Ipar haizearen filmerik bai?

Sortzailea baronluigi, 2009ko Urtarrilaren 29a, 23:54:40

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Zuetako inork ba al dauka IPAR HAIZEAREN ERRONKA eta IPAR HAIZEAREN ITZULERAREN filmak?

Nik bigarrena VHS-an daukat, baina biak DVDRIP edo DVDR kalitatean eduki nahiko nituzke, erosoago baita

Eskerrik asko. Zuen erantzunen zain nago

Taichisan

Nik ditut biak, falta zaidana telesaila da baino azken hau sekula ez dute kaleratu ez dvdn ezta vhsan ere. Ahal dudanean igoko dut DVD Bideoa osorik :holas:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 30a, 10:18:46
Nik ditut biak, falta zaidana telesaila da baino azken hau sekula ez dute kaleratu ez dvdn ezta vhsan ere. Ahal dudanean igoko dut DVD Bideoa osorik :holas:

Mil esker.

Lehengoan nire herriko denda batean ikusi nuen lehen filma, baina erostera joan nintzenerako norbaitek erosi zuen jada XD

txapelzuri

Bere garaian BERRIA-rekin atera zituzten DVD-ak.

shanks_op

nik ere nahi ditut!
asko gustatu zitzaidan
mila esker taichisan
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

baronluigi

Bueno, Ipar Haizearen Erronka nire herriko liburutegian aurkitu dut. Bi geruzako DVD-a da, bi filme baititu. Bata euskeraz eta bestea erdaraz, batak eta besteak kreditu eta haserako textuak hizkuntza ezberdinetan dituztelako.

Hori txorakeria xD

shanks_op

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2009ko Otsailaren 04a, 16:40:20
Bueno, Ipar Haizearen Erronka nire herriko liburutegian aurkitu dut. Bi geruzako DVD-a da, bi filme baititu. Bata euskeraz eta bestea erdaraz, batak eta besteak kreditu eta haserako textuak hizkuntza ezberdinetan dituztelako.

Hori txorakeria xD
igotzeko asmoa duzu?
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

baronluigi

Aipamenaren egilea: shanks_op  Noiz: 2009ko Otsailaren 05a, 07:38:21
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2009ko Otsailaren 04a, 16:40:20

Hori txorakeria xD
igotzeko asmoa duzu?

Agian.

Gutxi okupatzen badu, DVD-R formatuan igoko det.

kenshin

oroitzapen ona da ipar haizearen erronka entzuten dudanean..
ba.. igotzerik baduzue gustura ikusiko nuke berriro ere...
(nik ez dut ezta VHS-a.. juuuuu XDDD)

zumarra

Berria naiz foro honetan eta galdera hau aspaldikoa da baina badaezpada ere helbide honetan:
http://www.gratisweb.com/marrazkiak/Pelikulak.html
bi horiek eta beste batzuk topatu daitezke.
Ondo izan.

baronluigi

Ostia zumarra, eskerrik asko benetan. Bigarren filmea badut, baina VHS-an, eta orain XVID-AN eduki dezaket zuri esker.

Mila esker berriz ere.

zumarra

Ez horregatik.
Segitzen dut grabatzen eta igotzen, poliki poliki; Egun batzuk barru gehiago egongo dira...
Ondo izan