MEGAUPLOAD Berriaren Premium kontuen tarifa berriak

Sortzailea baronluigi, 2013ko Urtarrilaren 18a, 19:47:34

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Ez dira bat ere merkeak egia esan. Mediafireren estiloa kopiatu dute.

Aju

Joder, lehen 200€rekin bizi guztirako kontua zeneukan, orain urtebete eskas. Ezin izango dituztela vitalicio kontuak itzuli legea dela-eta?, ya ya. Hori ez du inork sinesten.

zumarra

Aju

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Urtarrilaren 18a, 20:37:23
Eta FREE modurik ez dago?
Noski baietz, baina 50GBko kontuak dira. Laster izango dira zumarra, zumarra1, zumarra2, zumarra100 kontuak (eta emailak, noski) :barre:

baronluigi

Eta copyrightaren kontuan, Mediafirek hartu duen postura berbera hartu dute

Hau da, Copyright dun gauzak igo ditugula detektatu ezkero, kontua abisurik gabe itxi ahalko digute.

Joan daitezela antzarrak perratzera.

burrundaie

Hortaz, zaharrak berri? Ze tamainako artxiboak igo litezke? Ea alde horretatik abantailaren bat aurkitzen diogun... :threat:

Aju

Baina ez zuten esan igotako fitxategiak kodetuak izango zirela?, orduan nola detektatu dezakete konpainiek?.

burrundaie

Itxura batera, artxiboen gehienezko tamaina Giga bat izango da doako kontuetan. Kodedun fitxategiena ere, hor dago. Itxoin egin behar zenbaterainoko abantailak dituen ikusi arte...

Taichisan

Niri gaur heldu zait komunikazioa mediafiren "te has excedido del limite, no puedes subir mas archivos"... 331 giga ditut sartuta. Orduan beste bigarren kontu bat egin dut beste Gmail kontu bategaz eta kitto. eta hauekin hondo badabik berdin egingo dut eta kitto. Kontu asko izango ditugula? bueno... ze erremedio, igota dauden einean...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2013ko Urtarrilaren 19a, 00:01:14
Niri gaur heldu zait komunikazioa mediafiren "te has excedido del limite, no puedes subir mas archivos"... 331 giga ditut sartuta. Orduan beste bigarren kontu bat egin dut beste Gmail kontu bategaz eta kitto. eta hauekin hondo badabik berdin egingo dut eta kitto. Kontu asko izango ditugula? bueno... ze erremedio, igota dauden einean...

Nik 100 baino gehiago dauzkat. Egunean lau pa bost batzuk egiten ditut segituan xD, denborapasa gisa xD

Ippon

Saiatu da inor MEGAn kontu bat zabaltzen?
Atzo arratsaldean ez zegoen web orria ikusteko modurik ere, eta gaur goizean kontu bat sortzen saiatu naizenean, euskeraz jarri ahal dela ikusi dut?
Hori bai, nire maila orain dela 10 minutu jarri dut eta oraindik ez zait iritsi kontua baieztatzeko mezua...

baronluigi

Aipamenaren egilea: Ippon  Noiz: 2013ko Urtarrilaren 20a, 09:33:39
Saiatu da inor MEGAn kontu bat zabaltzen?
Atzo arratsaldean ez zegoen web orria ikusteko modurik ere, eta gaur goizean kontu bat sortzen saiatu naizenean, euskeraz jarri ahal dela ikusi dut?
Hori bai, nire maila orain dela 10 minutu jarri dut eta oraindik ez zait iritsi kontua baieztatzeko mezua...

Zerbitzaria oraindik oso exkax dabil. Eta hala ere, bere ezaugarriak ikusita, ez det uste bere doako zerbitzua Mediafire bera baino hobeagoa izango denik.

jonnydbz

Gauza batetaz gogoratu naiz gaur eta ez dakitx badakizuen edo proba egin duzuen, baina erabilgarri izan daiteke. Gmailek spama ekiditzeko bere kontuetan aukera batzuk ditu, '+' ikurra erabilita egiten da. Azken emaitza hau da: nirehelbidea@gmail.com kontu bat baldin badaukazu, nirehelbidea+1@gmail.com, nirehelbidea+megabox@gmail.com edo nirehelbidea+tralala@gmail.com helbideetara idazten baduzu, korreoak nirehelbidea@gmail.com kontura iristen dira.

Hau horrela izanda, proba egin duzue ea '+' ikur hauekin erregistratzea posible den mediafire, megabox eta horrelako zerbitzarietan? Ze onartu egiten badute, ez daukazue zertan milaka email kontu berri zabaldu behar, bakarrarekin zerbitzarietan kontu asko edukitzea posible litzateke (xxx+mf1, xxx+mf2, xxx+mf3, xxx+mb1, xxx+mb2...)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2013ko Urtarrilaren 28a, 17:57:57
Gauza batetaz gogoratu naiz gaur eta ez dakitx badakizuen edo proba egin duzuen, baina erabilgarri izan daiteke. Gmailek spama ekiditzeko bere kontuetan aukera batzuk ditu, '+' ikurra erabilita egiten da. Azken emaitza hau da: nirehelbidea@gmail.com kontu bat baldin badaukazu, nirehelbidea+1@gmail.com, nirehelbidea+megabox@gmail.com edo nirehelbidea+tralala@gmail.com helbideetara idazten baduzu, korreoak nirehelbidea@gmail.com kontura iristen dira.

Hau horrela izanda, proba egin duzue ea '+' ikur hauekin erregistratzea posible den mediafire, megabox eta horrelako zerbitzarietan? Ze onartu egiten badute, ez daukazue zertan milaka email kontu berri zabaldu behar, bakarrarekin zerbitzarietan kontu asko edukitzea posible litzateke (xxx+mf1, xxx+mf2, xxx+mf3, xxx+mb1, xxx+mb2...)

xD...ez nekien Spam zerbitzari bezala gmail erabili zitekeenik

Hala ere zure galderaren erantzuna baiezkoa da.

Zer uste duzu egiten dudala nik?

www.yopmail.com erabiltzen dut une bateko kontuak sortzeko. Gero kontu bakoitzaren izena GMAIL posta kontuan zerrendatu eta gordetzen ditut. Dagoeneko ugari ditut.

Kontuan izan, mediafiren behintzat, igotako fitxeroak ze konturekin lotuta dauden jakitea ezinezkoa dela, hortaz, oso probabilitate gutxi daudela norbaitek pasahitza eta kontuaren izena zein diren jakiteko.