Dragoi Bola Euskeraz eta Japonieraz

Sortzailea Koblakari Zirkus, 2007ko Otsailaren 14a, 16:27:09

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Koblakari Zirkus

Kaixo Guztioi,
Berria naz foro hontan, baina Dragoi Bolak honaino ekarri naute.
Orain emule bitartez jeizten hari naiz dragoi bolen kapituloak,( eskerrik asko Dragoi bola Z ren atalak jarzeagatik) baina GT ren atalak nahiz ta "dual euskeraz eta japonieraz ipini" ezin dut japonieraz entzun, bakarrik euskeraz.
Ba ahal dakizue zergatik?? Iha guztiok Ajuk egin ditu, edo hori jartzen du artxiboaren izenean.

Be bai ipini dut hainbat jende lagun moduan, eta "lanzamiento" moduan zenbait atal bebai, azkarrago jeisteko eta igotzeko, nere izena ikusten baduzue emulen, mesedez ipin nazazue lagun moduan.
Eskerrik asko,
Koblakari Zirkus

Aju

zein erreproduktore erabiltzen duzu?? BSplayerrean, media player classicean eta vlc-an eskuineko botoiarekin eman eta audioen aukereten hautatuta japonieraz entzun beharko litzateke.

Edo codec arazoa da, edo .avi atalak jaitsi dituzu, baten batek audio japoniarra kenduta. Ikusi .ogm edo .avi diren

Koblakari Zirkus

Kaixo,
Windows media player, PowerDVD, quick Time eta Divxplayer erreproduktoreekin frogatu egin dut.
Artxiboak .ogm dira, ze gomendio egiten didazu?? jeitsi erreproduktore berri bat??
Eskerrik asko, Arigato gozaimasu,

Aju

bai bai, jaitsi berri bat ze behar izana daukazu  :bye1

FHarlock

Nire gomendioa, jeitsi hau: http://www.codecguide.com/download_mega.htm, utzi bideo artxiboak windows media player clasikesi enlazatzen, eta arazoak bukatuta. Hizkuntzak aldatzeko, erloiju parean agertuko dira ikonotxo batzuk.

Gainera, packak, Real media alternatiboa eta quictime alternatiboak daramatza, ezin hobeto kodektaz ahazteko.

Koblakari Zirkus

eskerrik asko Fharlock, jeitsi egin dut codeak ta orain primeran, arazorik gabe entzun ahal dut bi hizkuntzetan.
Ez dakit nola egin duzue hau lortzeko,  Aju me kito la txapela!!! mila esker

: Febrero 15, 2007, 16:37:01
non aurkitu dezaket dragoi bolen ed2k loturak??
Bilatu dut emulen bitartez eta interneten bidez baina bakarrik gaztelanian edo katalanez aurkitzen dut.
ba ahal dago dragoi bola eta dragoi bola z ren atalak euskeraz eta japonieraz??
milaesker

Taichisan

Nik prestatzen nago euskara/japoniera bertsioa DRAGOI BOLArako, ondino prestatzen nabil zeren badut arazotxo bat zentzuren parteak direla eta ,baino espero dut listo egotea lehen baino lehen,
Dragoi bola z bakarrik euskaraz aurkituko duzu, baino Ajuk badabil OGM bertsio berri bat egiten dualean eta bideoaren kalitate gehiagoarekin(eta ezer ez zentzuratu gabe) asike itxarotea da gelditzen dena;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

nik egingo dudan Zkoa mp4 formatuan joango da, x264 kodekarekin

Koblakari Zirkus

Zelako lan handia prestatzen ari zarete!!!  :hail :hail :hail
Hau lan moduan edo hobby moduan egiten duzue!! nago flipetan, japonierako betsioa lortu, eta itzuli!! ba ahal dakizue japoniera!!! bokuga ichinenkan nihon de sumimashita!!! chotto benkyo no tame kanpeki kuruio!!
Laguntzarik nahi?? ez naiz oso habila ordenagailuan baina nire neska laguna japoniarra da, beharbada itzulpen baterako edo?????
Lan ona, animo!!!!

Arsenicum

Egia esan kriston lana eta gainera Ajuk bi bider egingo du. bata xvid eta bestea mp4an. Ta gero one piece dator...

Jaja nik behintzat japoniera deusik ez dakit. Itzukpena eskatu beharko dizut :cheesyy. Ez dut uste Ajuk japonieratik itzuliko zuenik! ala bai? :huhh.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

ez ez, subtitulurik gabe joango da, inoiz esan didate aber zergatik ez nuen utzi audio japoniarra ta ba, sin mas, oraingoan utzi egingo dut. Subtituluak egitea kriston lana da, gehiegi, agian egunen baten agertuko dira, beste proiektu baten DB/Z/GT osoa itzultzen ari bainaiz, baina daramagun erritmoarekin...

Jp

Aupa! Emuletik ari naiz deskargatzen dragoi bolaren lehenengo kapituloak ta ikusterako orduan bi hizkuntzetan batera, euskeraz eta japonieraz, entzuten dira. Zelan egin dezaket bakarrik euskeraz entzuteko? Mila esker erantzuteagatik ta egin duzuen lan guztiagatik, aio!

orionatk

Audioak banaka entzunarazten dituen reproduktore bat erabili behar duzu. Niri Media Player Classic gustatzen zait. Hemendik jeits dezakezu: http://media-player-classic.softonic.com/descargar
Beste batzuk ere badaude, BSPlayer esate baterako.

Jp

Reproduktore hori jaitsi ta oain de puta madre entzuten ditut, mila esker!!

Arsenicum

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Irailaren 14a, 15:11:06
Audioak banaka entzunarazten dituen reproduktore bat erabili behar duzu. Niri Media Player Classic gustatzen zait. Hemendik jeits dezakezu: http://media-player-classic.softonic.com/descargar
Beste batzuk ere badaude, BSPlayer esate baterako.

Oin bertan irakurri dot BSPlayerra spyware-z beteta dauela. Saldu in direz...

Nik be media player classic erabiltzen dot. Onena da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.