MEDIAFIREko kontua fulminatu didate

Sortzailea Taichisan, 2013ko Otsailaren 10a, 00:53:48

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok!
Erein egun "MUGAKO ZIENTZIA" deituriko artxibo baten erruz esan zidaten kontua blokeatuko zidatela... horren erruz pasadan urtean igotako GUZTIA fulminatu egin da, hemengo gauzak, Japan Encodingsen gauzak, nire gauza pertsonalak.... badago modurik artxiboren bat berreskuratzeko?
Galdu ez den bakarra Megamanen bigarren karpeta izan da, beste kontu baten bait dago.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Nik, egia esan, ez dut aparteko arazorik izan Mediafirerekin. Hala ere, eta ikusitakoa ikusita, gero eta gusturago ibiltzen naiz Solidfilesekin...

zumarra

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2013ko Otsailaren 10a, 00:53:48
Aupa lagunok!
Erein egun "MUGAKO ZIENTZIA" deituriko artxibo baten erruz esan zidaten kontua blokeatuko zidatela... horren erruz pasadan urtean igotako GUZTIA fulminatu egin da, hemengo gauzak, Japan Encodingsen gauzak, nire gauza pertsonalak.... badago modurik artxiboren bat berreskuratzeko?
Galdu ez den bakarra Megamanen bigarren karpeta izan da, beste kontu baten bait dago.

Nik esan nizun nire sistema jarraitzeko baina ez zidazun kasurik egin. Ezinezkoa da. Hala ere zuk igotako gauza batzuk nik (posteaturik ez ditudan) kontu batzuetara pasatzeko aukera izan nuen. Ea aurkitzen ditudan.

Aju

Baina nola aurkitzen dituzte fitxategi horiek?. Ingelesezko izena erabiliko bazenu ulertuko nuke, baina nork bilatzen du "Mugako zientzia" izena?, ala baten batek salatu zaitu?.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2013ko Otsailaren 11a, 14:46:16
Baina nola aurkitzen dituzte fitxategi horiek?. Ingelesezko izena erabiliko bazenu ulertuko nuke, baina nork bilatzen du "Mugako zientzia" izena?, ala baten batek salatu zaitu?.

Arrazoiak ugariak izan daitezke

1- Salaketa

2-  Taichisan-ek bere igoerak rar formatuan igotzen dituela uste dut. Mediafire formatu horietako fitxeroen barnean zer dagoen aztertzeko gai da. .AVI formatuan zerbait aurkitu ezkero, zihur pirata zela pentsatuko zutela eta horregatik itxiko zuten.

3- Kontua azkarregi bete izana (nei batzuetan beste kontuetako edukia beste batera pasatzerakoan hori gertatzen zait)

Mediafireko kontuak ez dira oso fidagarriak, baina gehien irauten dutenak dira gaur egun.