Nongoak gara? Eta zer egiten dugu?

Sortzailea Ronbin, 2006ko Irailaren 06a, 13:06:16

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Ronbin

Post hau idazten dut bakoitzak bi gauza horiek esan ditzan: nongoa den eta zertara dedikatzen den. Elkar hobeto ezagutzeko.

Ni hasiko naiz. Lizarrakoa naiz, eta informatika ikasten nabil Donostian (bueno hilabete hontan pisu bila nabil, kurtso berrirako). Karrera laster aimaitzea espero dut  (ke si no en casa me matan :D)

orionatk

Bilbokoa naiz eta Ingenieritza elektronikoa ikasten dut (Bilbon ere)

Barbadil

Ni Beasaingoa. Arrasaten ikasi dut Ingenieritza informatikoa (teknikoa bakarrik) ta oraindik han jarraitzen dut baina lanean, informatikako empresa berri batean.  :D
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Loiun bizi naiz ni, eta Barakaldon ikasten nabil Ingeriero tekniko de Minas.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ni Lekeitiokoa naiz eta Inforreko ingenieritza nabil egiten Donostin. Ko?o beste bat infor egiten Donostin

Ronbin

Aipamenaren egilea: AjuNi Lekeitiokoa naiz eta Inforreko ingenieritza nabil egiten Donostin. Ko?o beste bat infor egiten Donostin

kasualidadea bai! ze mailatan zabiltza zu? nik karrera teknikoa iaz amaitu nuen (irailean) eta orain bigarren zikloa hasiko dut (aurten ez naiz ibili)

Aju

Ba aber, iaz lehenengoa egin nuen, eta aurten en teoria bigarren mailara joan beharko nintzateke, baina rekuperazioek esango dute lehen mailako zenbat asignaturakin geratzen naizen eta horrenbestez bigarren mailako zenbat asignatura hartuko ditudan (eta har ditzakedan). Ingenieritza nabil egiten.

Post honen tituluak grazia ematen dit, nire lagun existentzialista batena ematen du: nondik gatoz? non hasi zen dena? zergatik?... el amo da

Ronbin

Aipamenaren egilea: AjuBa aber, iaz lehenengoa egin nuen, eta aurten en teoria bigarren mailara joan beharko nintzateke, baina rekuperazioek esango dute lehen mailako zenbat asignaturakin geratzen naizen eta horrenbestez bigarren mailako zenbat asignatura hartuko ditudan (eta har ditzakedan). Ingenieritza nabil egiten.

jajajaj, de que me suena? ni ere horrela ibiltzen nintzen. "Que estudias?" "factorial 3"

Aju

oso ona faktorial 3rena. Hori baino faktorial handiagorik egin daiteke?? Ingenieritzan diot, teknikoan argi dago ezetz XD

Ronbin

Asko jota faktorial 4-ra iritsi zaitezke, 5. mailarik ez dagoelako :P. Bostgarren urtea aukera askeko eta autazko kredituak egiteko erabili ohi da (eta proiekturako, noski). Baina lasai, oraingoz ez daukazu gauza horietan kezkatu beharrik.

jonnydbz

Aupa, ni oso lotsatia naiz, eta asko kostatu zait hemen idaztearen erabakia hartzea. Egia esan ni ere Donostian ikasten ari naiz, 4. maila hain zuzen ere, eta euskarazko taldean. Ni azken filan esertzen naiz, eta zu Ronbin?? nondik jartzen zara??? Klasean frikiren bat badagoela uste dut, ez zara zu izango ez??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

informatikan zabiltza eta klasean friki bat dagoela diozu? Nik uste dut alderantziz beharko lukeela, ea zein ez den frikia[/b]

Ronbin

AipatuKlasean frikiren bat badagoela uste dut, ez zara zu izango ez??

Bai, azken filan esertzen den bat, rock talde arraroen kamisetak dauzkana. Ez zara zu izango ez jonny??:P

PD: Noiz idatzi duzu mezu hau?, mezuan jartzen duen orduan klasean geunden, konpilazioko ariketak "egiten"

jonnydbz

Badakizu jaker bat nazela, Pako'sen dagoen konexioaz titau baten ein dot.

PD: zergatik jartzen dituzu kakotxak??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Nik lehen ere noizbait esan nuen eta Berastegikoa naiz. Ikusten dut hemen kategoria handia dagoela :lol: , baina ni lanbide heziketan ari naiz Tolosan, mekanizazio bidezko produkzioa ikasten.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik