Fernando Amezketarra Emulen

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Martxoaren 09a, 12:01:14

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Atzo gauen jarri nituen lehenengo 7 atalak emulen. Upload sekzioan dauzkazue. Han fitxa teknikoa ere badaukazue. Galderaren bat dekonak galde dezala. :bye1
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Oraintxe bertan jarri ditut lehenengo hiru atalak jaisten. Denbora mordoa neraman serie hau ikusteko gogoekin eta azkenean igotzea bururatu zaizu :lmaosmiley3, eskerrik asko, izugarri poztu nau igoerak. Jaisten ditudanak incomingean mantenduko ditut ahal dudan heinean.
Atal guztiak dauzkazu kapturatuta?

PD: Fitxa teknikoan Nacionalidad jartzen du Nazionalitatea jarri beharrean, euskeraratzean pasatu egingo zitzaizun.

Arsenicum

Nazionatilatearena egia bai. Oraintxe aldatuko dot.

Seriea 26 atalekoa da. 8.na ta 9.na bata Ajuk eta nik dekoguz bakoitzak bat VHS baten.Erbia ta gosea direz,VHS-an dagozen hauek ondino ripeatu barik. Jarriko dira laster ahal bada. Ta gero 25 ditugunez bi horrekin kontatuz, beste bat falta omen da baina nik ez dot ikusi. Ia etb-k berriz emoten deuen edo horren izena bilatzen dogun. Eske falta danaren izena ere ez dakigu.

MikelEiza

Oraintxe ikusi berri dut etbsateko programazioa eta asteartetik aurrera berriz emango dutela dirudi. Horrela izanez gero falta dena lortzeko aukera dago eta baita VHSetan daudenak kalitate hobean hartzeko ere. Ea aukera hau ongi aprobetxatzen dugun eta serie oso lortu.

Arsenicum

Jaja honek dira kasualitateak. Etb-k serie honekin izan duen ganora ikusita ondino ez naz poztuko grabatuta euki arte falta diren atalak. Ze ya ez dakit gosea eta erbia zintetan ere txarto duten ala zer. Erbia edo gosea atalak ema behar direnean beti aldatzen dute programazioa.

Aju

ba de la ostia etorriko da reemisio hori ze 'gosea' grabatuta neukan vhsa besteak aitak ganetik grabatu zebala konturatu naiz  :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall

Arsenicum

Bufff. :crybaby Ia portatzen diren etbkoak. Bestela betizu kanalean begiratu beharko zen eta batan batek grabatu.

Arsenicum

VHS-an neukan Erbia dvd pastzen utzi dut. Reemisioan harrapatzen ez badut, vhsrip bat eukiko dugu gutxienez.

legasa

Gabon,

Ta .torrent bezala ezartzen baldin battuzue artxiboak jeisteko ordun ? azkarrago jeisten dire artxibo hoiek, ze oraintxe saiatu naiz emulen bidez, bino eztago usuariorik momentu hontan jeisteko, ta bakarik 2 MB jaitsi ttut atsalde guzin. Do ezinezkoa da ?

Arsenicum

Gabon Legasa, ta ongi etorri forora. Nik ordenagailua egunean 23h terdi eukiten dut biztuta ta justo ordu erdi horretan harrapatu nauzu, jaja.

Torrentenak niri ez dit konbenzitzen, azkar bai jaisten da, baina gero jendeak kendu egiten duenez ez da ondo konpartitzen. Erabakita daukagu emule erabiltzea, astiro baina ziur dabilelako.

Orain bilatzen baduzu emulen ni nagoenez osorik egngo dira lehenengo 7rak. Guztiz konpartitzen direnean gehiag jarriko ditut.

Agur :bye1

Aju

osorik daukadazen 2 artxiboak jarriko dotez hontxe bertan ta harrapatzen bazaitut slota emango dotzut.

Torrentarena... arsenicumek diona, interesatzen dena ondo zabaltzea da, jendeak ahalik azkarren lortzea baino; jende gutxi gara ta talde txiki bati noski inporta zaiola ahalik gehienek edukitzea

Arsenicum

Bihar Martxoak 22 Eguenan Erbia ematera doaz ETBSat kanalean. Orionatk eta ni gauz kapturatzeko. Holan kapitulu bat gitxiau, Gosea faltak zan eta izena ez dakigun bestea.

MikelEiza

Ea zortea dugun eta atal guztiak grabatzea lortzen duzuen. Atal gida begiratzen egon naiz eta ez zait oso argi geratu zein den atalen ordena. Arsenicum ze ordenatan dituzu ordenatuta?

Arsenicum

Atal gida aldatu behar dut bai, egia. Aju ta biok ibili gintzen ordenatzen. Baie eske etb-k ere pase bakoitzean orden ezberdin baten emoten deituz atalak. Azkenean igo dotazen 7rak orden horretan erabaki gendun joatea, gero erbia eta gosea. Ta besteak jarriko dotaz atal gidan zelan doazen.

Gaurko atala kapturatu dot. Ripeatu eta konprobatzen dotenean ondo dauela emulera doa zuzenean. 8.na da eta.

MikelEiza

Gaur goizean emititu eta dagoeneko emulean banatzen hasita, a ze nolako abiadura :blink. Bihar etxera itzultzean jarriko dut jaisten.