Ace attorney

Sortzailea Egotaku-san, 2012ko Otsailaren 12a, 16:03:29

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Egotaku-san

Zer iruditzen zaizue DSko bideojoko saga hau?. Ze pertsonai duzue gehien gustoko?. 4 bideojoko atera dituzte hemen gaztelaniaz (Phoenix wrightenak eta Apollo justicenak) eta bat ingelesez (Miles edgeworthena) eta seigarrena dirudi ez dutela ekarriko (Miles edgeworthen bigarren bideojokoa).

Saga honetaz ezer ez dakitenentzat, Lehenengo lauretan abokatu bat kontrolatzen dugu eta kasu desberdinak ematen dira. Hauetan gure bezeroen inozentzia frogatu behar dugu tribunaletan frogak aurkitzen eta fiskalen kontra borrokatzen tribunaletan.

Bostgarrenetik aurrera fiskal bat kontrolatzen dugu eta jokoa inbestigazioetan konsistitzen du erruduna aurkitzeko. Horain bideojoko berri bat aterako dute lehenengo laurekin erlazionatuta eta ederra izango da seguru.

Hemen dago berria: http://news.dengeki.com/elem/000/000/452/452047/

Gehien nahiago dudan bideojoko saga da Ace attorney, guztiak pasatu ditut eta ez naiz inoiz aspertzen hauek berriko jokatzen. Ba horixe, lehen esan dudana, Zer iruditzen zaizue bideojoko saga hau?, Ze pertsonai duzue gehien gustoko?

egoninobi

Interesgarria dirudi. Denbora dudanean bilatuko ditut deskargatzeko eta probatuko ditut.  :cool2:

Aju

Beti galdetu izan naiz nola demontre izan dezakeen arrakasta tematika horretako serie batek XD

DSrako jaitsita daukat baina sekula ez naiz ibili. Manga (baldin badauka) edo animea ez ditut sekula ikusi.

PD: Kasualitatez ez duzu jakingo ea hurbil dagoen 3DSrako flashcardik :barre:

Egotaku-san

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Otsailaren 12a, 18:41:39
Beti galdetu izan naiz nola demontre izan dezakeen arrakasta tematika horretako serie batek XD

DSrako jaitsita daukat baina sekula ez naiz ibili. Manga (baldin badauka) edo animea ez ditut sekula ikusi.

PD: Kasualitatez ez duzu jakingo ea hurbil dagoen 3DSrako flashcardik :barre:
Lehen aldiz ikusi nuenean ez zidan ezta atentzioa erakarri bideojokoa baina behin hasita ezin gelditu jokatzen.

Printzipioz bideojoko saga bat da nahiz eta manga batzuk atera geroago (oso laburrak). Gainera, irudi errealeko filma bat aterako da laster lehenengo jokoan kokatuta (trailerra uzten dizuet):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=D0ryDpC5qNc

Zure galderari erantzuten, martxoaren 28an (nire urtebetetzean) aterako da 3DSrako flashcarda. Hemen duzu informazio gehiago: http://www.elotrolado.net/hilo_flashcard-3ds-card_1591206

Benetan, saga handia da, gomendatzen dizuet :).

Aju

Aipamenaren egilea: Egotaku-san  Noiz: 2012ko Otsailaren 12a, 21:01:14
Zure galderari erantzuten, martxoaren 28an (nire urtebetetzean) aterako da 3DSrako flashcarda. Hemen duzu informazio gehiago: http://www.elotrolado.net/hilo_flashcard-3ds-card_1591206

Benetan, saga handia da, gomendatzen dizuet :).
Iazko haria da jarri duzuna, ikusten dudanez fake bat zen. Elotroladon begira egoten naiz neu ere baina ez da berri askorik egiten.

Egotaku-san

Egia... Ez dut ondo begiratu urtea, jaja. Ba irakurri dudanarekin esan ahal dizut bakarrik DSrako daudela eta 3DSan ondo funtzionatzen direla suposatzen dut...
Gainera 3DS gehiago saltzeko estrategia bat izan zela fake hori esaten dute internetetik....
Bueno... baina oraindik ez daude bideojoko asko 3dsrako. Egia esateko, 3DS bat dut eta ditudan joko gehienak DSarenak dira...

egoninobi

Nik badut flashcard bat (Supercard DSTwo) eta DS, DSi, DSiXL eta 3DS-rako da. Nik DSiXL daukat eta horretarako erabiltzen dut baina jendeak dioenez badabil 3DS-an. Nik ez dut frogatu, beraz ezin dizut ziurtatu badabilenik. Hala ere Supercard DSTwo merkatuan dagoen flashcard onena omen da.

Aju

Aipamenaren egilea: Nitrome8  Noiz: 2012ko Otsailaren 12a, 21:22:04
Nik badut flashcard bat (Supercard DSTwo) eta DS, DSi, DSiXL eta 3DS-rako da. Nik DSiXL daukat eta horretarako erabiltzen dut baina jendeak dioenez badabil 3DS-an. Nik ez dut frogatu, beraz ezin dizut ziurtatu badabilenik. Hala ere Supercard DSTwo merkatuan dagoen flashcard onena omen da.
3DSn dabil, bai, baina DSko jokoekin bakarrik. 3DSko jokoekin dabilen flashcarda behar dut (dios, ezin diot Super Mario Land 3Dn jokatzeko gogoari eutsi).

egoninobi

Nik ere badut joku horretara jokatzeko gogoa, tamalez ez dut 3DSrik.  :triste:

Taichisan

Ba asko gustoko dudan Capcomen sagarik honenetarikoa da auxe. lehen 2ak ditut, apollo justice eta Edworthen jokoak ere, bila nabil phoenixen 3.na baino oso zail dago aurkitzea.
Irrika bizian nabil Takeshi mikeeren filmea ikusteko ere eta edonoiz manga originalak ingeleses erosteko zain nago (diru pixkat daukadaneanXD).
Benetan oso saga ona!! Tamala da ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3n Phoenixek ahin kaxkarra izatea...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Egotaku-san

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Otsailaren 13a, 00:19:43
Ba asko gustoko dudan Capcomen sagarik honenetarikoa da auxe. lehen 2ak ditut, apollo justice eta Edworthen jokoak ere, bila nabil phoenixen 3.na baino oso zail dago aurkitzea.
Irrika bizian nabil Takeshi mikeeren filmea ikusteko ere eta edonoiz manga originalak ingeleses erosteko zain nago (diru pixkat daukadaneanXD).
Benetan oso saga ona!! Tamala da ULTIMATE MARVEL VS CAPCOM 3n Phoenixek ahin kaxkarra izatea...
Arrazoia duzu, jaja. Baina azkenean ez dute ezta bideojoko berria ekarri eta zaharrean ezin da Phoenix kontrolatu. Nik erosteko asmoa nuen Phoenixekin jokatzeko baina azkenean ezta hori ere.

Hirugarrena badut nik originala. Ebayen badago ia ziur edo bestela Bilboko Game zentru batera joan eta agian aurkituko duzu baina jokatzeko irriketan bazaude utzi ahal dizut denboratxo pixka bat pasatzeko, jeje.

baronluigi

Game tan trials and tribulations merke ikusi ditut egun hauetan.

Nik saga hau 2007 tik ezagutzen dut. Hala ere hemen iritsi zitzaigunak japonian DS rako atera ziren remake ak ziren, zeren eta saga originala 2001 tik 2004 atera zen GAME BOY ADVANCEan, GYAKUTEN SAIBAN izenarekin.

Mangak eta guzti ditu serie honek (bat gaztelerara itzuli nuen, ea aurkitzen dudan)

Eta aurten, hezur aragizko filma estreinatuko da Japonian, lehenengo jokoan oinarriturik

http://www.youtube.com/watch?v=20xsntIVokk

Dioetenez, ez da Japonian bakarrik geratuko xD

Gero, Miles Edgeworth en jokoak serie originalarekin zerikusirik ez dauzkaten jokoak dira, spin-off ak alegia.