Zelan esaten da zure herrien...?

Sortzailea Arsenicum, 2010ko Uztailaren 03a, 16:18:33

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Geuze bardinek izen ezberdin asko dekoz, batez be euskalki edo inguru ezbardinetan. Mihiluzeko jokoan antzera txandaka edo bakoitzak irudi bat jartzea proposatzen dot eta bakoitzan herri edo inguruen dekozen sinonimoak jartzen joatea.

Ni hasiko naz,

Txorrierrin honeri "Ginerra" (Gi?erra) esaten dotzegu.

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 16:18:33
Geuze bardinek izen ezberdin asko dekoz, batez be euskalki edo inguru ezbardinetan. Mihiluzeko jokoan antzera txandaka edo bakoitzak irudi bat jartzea proposatzen dot eta bakoitzan herri edo inguruen dekozen sinonimoak jartzen joatea.

Ni hasiko naz,

Txorrierrin honeri "Ginerra" (Gi?erra) esaten dotzegu.
Hemen guk eskobia, beste gauza askon moduan, erderakada. Zeanurin i?arrea dala badakit.

getxoztarra

Ajuaaaa, hemen ze herri da? Google Maps-en ez dau herririk holan deitzen dana. :silba:

baronluigi

Aju

Aipamenaren egilea: getxoztarra  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 18:54:23
Ajuaaaa, hemen ze herri da? Google Maps-en ez dau herririk holan deitzen dana. :silba:
Ko?o, ez dakit zergatik baina pentsatu dot avatar azpian agertzen zala kokagunea. Hemen hori Lekeitio da :silba:

jonnydbz

Arrasaten nire amamak eskobia deitzen zion, eta ikastolatik irten garenok bai eskoba bai erratza deitzen diogu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Tolosaldean eta Leitza inguruan ia beti "eskoba" :sad:
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Honi nire herrian ez zaio deitu ere egiten, akaso poste elektrikua:

Baina esan didatenez beste lekuren baten luselektrika palopostie deitzen diote.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Uztailaren 28a, 20:48:33
Honi nire herrian ez zaio deitu ere egiten, akaso poste elektrikua:

Baina esan didatenez beste lekuren baten luselektrika palopostie deitzen diote.
Lekeition ere Arrasaten moduan. Ondarruko hori mitoa dela uste dot. Hori bai, Ondarru mina bat da: atza (euskera batuan kiratsa) eta antza alderantzizko zentzuan esaten dabez. Zurrungei korroskadak, gitxi entzutea kikirri euki, igela tripitrapu da, hamsterra kukutxixe...

Arsenicum

Luz elektrikoko palupostiena nik be entzunte dekot baie ez dakit egie izengo dan hori erabilten deuela...

Atza nik be erabilten dot. kiratsa esateko. Kriston atza dau! (inderra azkeneko a horretan daroa hitzek, atz? ahozkatten da).

"Zurrungaka dabil" nire etxean "Orroaka dabil" esaten da.

Gitxi entzuten deu.... ostirik be ezteu entzuten! jajaja.

Erbinude-ari (edo komadrejari) Ogigaztaia.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Zurrungena oso ona da, gaba guzti korroskadaka :meparto: :meparto: