DBZrentzat extra hau??

Sortzailea jonnydbz, 2008ko Abenduaren 17a, 22:15:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Nik badaukat pelikula honek rawa (bide batez esan behar dut errestaurazioan gutxien esmeratu ziren bideoa ela, zatiagaitik gainera).

Nahiko arraroa/k d(ir)a pelikula/k, BSOa aldatuta izateaz gain, oso kutrea egiten da Raichiren planetarako bidaia, espaziuntzia hondatzear dago, ta bapatean Game Boyko grafikoekin egindako bideo kasero bat agertzen da esaten planeta arraro batera iristen direla, eta gero Kaitok laguntzen diela handik ateratzen.

Aspaldi aterako nuen pelikula hau, baina arazoa da dauden subtituluen itzulpena mierda bat da. Norbaitek ulertzen du nola hiltzen dituzten Freezer ta besteen mamuak?? Mamuak direla bakarrik esanda ez dut ulertzen nola aldatzen den egoera, ematen dizkieten ostiak berdinak izaten jarraitzen dute. Behin irakurri nuen benetakoak hil zituzten era berdinean hiltzea zela kontua, ba?a hor i?or ez da hiltzen horrela :meparto: Ez dit graziarik egiten asmatutako itzulpenak dauzkaten gauzak egitea, ba?a baten bat prest badago itzultzeko, nire laguntza osoa izango du.

Dena den dauden elink guztiak jaitsiko ditut ea zer den jakiteko.

jonnydbz

Batez ere liburuxkako irudiengatik nioen, aurrez ez baitnituen ikusi.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ekai_TZ

Nik bere garaian lehen zatiko azpitituluak itzuli nituen, eta bigarrena alde batera utzi nuen denbora pasatzen joan zelako eta gero animorik es nuelako berriz itzultzen asteko, jeje.
Agian egunen batean itzuliko detut bigarren zatia baina otsaileko azterketak baino lehen ez!