Lucky Luke(Telesail originala)

Sortzailea Taichisan, 2006ko Urriaren 05a, 10:16:00

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Ba bueno, grabaketekin hasi egin naiz jada, pena da oraindik ez dudala dvd-rip triste bat ikusi oraindik eta bueno, jakin ezazue(ikusi ez duzuenok)telesail honen masterra zahar xamarra dela,eta ondo legoke behintzat DVD-riperen bat aurkitzea gero muntaketa egiteko.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Jeje, nola ez, taichisanek hartu  :D  Badaukat gogoa ikusteko ya. Egunero nabil ikusten.

Niri esan zidaten emulen dvdrip batzuk daudela. Ondo begiratu duzu? Asteburuan begiratu ta jaitsiko dut bideoren bat ikusteko. Hain txarra iruditzen zaizu ETBko bideoa? Nik antenatik ondo ikusten nuen, ta fibratik ta TDTtik oraindik hobeto ikusten da, zikintasun beltz tipiko horiek gabe.

Arsenicum

Benetan merezi deu DvdRip batzuk bajatzea eta muntaia egitea? Ez da nahikoa TDTRip batekin?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Dvd-ean kutxa ladrillo atera bat atera dute gutxienez... 5 diska 10 kapitulo. Eta zihurrenez, master nahiko txarrarekin.

Ea beste argitaletxe baten erortzen diren eskubideak.

Aipatuzikintasun beltz tipiko horiek gabe.

Zikintasun horiek ez dira normalean seinal analogikoarenak, baizik eta zeluloideakoak.

AipatuBenetan merezi deu DvdRip batzuk bajatzea eta muntaia egitea? Ez da nahikoa TDTRip batekin?

NIk, ETB zunt optikoari esker ikusita, ETB-ek duen Betacama nahiko ikutua ikusi dut.

Ez da Betizu-n Tarzan-en bezalako betacam ain ikutua. baina ez dago batere ongi. Eta etb-ren logoa kendu badaiteke, beti obeto izango da.

Eta ez dakit lehen atalak direla edo, nahiko tristea da ikusi dudan kapituloa, ia ez zen barregarria eta animazioa desastre hutsa. Agian, Luke-ren abotsa nahiko desastrre dago, pertsonaiari puntua hartu gabe. Zaldiarenak, mila buelta ematen dizkio.

jonnydbz

TusDivx-en Lucky Luke DVDRip by Makinavaja daukazu. Ez dakit logorik duen edo zer, bat jeitsiko dut ikusteko.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: FHarlockAgian, Luke-ren abotsa nahiko desastrre dago, pertsonaiari puntua hartu gabe.

Oso gaizki bikoizten du, gehiegi loditzen du ahotsa, eta sarritan atal bat modu batera aldatzen du eta hurrengoan beste batera. Nik neukan 'Daltondarren Balada' pelikulan ordea, oso ondo bikoizten du, voz de pitorantza aldatzen du eta ondo geratzen zaio. Bideoa badaukat, ea audioa lortzen dudan laster ta....

FHarlock

Filmeen muntaiak egiten badituzue, muntatu aurretik, jar iezaizkidazue kaptura batzuk, dvd-eak ez dute formatua arrespetatzen, open mate bada (eta aukera hauendiak daude ala izateko, irudia moztu behar da 1:33 1:78-raino.

Taichisan

Aste hontan ezin izan dut grabatu grabagailua bapatean izorratu zait eta, ez dakit noizarte ezin izango dudan grabatu, norbaitek prest dago ??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!