GT eguerdietan 14:45ean + o -

Sortzailea Aju, 2006ko Urriaren 24a, 14:16:27

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ba hori, teletexton begiratu dot kasualidadez ta eguerdietan emango dute antza. Ea oraingorako azken 12ak bikoizten dituzten, exitoa izan du aurreko pasean eta...

Mamorrok dauzka audioak, baina ia urte erdian pare bat emailetan bakarrik komunikatu gara ta gauzak lehengo bestean daude, nik uste dut onena audioak oraintxe hartzea izango dela onena ta horrela zain ez egon, aunke dakizuenez hori ez dago nire esku (audioak hartzea).

Gaurkoa, lehen atalarena, neuk hartuko dut, Lekeition bainago. Nire ordenagailuari buruzko posta irekitzera noa, disgustatu egingo zarete  :?

Arsenicum

Ba 14:37an irakurri dut post hau, eta grabatzen jarriko dut GT. Saiatuko naz audio guztiak hartzen baina dagoen haizeagaz askotan joaten zait argia... idealena bi pertsona hartzen egotea izango litzateke. Hala ere ni saiatuko naz danak grabatzen.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Email bat bidali behar diet galdetzen aber oraingoan osorik eman behar duten edo ez, eta osorik ez badaukate ba aber, eskatzearren ez da ezer galtzen, bidali zuek ere emailen bat.

Ya hasita nago GTren rawak lortzen eta aber laster lehen atala jartzen dudan ikus dezazuen nolakoa izango den release definitibo hori.

Arsenicum, ahal baduzu hartu audioak op eta end eta guzti, eske horrela erdiko kortinilla bakarrik sinkronizatu behar dut  :D

Nola doa Z eta GTren audioen kaptura? Uf, eske hainbeste denbora da msntik ez nabilela...

Ta beno, jakin dezazuen, pelikulak larunbat-igande goizetan ematen dituzte orain. Gaur Coolarena eman dute (igandeetan hor utzi zuten), eta bihar goizean Coolaren bigarrena dago, Namekekoa. 11:15 aldera.

Ta ya behin gauzak esaten hasita, azkenean konpondu dut x264aren konfigurazioa. Pixkanaka DBZ egiten joango naiz hasieratik x264 dualean eta dragon boxean datozen moduan atalak op, end eta kortinilla eta guzti, 236mb inguru, zuzenean audio onekin, gero audioak soltean igotzen ez ibiltzeko eta v2rik ez agertzeko. Dena den ez dut ezer agintzen, lo mismo Z xvidekoa amaitzean oraindik x264eko 20 atal bakarrik daramatzat, aspertuta nagoenean bakarrik montatuko ditut xvidekoa amaitu artean.

peiote

aupa jente

galdera bat soilik daukat. Ajuk esan du, op eta end-ak jarriko dituela hurrengo ataletan eta ondo iruditzen zait baina nire galdera, hau da. Nik atalak 700 MB-ko cd-tan grabatzen ditut eta op eta end-arekin orain 220 MB-tik 236 MB-ra pasatuko dira atalak, honek esan nahi du lehen 3 atal sartzen nituela cd bakoitzean eta orain 8 MB faltatzeagatik 2 atal soilik sartu ahal ditzaket. Posible izanez gero hau eskatzen dut: 236 MB-tik 233 MB-ra kapitulu bakoitza konprimitzea horrela sartu ahal izango ditut baina posible ez bada lasai egon. Zera bakarrik adierazten dut cd batzuk ahorratzeko :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  beste baterarte.

Arsenicum

Eske CDtan jende gitxik grabatuko ditu serieak gaur egun. Lehen kapituluak 350 MBkoak egiten ziren CD bakoitzean bi atal sartzeko (serien kapituluetaz ari naz) eta orain DVDen arabera egiten dabiltza. Adibidez, nik ere Fernando Amezketarra kapturatzerkoak 4474 MB/26 kapitulu egin eta horrelako tamaina jarri nien.

Aju

Baina zu jaisten zabiltzan DBZ xvid bertsiokoa da, eta 236mbeko hori x264 izango litzake; xvidekoa dagoen bestean gelditzen da.

Gainera x264 bertsio horrek balio ere ez dizu egingo, oraindik CDan grabatzen baduzu, ordenagailu zaharra duzuz seinale, eta x264 honek 600-700MHzko prozesagailua eskatzen du.

Hobe dvd grabagailua erosten baduzu, ze ya laster dvdak eurak ere laster atzean geldituko dira...

EDIT: Laster jarriko dut atal solteren bat ikus dezazuen kalitatea, baina bertsio honek agertzen asko tardatuko duela uste dut, xviden zentratuta bainago.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju

Arsenicum, ahal baduzu hartu audioak op eta end eta guzti, eske horrela erdiko kortinilla bakarrik sinkronizatu behar dut  :D

Nola doa Z eta GTren audioen kaptura? Uf, eske hainbeste denbora da msntik ez nabilela...

Ba oraintxe bertan lortu dut programa bat, askoz azkarrago ateratzen dituena TDTan grabatutako artxiboak. Beraz ia egunean jartzen naizen grabazioekin eta esango dizut ia zelan daukadan guztia.

Aju

nik zu izanda audio hutsa hartuko neuko, hor bideoa izaten baita okupatzen dabena gehiena eta holan dvd mugimendu gutxiago erabiliko dozu, ta gero aparte eztozu ateratzen ibili beharko audioa bideotik. Gero beste gauza bat da dvdak uzten badau hori egiten, hori ez dakit...

Arsenicum

Orain eznabil dvdtan grabatzen. Orionatk daukan TDT berdina hartu nuen eta disko gogorrean grabatzen dit. Gero ordenagailura konektatu ta hortik ateratzen ditut. Oraingoz ez daukat guztiz hartuta trukua baina bueno. Apurka apurka.

FHarlock

Gaur dvd grabagailuak egonda, eta aurrerantzean cd-tik dvd-era pasa ditzakezu, cd bat oso merke dago horrela zuhurtzeko.

Nire ustetan, inoiz ez errenkropimitu kalitatea sakrifikatzen. Inoiz.

Aju

ba peiote, GTrako zerbait pentsatu beharko duzu, ze 64 atal dira, eta 3 dvdtan sartzeko, 64/3=21 eta dvd batek 22; DVD batek 4484mb/21 = 213mb eta 213mb 24 minutu eta erdirako eta gainera bideo dual batera gutxiegi baina gutxiegi da.

Orduan 4 dvd behar dira, eta ya ke beste dvd bat hasten den, erabat aprobetxatu nahi dut. 16 atal dvdko. 4484/16= 280mb. Hainbeste ez dute okupatuko, baina 233mb baino gehiago bai...

Hasierako eta amaierako kanta kentzen ez badiozu, ez dakit ba...

Hontxe nabil DBZko x264eko atal muestra bat egiten eta baina GTren lehen atala ere xvid, ea gauerako dauden.

peiote

ezpadago ezer egitekorik nik moztuko ditut sarrerako eta amaierako abestiak baina ze programarekin egin al dut hori? eske 16 urte soilik ditut eta ez nahiz hain trebea ordenagailuarekin . pixka bat azaltzen badidazue zelan doan mozteko sistema arazo gabe egingo dut.

beste gauza bat, GT dualean jarriko duzue soilik edo euskera hutsean ere. jakiteko da eske euskera hutsean jartzen baduzue nahiago dut horrela jaistea ezpabere dualean jaitsiko dut.

beste baterarte

Aju

Ba erremedioa horixe izan beharko da, audio japoniarra kentzea, ze 1000 proba egiten nabil zure eskaeragatik (kexatzeko moduan XDD) baina ez dago formarik hainbeste mega gutxitzeko... momentuz 250mb inguru nabil eta ez nago hain pozik emaitzarekin, eske bi audio + 24'5 minutuko bideoa...

Momentua heltzen danean esango dizut nola egiten den. Dena den gauza bat, egitera zoazean avira pasatzea da, eta hori egiten baduzu, mesedez, emaitza moduan irtetzen zaizkizun bideoak ez konpartitu, lehen kostatzen da konpartitzen materiala, bertsio gehiago irtetzeko.

peiote

okok esaten didazu nola egiten den eta kitto.  Norbaitek badaki zein den bideo zatiak mozteko programa esatea mesedez

Aju

espero dut audioa bakarrik kenduta aski izatea. Eta 4 atal sartu nahi badituzu, ez dakit nik hasierako eta amaierako kantak kenduta aski izango den.