Filetolink

Sortzailea burrundaie, 2012ko Martxoaren 02a, 21:27:09

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

Filetolinken web orrian saiatu naiz sartzen eta excel-en gaineko web bat ateratzen zait. Nire ustez garbi dago: beste zerbitzari bat pikutara joan dena.

Taichisan

Hori izan daiteke link guztien jauziera... Eskerrik asko informatzeagatik Burrundaie!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Hori agian domeinua kadukatu zailea da. :omgomg:

burrundaie

Horrela bada, beharbada pixka bat itxoitea ondo egongo litzateke ea zer gertatzen den...

baronluigi

Nik nioena. Domeinu kontua izan dela dirudi.

burrundaie

Azkenean hik arrazoi baronluigi, bejondeikela!! :txistu:

baronluigi

Ez da ta horrelako gauza baten aurrean ikusten naizen lehen aldia. Nire gidan gomendaturiko zerbitzari guztietatik 2 jada desagertu dira (mandamaisek jabez aldatu du eta zerbitzua asko moztu du. Supashare.netek orain del bi astetik ez du erantzuten)

zumarra

Bueltatu da bai, baina Kriptako Istorioak serietik 4 artxibo desagertu egin dira. Aurrerago ez dakit zer gertatuko den eta berriz hasi naiz igotzen Mediafirera.

baronluigi

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Martxoaren 03a, 17:40:58
Bueltatu da bai, baina Kriptako Istorioak serietik 4 artxibo desagertu egin dira. Aurrerago ez dakit zer gertatuko den eta berriz hasi naiz igotzen Mediafirera.

Nik filetolink "ispilu" bezala erabiliko nuke. Oraingoz aski daukat Mediafirerekin

Hori bai, nik fitxeroen izenak kamuflatzea eskatuko nizueke, gehien bat aspalditik ezagutzen dudalako zerbitzari hau eta izen ezagunak dituzten fitxeroak segituan garbitzen dituelako.