Mezuen ordena aldatu al daiteke?

Sortzailea zumarra, 2011ko Apirilaren 27a, 21:43:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Kaixo:

Ez dut aurkitu honetaz non idatzi eta horregatik gai berri hau. Ea ulertarazten lortzen dudan.

Nire ustez errazago egongo lirateke hari guztiak azken mezuak, irakurtzeko garaian, lehenengoak agertuko balira. Adibidez, "Zumarraren Txokoan" dagoeneko 5 orrialde daude (beste batzuetan gehiago) eta izenburuan klik eginez gero, mezu berrienak irakurtzeko, 5.-era joan behar da eta, behar bada, "Behera joan" sakatu. Beti horrela da eta deseroso egiten zait...

Norbait gehiagori interesgarria iruditzen al zaio hau? Sistemak uzten al du mezuen ordena aldatzen?

Eskerrik asko.

egoninobi

Arrazoi duzu.
Nire ustez erosoago izango litzateke aldatu ahalko balitz.

jonnydbz

Hariko irudian klikatzen baduzu (izenburuaren ondoan agertzen da), irakurri ez dituzun azken mezuetara doa zuzenean. Agian honekin nahikoa duzue.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Bai, badakit nola joan zuzenean azken mezura, baina mezu berririk ez duen hari bat ikusi nahi badut ezin dut azken mezura joan zuzenean...

Hala ere, ez hautsi burua kontu honekin, ez da garrantsitsua.

MikelEiza

Lehenago erantzuteko neukan, baina zoritxarrez ez dut denborarik izan.

Foroak eskaintzen du zuk egin nahi duzuna egiteko. Horretarako, joan Profila>Kontuaren ezarpenak>Goiko aldean agertzen den profila aldatu botoian klik egin>Itxura eta diseinua>Mezu berrienak goian erakutsi aukera hautatu.

zumarra

Primeran dabil!

Eskerrik asko MikelEiza.

egoninobi