eitb.tv

Sortzailea jonnydbz, 2011ko Maiatzaren 20a, 13:37:10

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Gaur izan dut web-gune honen berri. EITBren produkzioko hainbat telesail online ikusteko aukera ematen du, besteak beste: Brinkola, Lazkao Txiki, Jaun eta Jabe, Bi eta bat...

Ez dago EITBko katalogo osoa, baina osatzen joango direlakoan nago.

http://www.eitb.tv/eu/
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Bai. Oraingoz Beta moduan dago baina ekainerako bertsio definitiboa jartzeko asmoa dute. Ondo dago. Poliki poliki osatzen joaten badira...

Aspaldi nuen "Bi eta Bat" berriz ikusteko gogoa. Albiste ona.

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2011ko Maiatzaren 20a, 13:37:10
Gaur izan dut web-gune honen berri. EITBren produkzioko hainbat telesail online ikusteko aukera ematen du, besteak beste: Brinkola, Lazkao Txiki, Jaun eta Jabe, Bi eta bat...

Ez dago EITBko katalogo osoa, baina osatzen joango direlakoan nago.

http://www.eitb.tv/eu/
Azkenean ere numerazio ofiziala lortuko dugu :baibai: Ez zaizkigu asko ere falta.

danbo

Hau bai berri ona!!
Bartzelonatik programazio osoa ikus dezakedala esan nahi du honek! eta nahi dudanean!!
nahiz eta oraindik beta den eta oso ondo funtzionatzen ez duen arren...  :S

Taichisan

Azkenean falta zena, telebista denontzat online, espero dut etb1 eta etb2z aparte ere etb3 sartzea, horrela askok edonon euskarazko programazioaz gozatu ahal izango dute eta gainera filme askoren audioak hartzeko inork ez du aitzakirik edukiko XD.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

EITBren produkzioak ez direnak ez dituzte igoko, hau da, euskaldunak ez diren filmak ez dira egongo, ezta telesailak ere. Adibidez, ETB3n ematen duten Sut&Blai badago atarian ikusteko moduan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ez nuen hori esan nahi, baizik eta ETB1 eta 2 online ikusteko aukeraz. Espero det ere etb3 ikustea...

jonnydbz

Baina ETB1 eta ETB2 online ikus daitezke ala?

Taichisan

Ara besteaXD ta zer ateratzen zaizu zuri webgunera sartzen zaren lehenean ba??XD niri behintzat batzutan etb1 eta beste batzutan etb2 ateratzen zaizkit...

jonnydbz

Baaaaaaaaa, baina hori etb.com katea da, pentsatzen nuen ETB1 eta ETB2 online ikusten zenituela nonbait, eta nahierara ikusi (nahi duzunean katea aukeratuz).