kAGADA ATOTALA!!!

Sortzailea burrundaie, 2012ko Urtarrilaren 29a, 22:06:15

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

MEDIAFIREN IGOTA NEUZKAN ARTXIBO GUZTIAK EZABATU EGIN DITUT!!!

ORAINTXE BERTAN HASIKO NAIZ LANEAN LEHENBAILEHEN IGOTZEKO.

BARKATU ERAGOZPENAK, BENETAN!

zumarra

ANIMO!!!! ANIMO!!!! ANIMO!!!!

Lasai eta ez etsi!!!!!!!

Godelet

Ez larrituuuu!
Ez daukagu inolako presarik. Animo, bai.  :baibai:
G o d e l e t

Aju

Mediafireren beste akats bat megauploaderekin alderatuta: fitxategi bera igotzen duzunean ez da konturatzen igota zegoela.

JON I

PRAKAK ALDATU ETA POLIKI POLIKI EMONNNNN KAÑA!!ANIMO!!

burrundaie

40 film neuzkan mediafiren igota. saiatuko naiz egunero bi igotzen. Ea hiru asteren buruan galdutakoa berreskuratzen dudan. Hala ere, lehen jarritako zerrendari lotuko naiz. HAU AMORRAZIOAAAAAAA!!!!!

ar_abatarra

Joder... Nik dokumentalak ezabatu nituenekoa baina okerragoa egin duzu...
Jakitearren baina nola egin duzu dena ezabatzeko?

burrundaie

Karpeta berri bat sortu dut link batzuk sartzeko. Konturatu gabe, beste artxiboak zituen karpeta, sortutako berri horretan sartu dut. Hala ere, karpeta berri horrek jartzen zuen hutsa zegoela, ez zuela ez artxiborik eta ez karpetarik. Nik tonto-tonto ezabatu eta adios! Inoiz baldarkeri handiagorik! Tira, dagoeneko hiru film igotzen jarri ditut eta espero dut laster oroitzapen txar bat baino ez izatea.

zumarra

Zerbait arraroren susmoa duzunean, atera mediafire-tik (behar bada, nabigadorea ere itxi eta ireki berriz) eta sartu berriz mediafireko zure kontuan ea dena normal dagoen orain.

Niri ere holako zeozer pasa izan zait. Artxiboak igo eta hutsa zegoela esan. Hau eginda gero, hor azaltzen dira.

burrundaie

Alperrik da, Zumarra, artxiboak galdu egin dira. Nire kalkuluen arabera hamar egun eta bi asteren artean beharko dut artxibo kopuru berdina berriz igotzeko. Ez da kriston pila ere , baina orain eta gauzak dauden bezala denbora hori galtzeak amorrua ematen dit.

txapelzuri

Horrelakoa da bizitza...

Eutsi!!!!

baronluigi

Kontua da batzuetan zerbitzariak denbora bat behar duela bertan egin diren aldaketak plasmatzeko. Eta beste batzuetan agian MFk oraindik zuzendu ez duen akats bat izan daiteke, non karpetak hutsik agerarazten dituen, fitxeroak barruan daudela zihur egonda ere.

burrundaie

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 31a, 16:39:15
Kontua da batzuetan zerbitzariak denbora bat behar duela bertan egin diren aldaketak plasmatzeko. Eta beste batzuetan agian MFk oraindik zuzendu ez duen akats bat izan daiteke, non karpetak hutsik agerarazten dituen, fitxeroak barruan daudela zihur egonda ere.

Ez dakit zein izan den arrazoia. Gauza batetaz seguru  nago, ordea: Karpetan agertzen zen hutsa zegoela, barruan ez zegoela ez artxiborik ezta karpetarik ere. Hanka sartzea, hala ere, neurea izan zen, fiatu egin nintzelako konprobatu gabe...

baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 31a, 19:58:11
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 31a, 16:39:15

Ez dakit zein izan den arrazoia. Gauza batetaz seguru  nago, ordea: Karpetan agertzen zen hutsa zegoela, barruan ez zegoela ez artxiborik ezta karpetarik ere. Hanka sartzea, hala ere, neurea izan zen, fiatu egin nintzelako konprobatu gabe...

Nik bakizu zer egiten dudan? Deskarga bakoitza osatzen duten link guztiak hartu eta mail bitartez nire mail kontura bidali, eta gero han gorde xD. Horrela ez dut fitxeroak karpetetan gorde beharrik.

burrundaie

Ez da ez ideia txarra. Neuk ere aproba egingo dut.