ONE PIECE berriz, Super Heroien Legioa 2.denboraldia eta Keroro bueltan

Sortzailea Taichisan, 2011ko Martxoaren 07a, 14:25:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok, oraintxe ikusi berri dut webgunean, One piece alabastaren 2 partetik hasi direla berriz(atal gehiago bikoiztu ote dute??), baita ere Keroro sargentuaren atal berriak diruditenak sartu berri dituztela.
Baino zihurra berri dena da Super Heroien Legioaren bigarren denboraldia da, gaur hasi bait da (ta ni galdu lehen atala).
Gauza gehiagorako ikusi ezazue programazioa.
Aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2011ko Martxoaren 07a, 14:25:50
Aupa lagunok, oraintxe ikusi berri dut webgunean, One piece alabastaren 2 partetik hasi direla berriz(atal gehiago bikoiztu ote dute??), baita ere Keroro sargentuaren atal berriak diruditenak sartu berri dituztela.
Baino zihurra berri dena da Super Heroien Legioaren bigarren denboraldia da, gaur hasi bait da (ta ni galdu lehen atala).
Gauza gehiagorako ikusi ezazue programazioa.
Aio!
Mmm, baina zuk ez al zeneukan entxufea jakiteko zer bikoiztu duten eta zer ez?  :omgomg:

Azken aukera ematen diot OPren 137. atalaren aurrerapena emateko; ez badute ematen, japonieraz doa.

egoninobi

Bai berri ona. :pozik:

Gaur, Super Heroien Legioaren 2. denboraldiko 1. atala ikusi dut, baita Keroro Sargentua ere.
Arratsaldean One Piece ikusiko dut. Badirudi utzi zuten ataletik segituko dutela.

Taichisan

Kerororen atal berriak dira bai, atal gida begiratu dut ta 129.atala emititu dute gaur, baino tamalez ezin izan ditut hartu zeren ez nekien ezer ikusi dudanerarte eta jada Ordubiak ziren.
Biharko grabatzen hasiko naiz, datorren pasean hartuko ditut eta lehen atal horiek^^

kutxipoo

baronluigi

Araitekoek dauzkaten atal berriak bikoizten hasiko direla ziurtatu dute. Ea ETB-ek bide berbera jarraitzen duen xD.

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2011ko Apirilaren 18a, 14:06:11
Araitekoek dauzkaten atal berriak bikoizten hasiko direla ziurtatu dute. Ea ETB-ek bide berbera jarraitzen duen xD.
Ez dut ondo ulertu: nork ziurtatu du zer?

Araitek, oker ez banabil, 195erarte dauzka eta ez ditu gehiago erosiko, pirateriaren kexua dela-eta. Katalanek beraien kabuz negoziatu eta ez dakit 400etik ez badabiltza. Ea zerbait egiten den hemen, ze 156an geratzen bada...

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2011ko Apirilaren 18a, 14:12:56
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2011ko Apirilaren 18a, 14:06:11
Ez dut ondo ulertu: nork ziurtatu du zer?

Araitek, oker ez banabil, 195erarte dauzka eta ez ditu gehiago erosiko, pirateriaren kexua dela-eta. Katalanek beraien kabuz negoziatu eta ez dakit 400etik ez badabiltza. Ea zerbait egiten den hemen, ze 156an geratzen bada...

Irakurri dudanez, Jaime Roca berak. Eta Ez, arait-ek 400garren atalarerate ditu atalak erosita, baina ez ditu inoiz bikoiztu, beraien ustetan inork ez lieketelako atalik erosiko.

Baina orain dela hilabete One Piece emititzen hasi ziren BOING katean, eta ikusle kopurua ona izaten ari denez, atal gehiago bikoizten hasiko dira.

Taichisan

Jaime Roca nire laguna da ta sarri hitzegiten degu, hori esanda, pasadan astean konfirmatu zuen BOINGek atal gehiago eskatu dituela eta Gaztelaniaz behintzat tanda berria daukate, Jaime berak aste honetan hartuko du material guztiak(betacam-ak, gidoiak, etab.) Baliteke hori izatea soilik euskaraz atal gehiago ez ateratzearen arrazoia, ze 104 ataleko tandak erosten ditu ETBk...

zumarra

egoninobi

Eskerrik asko zumarra.  :pozik:
Super Heroien legioaren 2. denboraldia ez dut ikusita, ordu horretan eskolan nengoelako.