DVDRIPentzako politika berria

Sortzailea Taichisan, 2009ko Ekainaren 08a, 18:26:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa aspaldikook, zelan?

Asko pentsatu ta eztabaidatu ondoren merkatuan dauden filmeen dvdripak galeraztea pentsatu dut gure honurarako batez ere, mobida hitzeletan sartu gaitezke eta, arrazoiak hauexek dira:

- Berria ta TINKO elkartea sekulako lana ta dirutza inbertitzen dabiltzate euskarazko zinema aurrera egin dezan, ta egia esanda, Elkar megadendan ikusi ditut dvd horiek(brokeback mountain,...) oso oso merke 6 euro baino gutxiagotan, ez dau ahitzakirik ez erosteko, beste gauza bat litzake gustuko ez izatea.

- Baita ere pentsatu det DVDripak(dvdetan euskaraz daramaten merkatura eramandakoak ahin zuzen ere) SOILIK deskatalogatutak dauden DVDak jarri ahalko dira, adib idez SPY KIDS(biak), 4 izugarriak, robocop, dinodunak, ziegak eta herensugeak,...

Batzuek badakiz esango duzuela, "FHARLOCKek esan zuen berbera oin zeuk esaten dozu??" baino pentsazazue pixkaten eta ikusiko duzue dvd horiek ripeatzen eta SABALTZEN azkenean lortuko dugula ezer gehiagorik ez euskaratzea etbk ez badu euskaratzen eta nik hori ez dut nahi, atzerapen latza litzake, ordun hori da dena, ikusi arte guztioi!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Foroan publizidadea jartzen ez dun bitartean ez garez inongo mobidatan sartuko, ez daogulako inongo dirurik irabazten.

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Ekainaren 08a, 18:26:02
Aupa aspaldikook, zelan?

Asko pentsatu ta eztabaidatu ondoren merkatuan dauden filmeen dvdripak galeraztea pentsatu dut gure honurarako batez ere, mobida hitzeletan sartu gaitezke eta, arrazoiak hauexek dira:

- Berria ta TINKO elkartea sekulako lana ta dirutza inbertitzen dabiltzate euskarazko zinema aurrera egin dezan, ta egia esanda, Elkar megadendan ikusi ditut dvd horiek(brokeback mountain,...) oso oso merke 6 euro baino gutxiagotan, ez dau ahitzakirik ez erosteko, beste gauza bat litzake gustuko ez izatea.

- Baita ere pentsatu det DVDripak(dvdetan euskaraz daramaten merkatura eramandakoak ahin zuzen ere) SOILIK deskatalogatutak dauden DVDak jarri ahalko dira, adib idez SPY KIDS(biak), 4 izugarriak, robocop, dinodunak, ziegak eta herensugeak,...

Batzuek badakiz esango duzuela, "FHARLOCKek esan zuen berbera oin zeuk esaten dozu??" baino pentsazazue pixkaten eta ikusiko duzue dvd horiek ripeatzen eta SABALTZEN azkenean lortuko dugula ezer gehiagorik ez euskaratzea etbk ez badu euskaratzen eta nik hori ez dut nahi, atzerapen latza litzake, ordun hori da dena, ikusi arte guztioi!!

Irakurtzen hasi nazenean hori bera pensatu dot. Ez dot uste foro honegaitik etb-k inongo politikarik aldatuko deuenik. Eta ganera gogoratu laster ez dala Euskal Telebista izengo, Vascongadas Televison baino.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Printzipioz zugatik diozu hori ez? Hau da, besteek dvdripak egiten jarrai dezakete, ezta? Adibidez Dragoi Bola banatzen jarrai daiteke, nahiz eta ez egon deskatalogaturik. Nire iritzia ez da aldatu, bakoitzak ikusiko du zer egin nahi duen. Adibidez, hemendik zerbait jeisten badut ez du esan nahi salmenta bat gutxiago izan denik, ze berdin-berdin ez nuke jeitsi dudana erosiko. Normalean alderantziz da, merezi duen zerbait jeisten badut erosi egiten dut. Hori gertatu zait FMArekin, Death Noterekin eta besteren batekin (ez dira euskarazko kasuak, baina kasu bera da). Berdin musikarekin.

Bueno, hay? kuidaus!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ia, ustye dut ez duzuela bapez ulertu...

Ez diot esaten espainar edizioen filmeak badaude salgai ez ateratzeko, baizik eta EUSKARAZ ATERATZEN DIREN FILMEAK DVDtan ez igotzeko soilik, eskuragarri badira oraindik ta deskatalogatutak ez badaude.
Eta honekin esan nahi dut batez ere BERRIA egunkariak ahin beste esfortzuz ateratako 5 filme bilduma hori ahin zuzen ere. Ikusiko duzue nik Asterix joku olimpikoetan igo nuela ere, eta ni txarto egin nuen hori igotzen, ta jada kenduta dago eskuragarri bait dago alokairuan naiz salmentan.

Etbk ez dau zerikusirik honegaz, beti goza berdinera, etbk hemetik kampo dago guztiz, euskarazko bikoizketen produktoreak Tinko ta Berriako kideak dira eta, eta ahinbeste esfortzuz egiten dauden ahalegina guk kentzen badiegu nik uste arazoa dagoela, ta gogoratzen det nik uste Euskal Encodings jaio zenetik hona, guztiok filme askotxo ditugula etbk emititutakoak ta horiei prioritate handiago emon beharko geniekeela, ripeatzen edo ta muntatzen.

Azkenik esan aste hontan elkar megadendan deskatalogatutak dauden 2 filme eskuratu ditudala, ta bat uste dut aspaldi aurki nahian genbiltzan bat zela....MORTADELO ETA FILEMON INFORMAZIO AGENTZIA 1. FESTAURRENA.

Besterik gabe espero dut orain esan nahi nuena ulertzea.

Aio!

jonnydbz

Filmeengatik bakarrik ari bazara, berdin dit, ez baitut pelikula asko ikusten.

Dena den uste dut, ez duzula ulertu esan nahi nuena. Manga filmsek Dragoi Bola atera du, Selectak, berriz, Dragoi Bola Z. Nik diot ez daoela zertan orionatk-ren eta Ajuren banaketak gelditu. Nahiz eta ez egon deskatalogaturik.

Honetaz aparte, ulertu ez den beste gauza bat azladuko dut. Imaginatu, asko aspertzen naizelako euskarazko filme bat jeisten dudala, DVDrip eta Berriak ateratakoa, eta gainera, ikusi egiten dudala. Nire sorpresarako asko gustatzen zait. Ba orduan erosi egiten dut. Gustatzen ez bazait, ba ez. Horregatik deskarga bat ez da zertan salmenta bat gutxiago izan, ze berdin-berdin ez nuke erosiko. Baina gustatzen zaidanean, deskarga bat salmenta bat eman du, ze jeitsiko ez banu ez nuke erosiko.

Ale-ale, babarrunjale!

:holas:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

NeuAitor

Errazoia dakazu, oantxe kenduko'itxut. Nik, egixa esan, pentsatzen noan DVD horrek berriakin bakarrik atea ziala, gehixo e'tziala saltzen ipiniko, ta horretxikan ipini nitxun, BERRIAkin hartu ezin izan zeuenentzako... Baina bueno errazoia dakazu, neure kulpia, danak borrauko'itxut oantxe. Baina ETBko pelikulakin berdin berdin segi'keu ez?
Ta hortik aparte, ETBn DVDian euskeraz ateata dauan pelikula bat botatzen b'eue, hori grabau ein biharko litzake?

jonnydbz

Zer gertatuko da Heroiakekin? :silba:

Taichisan

beste materialarekin berdin segituko degu, hauxe bakarrik filmeentzako da.

Telesaien gauzak ezberdinak dira guztiz, dragoi bolaren kasuan releasea lehen egin bait zen, gainera dragoi bola bakarrik saltzen da.

Etbko filmeekin berdin segitzen degu^^

jonnydbz

Erabaki hau Euskal-Encodingsentzat da edo zure banaketentzat??

Arsenicum

Hasteko, gaiaren izenburua txarto jarri dozu. Ez da politika berria, "Taichisanen politika proposamen berria" baino. Ni ez nago batere ados "politika" horregaz.

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Ekainaren 13a, 14:35:00

beste materialarekin berdin segituko degu, hauxe bakarrik filmeentzako da.

Telesaien gauzak ezberdinak dira guztiz, dragoi bolaren kasuan releasea lehen egin bait zen, gainera dragoi bola bakarrik saltzen da.

Etbko filmeekin berdin segitzen degu^^

Degu hori be ez dakit nogaitik dinozun, nigaitik ez behintzat, lehenengo mezuan be esaten dozu asko pentsatu eta eztabaidatu ondoren. Nik euki doten lehenengo berria, zure mezu hori irakurtzerakoan izen zan. Beraz ez dakit nogaz eztabaidatu dozun, baie argi geratu dadila nigaz ezetz. Ze ez nago honegaz ados.

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Ekainaren 13a, 21:33:16
Erabaki hau Euskal-Encodingsentzat da edo zure banaketentzat??

Nigaitik behintzat ez deu esan.

Norbaitek orain bezela jarraitu gure badeu ba jarraitu deiela, zure proposamena jarraitu gure badau, ba jarraitu deiela. Bakoitzak ikusiko deu zer egin. Nik behintzat ez dotzet inori esango zer egin behar deuen eta zer ez. Libre deko gure deuena igotzeko.

Ni Jonny-gaz ados nau danean. Nire jaitsiera batek ez deu esan gure salmenta bat galdu danik. Baie pelikula bat jaitsi ta asko gustatzen badast, ba igual erosi egingo dot. Adibidez hor dago Heroiak-en kasua.

Heroiak, DB, DBZ, Galaktic Football, Gazteak, Musika... ni ez nau ados honek kenduteagaz.

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ez dut ulertu zein den Dragoi Bolarekiko iritzia, badakit DB dvdan atera zela kalitate txarrean mangafilmsen eskutik ta DBZ Selectaren eskutik. Gainera nik DBZren audioa vhs-tik ateratakoa erabili dut eta bideoa raw japoniarretatik, ta orduan ez dut hemen editatu dena ezer erabili. Baina Selectako audioa erabili banu ere, bideoa beste bat da ta orduan produktu ezberdina nabil eskaintzen, ez da beraien ripeo zuzen bat.

Nitzako bakoitzak ikusi behar dau zer egin. Hasteko ez zait batere justua iruditzen Berriarenak ez ateratzea eta ETBkoak bai. Egitekotan denekin egin beharko zan, nahiz Berriak atera, nahiz ETBk, nahiz Selectak. Ba?a klaro, orduan aber zerekin gelditzen garen. Bakoitzak ikusi behar du zer egin, ta adibidez Berriako dvd bat atera nahi ez baduzu, edo denbora batera atera nahi duzu beraien salmentetan ez eragiteko, ez atera, baina norbait agertzen bada berak bai jarri nahi duela, ba errespetatu egin beharko litzateke.

Dena den Taichisan, nik uste dut hemengo lanak kriston erreperkusioa izaten duela bezala planteatzen duzula kontua, baina azkenean, jaistekotan nork jaisten ditu hemengo gauzak? Betikook. Ez dut uste hemengo ripeo batek diru garelak suposatuko dizkienik. Gainera jonnyk dioen moduan (David Bravo ikusi duzu?? ze hatxazo ona da :meparto:), nik hemen zeozer jaisteak ez du esan nahi originala erostea aurrezten nabilenik.

Ezabatu FHarlock messengerretik, influentzia txarra da ta ::Vudu

jonnydbz

Hori jakin nahi nuen bakarrik, orduan dena bere martxan jarraitzen du, bakoitzak nahi duena egiten.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Ekainaren 14a, 13:24:38
Ez dut ulertu zein den Dragoi Bolarekiko iritzia, badakit DB dvdan atera zela kalitate txarrean mangafilmsen eskutik ta DBZ Selectaren eskutik. Gainera nik DBZren audioa vhs-tik ateratakoa erabili dut eta bideoa raw japoniarretatik, ta orduan ez dut hemen editatu dena ezer erabili. Baina Selectako audioa erabili banu ere, bideoa beste bat da ta orduan produktu ezberdina nabil eskaintzen, ez da beraien ripeo zuzen bat.
Ez naiz esaten ari legala, ilegala edo alegala den. Nahiz eta audioa VHStatik atera, nahiz eta bideoa raw japoniarrak izan, nahiz eta subak asmatuak izan, DBko 153 atalak eta DBZko 291 atalak DBko 153 atal eta DBZko 291 atal izaten jarraitzen dute. Manga filmsek "sekulako lana ta dirutza inbertitzen dabiltzate" euskarazko animea ateratzeko, banaketa hauekin "azkenean lortuko dugula ezer gehiagorik ez euskaratzea etbk ez badu euskaratzen eta nik hori ez dut nahi, atzerapen latza litzake". Ideia bera da, bakarrik dirua jartzen dutenak beste batzuk direla. Kontzeptu honengatik nioen bakarrik.

Gero beste egoera bat dago: Berriak DVDan XXX filma argitaratzen du, eta ETBk film bera emititzen du; DVBripa ateratzea zilegi litzateke? Azkenean gauza bera da.

Argi gelditu dena da politika pertsonala dela, eta bakoitzaren esku dagoela jarraitu edo ez, hau de hoberena nire ustez.

Taichisan

bueno ba, proposamena hor dago, ta argi gera dadila ez didala inork influit ez ezer, gauza da dvdak hortze dadudela erosteko zain, etbko filmeak ez daude inorentzako eskuragarri, edo grabatzen duzu edo ez duzu ikusten ta kitto.
Ni sahiatu naz behintzat, banekien guztiz baztertua egongo zela proposatu baino lehen, ta mesedez inork ez moskeatzea tontakeriengatik mesedez, zeren azken finean hemen lan egiten degun orok gure metodoa dakagu ta ta denak dira guztiz errespetagarriak, eta behintzat mugimendu pixkat emon diot foruei XDDD ze aspaldi aspaldi ciberrera juten naizenean ooooso hilda ikusten dut forua.....juxtu ordenagailurik gabe geratu nintzen unetik ahin zuzen ereXDDD

P.D: Norbaitek daki Orionatkren ezer?? aspaldi ez det ikusten ezta bere release bakarraren mugimendurik ere...

Barbadil

jeje! Niri ere FHarlock hitz egiten zebilela iruditu zait.

Hala ere erdi ados nago esaten duzunarekin, adibidez "Kutxidazu bidea Ixabel"-en atal guztiak grabaturik nituen telebistan eman zutenean eta arrazoi horregatik ez nituen atera. (Justu ez da post [hau baina or nonbait ibiliko da http://aokromes.clanogre.net/smf/index.php?topic=793.0)
Kupel txarretik...
ardo onik ez.