Irudi errealeko telesailak gauez ETB3n

Sortzailea Taichisan, 2011ko Ekainaren 26a, 01:37:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok, zer moduz zaudete?

Nik behintzat harrituta esan behar, batez ere 22:30tik aurrera astelehenetik aurrera irudi errealeko telesailak emititzen hasiko bait dira, eta batzuk berriak.
Gauza da ez dakidala telesail berri horiek bikoiztuta edo azpititulaute izango diren (ikusten ez ditudanarte behintzat nik uste azpititulaute egongo direzela).

Astelehen honetan hauxe izango dira telesailak:
22:30    BRITANNIA HIGH
                Goazen dantzara      
23:15    DR. WHO IV
                LAGUNAK DELITUAN      
00:00    SHEENA II
                ELKARTZEA      
00:40    BRITANNIA HIGH
                Goazen dantzara
Asteartean berdin guztia lehen telesaila izan ezik "BAMPIROEN KRONIKAK" edo "CRONICAS VAMPIRICAS" emitituko bait dute, baino bigarren denboralditik aurrera (norbaitek ikusi ahal du etb3k lehen denboraldirik emititzen?).

Ez dakit asteazken, ostegun eta ostiralerako zer emititzeko asmoa daukaten baino DR.WHO eta Sheena behintzat badakigu bikoiztuta daudela.
Gauza gehiago jakiterakoan esango dizuet,
AIO!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Asteazkenean CHUCK emititzen hasiko dira, jakin dezazuen!

gilentxo

Aupa,

guzti horietatik zeintzuk dira berriak eta zeintzuk errepikatuak?

Taichisan

BRITAIN HIGH, BAMPIROEN KRONIKAK eta CHUCK berriak dira.
WHO DOKTOREA eta SHEENA ez ,dena den Whoren denboraldi hau uste dut estreinua dela ere.

Ostegun ta Ostiralean badirudi ez dutela telesairik emitituko.

danbo

Argi dagoena da ETB3k, kataluniako 3XL katearen "kalkoa" bihurtzen hasten ari dela...
Ez dakit ETB3k zein ordutan emititzen dituen telesai hauek, baino 3XL katea, gaueko 9terditatik hasten da emititzen, eta ordu hartatik aurrera emititzen dena nire pisuan "sakratua" da XD.

-CHUCK
-THE INBETWEENERS (orain harte fimatu diren kapitulu guztiak)
-BANPIROEN KRONIKAK
-WHO DOCTOREA (orain harte filmatu diren kapitulu guztiak)
-BLEACH
-ONE PIECE
-DEATH NOTE (osorik emititu dute jada)
-BREAKING BAD
-TORCHWOOD
-WATERLOO ROAD
-THE IT CROWD
-EVANGELION (osorik emititua, filmeak barne)
-NIP TUCK
-LITTLE BRITAIN
-SHIN CHAN
(hau ez da programazioa, aste osoan zehar emititzen dena edo 3XL katean ikusi ahal izan dena baizik)

Egia esan programazioa oso ona da nire gusturako, eta duela hilabete bat baino lehen iragarkirik gabe funtzionatu du. Gaur egun, egunean eten pare bat soilik egiten dituzte, iragarki labur pare batekin.

Taichisan

Gauza da Bampiroen kronikak(2.denboralditik hasi direla??) eta Chuck FORTAK erositako telesailak direla, FRINGE bezela. Ez pentzatu ETBk anime gehiagorik erosiko duenik gaueko ordutegian emititzeko. Telesail hauek gaueko 10etik aurrera emititzen dituzte.

adamo3

gaixo, foroko errealeko telesailak oso probrea dako gauza kutxi dako nire ustez Badakit ez dela erreza, Baina mesedez Serieak botatzen dutelako ea norbait animatzen da eta zerbait jartzen du Asko eskatzea ez bada....ONDO PASA agurrr

Taichisan

Lasai Adamo3 asmoa dut eta telesail guztiak gutxika gutxika sartzen jutea.
Gauza bat, zure euskara zu zeuk idazten duzu edo traduzitu eginten dezu programa baten bidez?
Horrela izan beharko luke esan duzuna "Kaixo, Foruko irudi errealeko telesail gutxi daude, badakiz ez dela erreza baino, mesedez ia norbaitek igo ahal badezake edo animatzen den telesail hauek igotzen, asko eskertuko genike guztiok, Ondo pasa, agur"

adamo3

Taichisan kaixo, ez nako oso ohituta euskeraz idaztea urte asko jadanik pasada barkatu horrela bada.....

Taichisan

Lasai Adamo3, ulertzen zaizula naiz ta horrela idatzita egon;)