STUART LITTLE (1999)

Sortzailea zumarra, 2012ko Maiatzaren 12a, 21:44:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

STUART LITTLE

FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Stuart Little
Produkzio Urtea: 1999
Produktora: Columbia Pictures
Nazionalitatea: AEB
Emisioa Euskal Herrian:

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Iraupena: 76 min.
Tamaina: 2,54 GB
Bideoa: 1080p
Audioa: MP3 320 Kbps/Estereoa
Hizkuntza: Euskara
Adin egokia: 5 urte+

Esteka [MEGA - ONLINE]
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*

burrundaie

Arazoa diagu sagutxoekin! Stuart Littel eta Perez saguaren bi filmak: FOLDER NOT FOUND  :shock:

zumarra

Horregatik nioen animazio filmeei errepasoa. MF-ra berrigotako 100 bat galdu dira. Baina Stuart Little 1 RS-n dago, eh?

burrundaie

Ba irudi errealeko filmak bukatuta, badakik zer dugun... haiek txukun-txukun jartzea! Moldatuko gaituk modu batera edo bestera egiteko. :baibai:

zumarra

Nire ustez, filma guztiak (animazioa eta irudi errealekoak) gutxienez zerbitzari batean daude; begiratu beharra dago baina halaxe uste dut. Bakarrik Irudi Errealeko filma batzuk falta dira (T-Z). Orduan oraintxe inon ez dagoena hainbat serie (65 bat) eta zure dokumentalak. Zuk Dokumentalak badituzu, segi horiekin besteok deskargau ahal izateko, ezta?

burrundaie

Ados. Hortaz, lehendabizi den-dena jaisteko moduan jarri, eta gero-gerokoak. Ea asteburu honetan irudi errealekoekin bukatzen dudan!  :baibai:

burrundaie

zumarra

Mihiluze

Kaixo,
Lehenik eta behin mila esker lanagatik.

Idazten dut komentatzeko ezinezkoa dudala 4. ataltxoa deskargatzea.

Eskerrik asko!

txarroalde

Kaixo, estekek ez dute funtzionatzen, berriro igotzeko aukerarik bai? Eskerrik asko!!

arrakala

Berrigota! 1080p bertsioa egin diot gainera  :pcan:

petpunk