DORAEMON [MG][743/+1800]

Sortzailea zumarra, 2012ko Otsailaren 23a, 05:57:44

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Kaixo:

Egia, aizu!! Orain arte ez ginen konturatu eta, bai, berdinak dira. Dagoeneko kenduta 96.

Eskerrik asko.

jonnydbz

Uste dut hemen zerbait gertatu dela:

Aipamenaren egilea: Lupetxu  Noiz: 2013ko Apirilaren 04a, 17:11:57
Doreamon serien klikatuz gero "Dragoi Bola" serieko atalak ageri dira, eta ez Doraemonekoak
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Lupetxu-riz gain beste inori pasatzen zaio? Nik ez dut topatu non gertatzen den hori.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Apirilaren 04a, 19:12:56
Lupetxu-riz gain beste inori pasatzen zaio? Nik ez dut topatu non gertatzen den hori.
Hari honetako lehen mezuan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Konpondu bada, oso ondo baina segitzen dut ulertu gabe zein edo non zegoen arazoa...

jonnydbz

Hari hau Doraemonen atalak jeisteko da, lehen mezua ikusten baduzu, Dragoi Bolako atalak daudela konturatuko zara, eta ez Doraemonenak.

Godelet

Ez dot ezer arraro ikusten! Hau bai misterioa!  :ahozabal:
G o d e l e t

jonnydbz

Azken aldaketa: 2013ko Apirilaren 04a, 23:23:07 Godelet

Lehen apirilaren lehena jartzen zuen :threat:

Godelet

Jo jo jo... Arrapatu nauzu!  :barre:
Erruki jauna!  :beldur: Bai, okertu nintzen esteka berriak jartzerakoan... Erregeak dioen bezala: «Do siento butxo. Be he ekibokado. Do bolbera a okurrir».   :mihi:
G o d e l e t

Godelet

G o d e l e t

Godelet

G o d e l e t

Godelet

G o d e l e t

Godelet

G o d e l e t