Emulen Izenak

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Ekainaren 23a, 02:24:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Ba nire proposamena zera da, emulen bakoitzaren ezizena jartzerakoan, ezizena eta gero foro honen helbida jartzea. Adibidez:

Arsenicum[www.Euskal-Encodings.com]

Horrela jendeak ziur eukiko duela foro honen berri nahiz eta kapituluen izena aldatu. Gainera izan kontuan, nik gutxienez kapitulu gehiago nahiko banitu, bilatzen hasiko nintzela eta azkenean foroa aurkitu.

Ajuren post bat irakurri dut hortik, kezkatuta zegoela kapituluetatik foroen helbidea kentzen hasi direlako baina nire ustez ez da hain garrantzitsua erez, esan dudanagaitik. Jendeak web orria bilatzen du gehiagoren bila, eta gainera izenak horrela jarri ezkero ba... gehiago sartuko direla seguru.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Eske nik egindako kapituluei izenean horrelaxe jartzen diet helbidea, bakarrik nire izena ez diedala jartzen, eta jendeak ya helbidea kenduta dauka.

FHarlock

uploadeko normetan ezartzea obe.

Arsenicum

Ez di?ot kapituluen izenetan, preferencias, alias-en jartzea baizik. Holan nork igotzen duen ikusiko du jendeak eta web orria be hor ikusiko da.

txiritsu

Bai, nik horrela topatu dut web hau.

Benetan harritzekoa hainbeste lan egin duzuela ikustea. Zorionak.

Arsenicum

Bueno, orain berriz irakurtzen dudala... hobeto .com jartzea :lol aldatu egingo dut lehenengo post hori. Animatu zara zu ere idaztera, ongi etorri txirisu.

Aju

nire emulen behintzat .com kentzeko dauka jarrita

Arsenicum

Baina gure ezizenan di?ot nik. Arsenicum[www.euskal-encodings.com]. Fitxeroetan geratu ginen .com gabe jartzea ( [Euskal-Encodings])  emuleko filtro horrengaitik.