Euskaltel irekian

Sortzailea FHarlock, 2006ko Irailaren 12a, 20:53:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Zuntz optikoa jasotzen duzutenok, euskaltelen promozio publizitate bat iritsi zait. Ordainezko kate guztiak, 15 egunetan dohainik izango dira. 15tik 30era.

Besteak beste, betizu kanala.

Agian zerbait arrapatzeko ongi etorriko zaizue.

Aju

Kagate, egun brutalak jarri dituzte, 15ean bukatzen ditut azterketak eta urriaren 2rarte ez daukat klaserik, beraz egun guztietan nago disponible. Nik ez dut uste ezer puntualik daukadanik hartzeko, baina baten batek programazioa ikusi ea zerbait hartzea nahi badu, esan eta hartuko diot  :wink:

Aju

Pertsonalki, fijo-fijo hartuko dudan bakarra Txirrita izango da, eta Batmanek eta Lau Izugarriek ere boleto asko dauzkate. Superheroiak hori ere ikusiko dut zer den

-Txirrita: egunean 2 atal. Dataren arabera eta nire posibilitateen barruan 29 atal hartzea daude, lehenengo eguneko lehenengoa bakarrik galtzen dut. Errepikatzen ez badira, deskuidatu ezkero igual 29 horietan serie osoa egon daiteke XD 26 izango dira + o -

-Batmanek aukera gehiago dauzka, ez baitago dvdan editatuta ez ezer, gainera superheroien serie guztien moduan fijo 26 inguru direla. Honenak ere 29 har ditzaket, lehenengo emisioa ezik beste guztiak

-Lau izugarriak nahiz eta editatuta egon, desastre ikusten da dvd bertsioa eta 4garren ataletik aurrera emulean ez dago ezer. Dena den gauetako atala ezingo dut hartu DBZrekin suertatzen delako, eta ea 22:10eko Txirritari afektatzen ez dion... 13 atal bakarrik dira. Honenak ere 29 har ditzaket, osea, osorik.

-Superheroiak. Ea zer den, depende zer den hartuko dut. Honenak posible 29 dira, ba?a ea nor den 7:30 esnatzen dena egunero... 15 edo izango dira. Ah, Taichisanek ere fibra dauka ta! DVDan programatu ezkero ez dauka zertan esnatu. Nik programatuta utzi ezkero portatila eta txartela piztuta eduki behar ditut, eta ordubetera ya txartela bero egoten da, ez dut gauez utziko sekula. Ea Ziegak eta Herensugeak den.

Gudakatu hori ikusi behar dut zer den...

Baten batek beste zerbait nahi badu, esan dezala berehala neuk jakin dezadan eta ahal badut hartuko diot edo bestela Taichisani komentatu; organizatu ezkero nahi den guztia har daiteke ze ikusita zer dagoen, zaborra bakarrik, ez dago zer eskatu handirik (Lazkao Txiki balego)... Denera iristen ez banaiz/bagara, nik behintzat 4 izugarriak deskartatuko dut, logikoki.

Aju

Ko?o, hau despistea. Aldizkaria:

http://www.euskaltel.es/web/home_int_particulares.jsp?linea=televisiondigital&producto=TVPorCable_television_digital_interactiva06&seccion=7&acceso=directo

Hasi jaisten pixkanaka orriak eta orririk kantosoenak ikustean, geratu, horiek dira, fondo kolore deigarrienak.

Narutoren atalen bat ere ikusi beharko da ea gazteleraz zelan geratu den ikusteko ??

Arsenicum

Arazoa DBZ bada jonnydbz eta nire artean graba dezakegu. Lazkao txiki larunbat eta igandeeetan dago etbsaten eta nik badauzkat atalen batzuk grabatuta.

7tan altxatzearena... nik egin nuen, Stargate Infinity grabatzeko. Dvda aldatu eta berriz lotara.

Eta superheroiak ez da... batman, superman, akuaman eta guzti horrek agertzen zirenak? Superman kotxean joaten zena batmanekin? :lol:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Bai, Super heroiak telesail mitiko hori da. Egia ahal da hori? inork lortu ahal du betizu kanala ikusi edo zuntz optikoko kanalen bat ikusi?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ez  :?  Saiatuko naiz kapturadorarekin probak egiten baina ezetz dirudi

getxoztarra

Ba?a promozio hau benetazkoa da?

Nonork lortu dau lehen ikusi ezin ebazan kanalak ikustea?

Shadowblade

Ba<i, benetako promozioa da, nik ikusi ditut bai BZ kanala, baita Calle13 edo canal 18 bezelakoan, lehen codifikaturik zeudenak
e gura dau Herrixak???

Stargate Euskaraz!!!!!

FHarlock

Neu bai. Hori bai, ordaintzen dutenei, hil erdia kobratzea espero dut, bestela...

Aju

Nik oraindik lehengo bestean jarraitzen dut eta erreklamazioak egitea alperriko da Euskaltelekin.

TV basikoak kanal normalak + Bilbo inguruko kanalak bakarrik dakartza, interneteko konexioa 32/16 sin komentarios, gainera hor dago euren modem-pararrayosa, leku baten baino gehiagotan irakurri dut nahiko erraz ematen diotela tximistek...

Oso ondo aurkezten dizute guztia bertara pasatzeko, dezente merkeagoa dela eta, TV+Internet+Tlf dakarrela gainera, baina telefonoa kenduta, beste zerbitzu biak, mierda hutsak. Interneteko abiadura oso oso txarra da, eta zerbait dezentea nahi baduzu dezente gehiago ordaindu behar duzu eta diru horrekin beste batzuk konexio askoz hobea eskeintzen dut. Azkenean enpresa batetik bestera ez dago batere alderik nahiz eta beraiek horretan enpe?atu... Nire aita konbentzitu zuten eguna, su **** madre!...

Hiru denborak, euskaltelen kontra egon nintzen, nago eta egongo naiz. Lehenengo egunetik kaka egiten diot kontratatzeari, eta hori Telefonicatik pasa nintzela, konexioen abiadura igo ez zuen enpresa bakarra izan zelarik... Benetan, pasa behar bazarete, pack guapoa hartuta izan dadila.

Aju

Aipamenaren egilea: ShadowbladeBa<i, benetako promozioa da, nik ikusi ditut bai BZ kanala, baita Calle13 edo canal 18 bezelakoan, lehen codifikaturik zeudenak

Eta kanalok zelan ikusten izan dituzu lehen, Canal+en moduan, eta sintonizatu egin dituzu? Kodifikatuta ikusten zenituela diozulako galdetzen dut. Hala ere sintonizatuta ere ez dut ezer harrapatzen ??

FHarlock

Aju, uste dut badakidala zer gertatzen zaizun, zuk tb euskaltelek ematen dizu, zuntz optikoari esker, baina bakarrik ikusten dituzu era analogikoan ematen dizkizunak.

Digitalki ematen dizkizunak ikusteko, dekodifikadore bat behar duzu, eta ez du balio tdt-koa, kablerako espezifikoa izan behar du.

Digitalki, dohain, tdt-en daudenak. Ez dira oraindik digitalean kate lokalak ematen.

Digitalki, dohain ematen direnak ikusten genituenok, dekodifikadorearen bidez, ordainezko bat aukeratzen bagenuen, ez zigun ikusten usten, orain bai.

Berez, euskaltel jokaldi tranpati txiki bat egin du. Behartuta dago bere kable seinalean tdt-ko kanal guztiak ematera, baina ez dago derrigortua, nik dakidala, era analogikoak konbertitzaera (beste kable operadoreek egin duten lez) eta kable kodeak ez direnez tdt-koak, kable kodeetara pasatzen ditu, eta ezin dira ikusi tdt deko batekin.

Nik urte hasieran ofertatu zuten kable dekoa hartu nuen. Horrekin, orain 15 egunez dohainik deiren kanalak ikusten ditut. Eta ikusitakoa ikusita, ez dut uste oraingoz, ordainezko kliente egingo naizen, gauaza asko dago obetzeke.

TCM zine musikal klasikoa, fred Astairera eman, eta abestiak ez subtitulatu... Alias iruadi moztuarekin... VO eta azpititulo aukeratzerik ez... betizu kanala negargarria da, Disney Channel den denarentzako garestia... ez dago Buzz... Sci-fi kanala ere ez...

Aju

Eskerrik asko aklaratzearren, lasaiago geratzen naiz, uste nuen itxurazko arrazoirik gabe utzi nautela kanal guztiak gabe... En fin... Betizu Kanala bakarrik interesatzen zitzaidan, baina botatzen duten gauza apurragatik ez naiz negarraz hasiko... Zuk diozun moduan Buzz balego behintzat...

Shadowblade

FHarlock aurreratu zait, gauza da guk euskaltelen ditxosozko dekodifikadorea daukagula etxean ta kanal digitalak ere hartzen ditugula. Hala ere lapurreta hutsa da beste enpresa batzutan baino garestiagoa abita eta ez du gauza handirik eskintzen!!
e gura dau Herrixak???

Stargate Euskaraz!!!!!