik, baina hala suertatzen bada ni ez naiz hilko. Agian Athletic jaisten bada asko hil egingo dira edo...

Norbait mindu bada (ez zen nire asmoa, barre egiteko zen), agian Macuarekin mindu beharko luke eta ez nirekin.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Badakizu hori golpe bajua dela... Athletic sakratua da!

Aju

Beno, ikusita horrelako hari bat zabaldu eta aspaldiko partez irabazi dugula (ederra egutegia), nigatik zabaldu nahi haina e

Arsenicum

Ni ointxe etorri naz San Mamesetik, eta Herri nortekoak  "Macua pepero se te ha visto el plumero" eta "Macua espa?ol" egon direz abestuten. :biggrin:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Urriaren 29a, 23:33:45

Ni ointxe etorri naz San Mamesetik, eta Herri nortekoak  "Macua pepero se te ha visto el plumero" eta "Macua espa?ol" egon direz abestuten. :biggrin:
Honek Lamikiz be ona egingo dau denpora gitxian, ojo, ezta normala zelan bere terkedadeagatik tontamentean etsaiak egiten dabezen.

jonnydbz

Ikusi zelako majoa dirudien Rajoi irribarre egiten duenean, jajaja, ez benetan, barre egitean jartzen duen inuzente aurpegia ikustean barrezka hasten naiz bati xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Lotsagarria da alderdi bateko buru batek bonobusa zer den ez jakitea :meparto: Ez, ya benetan, personajearena egiten saiatu eta Zapatero "gaizki" utzi nahi horrekin anormal baten pare geratu zen bonobusenarekin.

Aju

AKET

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Urriaren 29a, 18:19:44

Duela gutxi Macuak ongietorri beroa egin dio PPko liderrari eta lehendakaritzarako hautagaiari. Kamiseta eder bat (Petronorren irudirik gabea) oparitu dio jokalari guztien sinadurekin. Argazkian, denak poz-pozik.

[spoiler] :meparto: :meparto: :meparto: :meparto: :meparto: :meparto: :meparto:[/spoiler]

Ez dut uste athleiceko jokalariek guztora sinatuko zutenik jakinda ppro batentzat zela.

Aju

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2008ko Urriaren 31a, 13:45:25
Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Urriaren 29a, 18:19:44

Ez dut uste athleiceko jokalariek guztora sinatuko zutenik jakinda ppro batentzat zela.
Jeje, ba pare batekin neure zalantzak dauzkat e, baina ezin diot ezer aurpegiratu ze nire gustuko jokalaria da.