One piecen Endingak

Sortzailea Taichisan, 2008ko Abenduaren 02a, 19:49:00

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztioi, badirudi lortu dudala jakiten ze asmoa daukaten telesailekin etb3n. Kontua da, telesail bat edo segitzen duzuenok, endingak osorik behiean edo birritan ikusi dituzuela ta listo, horregatik pentsatu det zihurasko egin nahi dutena dela ending bat  birritan emititu ta listo, ze horrelan imposatuta daukaten legea ontzat emoten dute.

One piecera bueltatuz hau ikusi egin dut argi eta garbi 31.atalean, justo Arlongen sagako lehen atalean endinga aldatzen dela. Bi egunetan segituan utzi dute ending osoa, gaur nik uste ez dutela osorik jarriko, baino behintzat behin edo birritan emitituz gero ending guztiak eskuratu ahal izango genituzke, ta hau bereziki Aju gaixoarentzako da, ze amorragarria da benetan endingak bikoiztuta daudezenean ta falta direnean releasea berriz egitea txorrada horrengatik, ordun geneuzkan lehen bi endingak kalitate hobeagoarekin arrapatuak, ia besteetan ere sorte berdina dugun, aio! :manifa:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Norbaitek arrapatu al dau gaurko conan detektibea eta ONE PIECE??? nik programatuta neukan baino ez dakit ze ostia gertatu dan ta etb3 soilik grabatu dit, baita ere BASATIAK 3 filmea norbaitek harrapatu badau esan diezadala

baronluigi

Ba nik harrapatu det baina...VHS batean...

Aju

bueno, bigarren pase baten faltan, ondo dago.

Taichisan

Baronluigi, berdin du vhsan badaude , kapturatu ahalko zenuke one piece audioa?? ta filmea ere arrapatu duzu?

baronluigi

Ez, 13:15-tan grabatzen laga nuen bideoa, eta zintaren amaierararte grabatzen egon zen...baina tamalez, ez daukat VHS zintak ripeatzeko gauzarik eskura.

Idearik bai?

jonnydbz

Telebistako aurikularren zuloa ordenagailuko "entrada de l?nea" zuloarekin lotu minijack kable batekin eta audioa grabatu. Zerbait da gutxienez.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Abenduaren 13a, 18:00:37
Telebistako aurikularren zuloa ordenagailuko "entrada de l?nea" zuloarekin lotu minijack kable batekin eta audioa grabatu. Zerbait da gutxienez.

Cable hori non erosi daiteke?

jonnydbz

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Abenduaren 15a, 16:06:27
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Abenduaren 13a, 18:00:37
Telebistako aurikularren zuloa ordenagailuko "entrada de lĂ­nea" zuloarekin lotu minijack kable batekin eta audioa grabatu. Zerbait da gutxienez.

Cable hori non erosi daiteke?
Electronica dendetan, musika aparatuak dituzten batean ziur daudela, fnac eta mediamarkten ere badaude. Minijack konektorearen izena da:

PD: bi erpinak matxo izan behar dute, irudian bezala
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Ostia, nik nere aitak egindako horrelako bat daukat

Eta gero, zein programa beharko nuke audioa WAV edo MP3-era pasatzeko?

jonnydbz

Audacity erabili izan dut biniloak wav formatuan grabatzeko.

baronluigi

juas, hau putada, oraintxe fijatu naiz nire TV-aren entzuteko toma Kable koaxial batena dela (izan ere, telebistak 20 urte ditu jada xd)

Hortaz, bihar sukaldekoa jangelara eraman beharko det, eta hortikan ripeatu.

Lan neketsua baino dibertigarria

. Beste gauza bat: Egin behar ditudan pausuak hauek al dira:

-Kabliakin konektatu. Bideoa Martxan jarri eta ondoren Audiocity-ri grabatzeko iconoan click egin?

jonnydbz

Bai, baina Audacityn goian eskuinaldeko lista desplegablean zein sarreratik grabatu behar duen esan behar diozu. Entrada de l?nea mikrofonoa baino hobea da (bakoitzak zulo ezberdinak dituzte). Lista honen ezkerraldean sarrerako bolumena kontrolatzen duena daukazu. Bideoan play ematean ikusiko duzu bolumenaren barra nola mugitzen hasten den, kontutan hartu dezibelioak zati gorriraino gutxitan igo behar direla. Hau kontrolatzeko lehen esandako kontrola erabil dezakezu, bolumena igo edo jeitsiz. Rec ematean ikusiko duzu nola soinu uhina sortzen den.

Zalantzarik baduzu badakizu non nagoen :cool:

:holas:

baronluigi

Bueno, kablia lortuta

Bihar probatuko det

Ikusi arte.

baronluigi

Ostia, sentitzen det, baina konfunditu egin naiz eta 122-aren partez 121 ripeatu dut, eta 122-aren lehenengo 6 minutuak borratu dira, 125 grabatu ondoren

Hortaz, gelditzen diren 12 minutuak besterik ez ditut ripeatu.

Sentitzen det, benetan :serie1_wall: :serie1_wall: