Betizu Kanaletik Grabatzeko Bolondresik?

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Otsailaren 21a, 01:54:14

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Betizu kanalean etb-k bere garaian eman zituen marrazki mitikoak ematen dituzte eta ia batenbat animatzen den zerbait grabatzen. Niri etxeraino ez nair euskaltel heltzen beraz...

Anima dadila norbait. :blush
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Nik digitalik ez deot hartute,naiz eta euskatel euki, dena den ez dut uste gutariko inork BETIZU kanal eukiko duenik, jada esan baitnuen nik norbaitek kanal hau bazuen telesailen bat graba zezan baino,.... zer emititzen dauz oin??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Bai, baina orain gehiago gara foroan ezta? igual berriren batek dauka edo...

Ez dakit zer dabiltzan ematen.

FHarlock

Momentu honetan astean zehar ematen ari dira:
- Pak-Man. (88-an edo azkenekoz ETB-ek emana)
- Doraemon.
- Fernando Amezketarra.
- Harriketarrak.
- Jetsondarrak.
- Kapitan planet.
- Burdin aho.
- Kochikane
- Gudakatu
- Addams familia.
- Moby Dick. (Zein da hau?)
- Herculoideak
- Cartonak: Yogi hartza, Popeye marinela, Tom eta Jerry,
Animazioa ez direnak: Triki Traka Triki Tron, Show betean, Ikusgela, Travel notes, Egin kantu

Ea asteburuan zer ematen duten enteratzen naizen.

Emandakoen artean beste momentu baten, Filmationen Tarzan, eta Batman.

Orain bertan, behintzat, material nahikoa dute, interesgarria eta bereziki, material zaharraren errekuperaketa nabarmenduko nuke.

Aju

joder, etbk one piece eta DBZ emango ez balitu, programazio horrek 1000 buelta ematen dizkiola esango nuke. Kapitain planet eta pac-man (nik ikusita daukat hau eta 87koa naiz, horrenbestez 88az gero ere emango zuten).

Arsenicum

Joder, Kapitain planet!! jaja norbaitek grabatu dezala.

Taichisan

KAPITAIN PLANET, GURE HEROIA....
Diox, neuk honen telsailez maitemindutan engoen txikitan( figurak eta banituenXD) dio! hau norbaitek harrapatu beharko luke , bideoan bada ere, NORBAITEK DAUKA EUSKALTEL TV ONLINE DELAKOA??? GRABAITZAZUEEE KAPITAIN PLANEEEEET!!!XD eta pacman, eta harriketarrak ,eta jetsondarrak eta....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Begiratzen egon naiz, asteburuetan programazio berdina eskaintzen ari dira orain bertan. Beste garai batzuetan serie desberdinak ematen zituztela uste dut asteburuetan.

Ea hilabete batzu aurrerago, programazioa begiratzen diedan, ea serie berriak jartzen dituzten.