Aste santuko asteko programaketa berezia ETB-1en

Sortzailea Taichisan, 2007ko Otsailaren 11a, 13:29:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Hauxe dira aste santu osoan emango diren telesail "berriak", eta norbait grabatzeko prest behar ditugu, nik nire grabaketekin saturaturik bait nago:

OHARRA: Orain emititzen / Emisio berriak

07:25 ALEX ETA ALEXIS
"LULA JOSTAILUGILEA"
"(ALEX ETA ALEXIS)"
26 min. - 2000

07:50 HARTZ TXIKI
"HARI GORRIA-PATTAL PRINTZESA-NOLA E.."

08:20 EGUN ON BETIZU

08:25 HARTZ TXIKI
"AMALURRA-DANTZA URRATS BIDEAK-NOR-"

08:50 HARTZ TXIKI
"EMILYREN URTEBETETZEA-LASTERKETA -"

09:15 AZKEN ERRESERBA
"BIBOTE MURPHYREN KLONAK"

09:40 ROCKET POWER
"NOTA KASKARRAK-PATINAK DEBEKATUTA"

10:00 DORAEMON ETA MAIEN INPERIOA
"DORAEMON ETA MAIEN INPERIOA"

11:30 HELLO KITTY II
"BIZARZURIREN KAPELA GALDUA"

12:00 GI JOE
"JEIKI,SUGRETON JEIKI 5 ATALA"

12:20 MARTIN MISTERY
"BLACKWATERREN MAMUAREN ATZETIK"

12:45 MUKA MUKA
"MUKA MUKA-REN GURAIZEAK"

13:05 SOLAS EGITEKO IPUINAK
"LOTURA ETA EDALONTZIAK"

13:10 SAKURA, KARTAK ZAKURA
"SAKURA ETA KARTA MAGIKOAK"

13:30 KOCHICAME
"RYOTSU ALTZORRAREN BILA"

ARRATSALDEA

14:50 SPEED RACER
"AITAREN PLANAK ETA PLANOAK I"

15:15 SPEED RACER
"PLEASANTVILLE-KO IZUA"

15:35 KROKODILO EHIZTARIA
"KROKODILO-EHIZTARIA ZUZENEAN"

16:25 BURUSOILTXO
"ITXURA BERRIA"

16:50 BETIZU

16:50 MR BEAN
"KANPINA"

17:00 MR BEAN
"AIRERA HEGAZKINA!"

17:10 BENETAKO MAMUAK
"AZKEN IKARAKETA-ZABORTEGIA ERASOPEAN"

17:35 BEREBIZIKO ESPIOAK
"MANIKURA-MANIA"

18:05 MR BEAN
"UDABERRIKO GARBIKETA"

18:20 KITERETSU,NOBITAREN LEHENGUSU AZKARRA
"MAMEKORO SUNTSITUA IZATEKO ARRISKUAN"

Marrazki bizidunak

18:50 SUT&BLAI

19:00 EGAZTEA: DRAGOI BOLA Z
"AHALMEN APARTA"

19:25 ONE PIECE
"BUKATU DA BORROKA:UKABILKO HUTS..."

19:50 ZUZEN

Aipagarriena(eta interesgarriena,noski) SPEED RACER eta Burusoiltxo dira nik uste, Burusoiltxo naiz eta humore mutua izan, oso mitikoa izan zen 90.hamarkadan gure lurraldean, eta Speed ?Racer, ez nekien euskaraz zegoenik asike. Azkenik esan Doraemonen filme guztiak emititzeko ideia dutela antza, ikusiko dugu zer egiten duten.

P.D: Webgunean asteartetik aurrera programazio normala eskaintzen duela agertzen da, dena den suposatzendut oraindik ez dutela aktuzlizatu, ostegunean edo konfirmatuko da.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Beno, hortik ikusitakoen artean, hurrengokoei emango nieke lehentasuna:

- Doraemon. Film gehienak dvd-ean badute audioa, beraz ez dute interesik dvd-ea eros badezakegu. Baina, Maien imperioa, deskatalogaturik dagoela uste dut, hori, eta dvd-ean euskera eraman ez zuten tituloak, (lehenengo biak, 1001 abenturak eta laberintuaren sekretua) bakarrik merezi dute lanak hartzeak. Eta Taichi 1001 abenturena dagoeneko egina du. Maien dvd-ea norbaitek badu, abisa dezala. Ni dvd-ekin zer gertatzen den informazio zehatzagoa lortzen saiatuko naiz.

- Speed Racer. Titulo originala, Mach go go go! TVE-en fama haundia izan zuen Meteoro bezala. Hau, EE. BB-ar bigarren muntaia da, ez dakit ze aldaketa dituen zehazki japoniar bertsiarekin. Seria, sin mas, entretenigarria, garaiko seria izateko ez dago gaizki. Interes historikoengatik gehiegi merezi du, seria berez baino.

- Berebiziko espioak. Seria dibertigarri eta entretenigarria, estudio bereko Martin Mysteri baino obe. Oso erraz ikusten usten dena. Ez da animea, baina ETB-ek azkenaldian izan duen serie potableenetariko bat da. Agian orain asko ikusia da, baina nor jakin aurrerago berriz ikusi ahal ez izatea beste serie askorekin gertatu den bezala.

- Burusoiltxo, ez du euskerarik... baina interesgarria da egitea, elink orri askotara abisa daitekelako, hor ibiltzen diren euskaldunak gu ezagutzen lortuz.

Eta arraroa da, Pastorelik ez botatzea, emango balituzte, Ramountxo da dvd-ean editatuta dagoen bakarra, beste guztiak grabatzea interesgarri da.

Aju

Speed Racer, hori bai mitikoa, ya Judo Boy errekuperatzea bakarrik falta zaie  :xD

Protagonistaren anaia ere pilotu bat zen, ezta? Eta protagonistak ez daki. Gogoan dut atal bat, protagonista itsu geratu eta bere anaiak esaten ziola nora jiratu bolantea.

Oroitzapen onak dauzkat serieaz, baina ikusiko ta txikitan ikustearren den edo ez.

Ez dut Ero eta Bero ikusi  :weirdsmiley Mr Bean eta Burusoiltxo, nola ez, egia esan denbora gehiegi eduki dituzte eman gabe. Orokorrean, betiko serieak dira, ETBren betiko zikloak, "urte baten hau eman eta hurrengoan hau", beti errotatuz.

Arsenicum

Ni burusoiltxo grabatzen nabil. Hau ez dute Mr Bean beste eman. Badira gutxienez 8 urte eman ez dutela burusoiltxo.

Taichisan, aste santuko edo Aste zuriko programazioa esan nahi zenuen?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

aste zuria esan nahi bnuen bai^^UUU barka erratagatik.
Dena den nik uste dut aste santuan programazio berbera erabiliko dutela...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

baina hala ere ordutegi hau ez da batere normala, karnabal asterako bakarrik izango da ze hainbeste marrazki ezinezkoa da  :weirdsmiley

Arsenicum

Institutoko gazte guztiak oporretan daudenez aste osoan... marrazkiak barra-barra.
: Febrero 21, 2007, 14:02:56

dagoeneko amaitu da programazio berezi hau ezta? etb1 ikusten nabil eta dokumentalekin hasi dira berriz. Ez dago ez speed racer, ez burusoiltxo.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.