GT eguerdietan 14:45ean + o -

Sortzailea Aju, 2006ko Urriaren 24a, 14:16:27

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

peiote

hori egingo dut. alan da be oso lan ona egiten duzue eta ez didazue dena eskura emango nik bebai lan pixkat egin beharko dut jeje :D  :D  :D   :D  :D  :D  :D  :D

al badidazu esan zein programa den ebaketak iteko egingo dut

Aju

peiote

azkenean jaitsi dut spanishdub programa berdina da baina erderazkoa baina probatzen egon naiz nola bideo zatiak mozteko eta ez dakit nola egin behar dudan. Al didazu azaldu nola doan? :D  :D  :D  :D momentuz hori soilik egin nahi dut bideo zatiak moztu

Aju

Spanishdubek mp3ak onartzen ditu??? Ya ahaztuta daukat nolakoa zen. Nik ingelesez esango dizkizut aukerak ze gazteleraz ez dakit nola deitzen diren.

Lehen azalpen hau bideo zatia kentzeko da.

Programa berdin-berdina dela suposatuz, joan kendu nahi duzun hasierako irudira (framera). Irudiaren azpian botoi batzuk ikusiko dituzu,

eta eskuinerengo daudenak suposatzen dut bi gezi direla, ezkerrekoa ezkerrera begira eta eskuinekoa eskuinera begira. Ezkerrera begira dagoena hasiera markatzeko da, eta eskuinera begira dagoena amaiera markatzeko. Eman ezkerrekoari eta orain arrastatu erreguladore luzea ezabatu nahi duzun lekuraino. Behin bertan zaudela eman eskuinera begira dagoenari eta ya ezabatu nahi duzun zatia hartu duzu. Orain eman delete tekla zatia ezabatzeko. Nahi beste aldiz egin dezakezu, op eta end kentzeko adibidez.

Joan, File + Save. Behean 'video mode' aukeran hautatu 'Direct stream copy', aukera horrekin ez duzu konprimitzen bideoa eta. Artxiboaren izenaren azpiko konboan aukeratu OGM, beste audioa mantenduko duzula suposatuz. Gorde nahi duzun lekuan bideoa.

Audioa kendu nahi baduzu:

Joan Streamsera, eta 3 aukera agertuko zaizkizu, 2 audio eta subtitulu bat. Gorengoa euskerazkoa da; beste bien gainean eman bi klik tatxatuta ager daitezen. Hori eginda joan Savera. Jarri 'direct stream copy' eta artxibo tipoa jarri AVI, ya ke audio bakarra daraman, ez dauka zentzurik OGMk.

Bi gauzak ere egin ditzazkezu, baina benetan diotsut, erabili bata edo bestea ze bietako bat eginda CD baten 3 atal sartzea lortuko duzu, baina biak eginda ez duzu lortuko 4 atal sartzea.

Pausoz pauso dago idatzita, honekin nahikoa ez bada.... jo tutorial batera ze erremedio bakarra irudiekin azaltzea litzake.

peiote

eskerrik asko laguntzeagatik. Azkenean ingelesezkoa jaitsi dut ze erderazkoak erroreak ematen zizkidan. OVA batekin probatu dut eta hasierako op-a kenduta 8 MB kendu ditut. OVA-k sartzeko ere CD-ak aurreztuko ditut ze bi OVA konprimituta CD baten sartu al ditut.

Orain ez dago arazorik DBZ-ko hurrengoko atalekin.

A azkenengo galdera, probatu dudanean, avi-ra itzuli dut, egon zen moduan eta ez dut arazorik eduki audioarekin ze esan zenidan ogm-ra itzultzeko audioa ez galtzeko edo horrelako zeuzer. Nire galdera hau da, GT-ko atalak ogm-n daude eta ezin dut ikusi programa ez dudalako. programa horrekin avi pasatu al dut? (beste batekin bada beste programarekin egingo dut) eske nahiago ditut atal guztiak divx edo xvid-an edukitzea ze orain denbora bat aitortxuren atal batzuk jaitsi nituen DB-koak eta nire DVD-an batzuk ezin dira ikusi ( beren atalak wmv-an zeuden, baina jakinda avi bertan ikusi al dudala divx edo xvid-a nahiago dut).

Agian esaten dudana txorrada bat da baina egia esanda ez nahiz hain trebea ordenagailuarekin  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Beno beste baterarte

Aju

OGMk ez dauka zerikusirik divx eta xvidekin. Nire GTko lehengo atalak ere xvidean daude. Codec-a rollo bat da (divx, xvid, x264...) eta kontenedorea (avi, ogm, mkv, mp4...) beste bat.

Ez zenuke arazorik eduki behar OGMa irakurtzeko. Ala sobremesako dvdagatik zabiltza??? Normalena irakurtzea izango litzateke hala ere. Ba begiratu behar duzuna da ea audioak ze formatutan dauden, ze ogg formatuan badaude, avian gordetzean audio guztiak galduko dituzu, Avik ez baitu onartzen formatu hau. MP3ra pasa beharko litzake kasu horretan.

peiote

baina DBZ-ko hurrengoko atalei ez diezue formatua aldatuko ez? hau da, ez duzue ogm-n ipiniko.

Aju

hon igotzen nabillen bertsioa xvidekoa da ta hori ez da aldatuko

peiote

horrela hobeto (niretzat behintzat jeje) ze atalak moztearekin nahiko dut eta beste formatuetara pasatzen hasten banaiz ordenagailua estropeatu egingo dut fijo jeje. Nahiz eta berriz errepikatu lan oso ona egiten duzue

Aju

Ordenagailuak ez dauka zertan hondatu, GTko atalak nahi izan ezkero OGMtik Avira ata bakoitza 5 minututan erraz pasatzen duzu.

x264ekoa lana errepikatzea dala uste dozu??? Jaja, nik uste dot ya frikientzako dala, dragon boxa baina euskerazko ta japonierazko audioarekin, ta opening, ending, kortinilla ta hurrengo ataleko laburpen ta guzti.

Aju

Esan didate gaur goizean GTren atal bat eman dutela. Zunamaren atal bat izan ei da. Baten batek ziurta dezake?? Baina eguerdiko emisioa hori baino atal gehiago zihoan, ezta???

darko

Aipamenaren egilea: AjuEsan didate gaur goizean GTren atal bat eman dutela. Zunamaren atal bat izan ei da. Baten batek ziurta dezake?? Baina eguerdiko emisioa hori baino atal gehiago zihoan, ezta???

Ba nik ikusi dudana "Galaxiako supermutila" Boujack-en pelikula izan da, 11:15etik 12ak arte edo. Aurretik edo geroago ez dakit GTko atalik bota duten.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Tu madre, ETB honekin ezer onik ez. Kasualitatez konturatu naiz ostiral arratsaldean 17:10 GT dagoela programatuta. Orain arte ere hor ematen egon dira???

Galdera bat, baten bat arsenicumez aparte egon da GT hartzen???

EDIT: Web baten begiratu dut azaroak 17, pasa den ostiraleko ordutegia, eta 'EGaztea' dakar, eta deskripzioan 'Joseina Etxeberria...' Baina a saber benetan hori izan zen ala ez, eske aber, zein ko?ori okurritzen zaio bideoklipen programari eta Dragoi Bola GT ematen duten espazioari izen berdina jartzea??? Haiek 'EGaztea' ikusten automatikoki jarriko zuten Joseinaren deskripzioa, baina agian GT eman zuten; iraupenak ere asko ez du argitzen gainera...

Eske ze zentzu dauka EGaztea deitzean, GT ematen badute, ba GT jarri  :roll:

darko

Eta hala ere berriz iberoamerikar Q kalitatearen saria edo antzeko zerbait eman diote EITBri... Horrelakoei zer egin behar diegu? Barre edo negar?
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Baina Q kalitatearen aurreko baten ere komentatu zen eta enpresaren diru sarrera-irabaziei begira ematen da, ez? Programazio kalitateari begiratu gabe. Bestela...

Normala, beti gauzak errepikatzen dabil aurrezteko ta... Goizeko emisioa errepikapena izaten da baina, Mihiluze eta....

Hariari jarraituz, baten bat ibili da GT hartzen?? Ze bestela audio batzukf altako dira antza, ez da ziurra oraindik. Txarrenean ere mamorrok dauzka, arazoa ematen ziona Arturo Erregea zen, asike honekin ez luke arazorik egon behar pasatzeko; egoerarik txarrenean noski, beste batek baldin badauzka, listo.