Stargate Infinity

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Martxoaren 11a, 03:43:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Lehenengo atala igotzen jarrii dut. Izatez 26 atal dira baina Etbn ez dakit 15 edo zenbat emititu zituzten. 2002ko telesaila da, 26 atalen ondoren kantzelatu egin zutena. Stargate SG-1 telesailaren beste Spin Off bat da Stargate Atlantis-en antzera, baina hau ez bezela, Infinity marrazki bizidunak dira.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Jeisten jarri dut, ea nola dagoen.

:thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Kritikak nahiko txarto jarri zuen. Niri Stargate asko gustatzen zaidanez ba ikusi eta kapturatu egin nuen. Kolekziorako. :lol

Arsenicum

Jonnydbz emulen "i'm takingt that--->"  nick-a daukana zara zu?

Aju

jonnydbz

Aju txibato!!! :xD

Bai neu naiz (ez dakit zehazki horrela den, baina neu naiz), zer ba??

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Emuleko igoeren listan Stargate Inifinity deskargatzen ari zen bakarra zelako. ta aurreko posta irakurrita ba... sin mas. Kuriosidadea

jonnydbz

Astebukaeran jeitsikot, eskerrik asko!!

MikelEiza

Lehengo bi atalak jarri ditut jaisten, ea zer nolako serie den. Itxuraz ez du oso ona ematen, baina ikusi gabe ezin jakin. Eskerrik asko Arsenicum.

FHarlock

Gauzatxo bat.

Ez nago zihur, baina pixel aspect ratio gaizki dagoela uste dut, goian eta behean franja beltzak ateratzen zaizkit por defecto.

Irudia horrela da, edo pantaila osoa bete beharko luke. Erreproduktorean itxura konpon diezaioket, baina hurrengo kapituloak ongi igo daitezen da.

Aju

niri behin irudi originala zetorren bezala zeukan bideo zati bat pasa zidan eta albo baten borde beltz handi-handi bat zeukan, eta proportzioak mantentzeko albo guztietatik kendu behar bazuen, ba... telebista normalean gainera alboak jaten direla kontuan eduki, agian etbren logoaren zati bat ikusi ere ez litzateke egingo, ideia bat egiteko.

FHarlock

Ni k-litel kodekpaka dut. Windows mediaplayers classics jartzen dit eta hura erabiltzen dut.

Bideoan, saguko bigarren botoia sakatuz, video frame, override aspect ration sartzen naiz. Berez default dut jarrita, bideoak esan zaion pixelaren aspect ratioa darabil, 4:3, primeran moldatzen zait, modu horretan pixel ratioaren ulertzeko gain jartzen diodalako nik aukeratutakoarekin.

Honelako bandak agertzen zaizkit niri default jarrita pixelaren aspect ratioa gaizki jarri badut.

Pixel ratio zuzena jarrita, albo marrak askoz txikiago agertzen dira. Telebista normalek, 4 alboetan moztu ohi dute, gutxi moztu beharko zenukeen pixel ratioa ongi ezarrita.

Zein iturri mota klase erabili duzu kodifikatzeko? Telebistatik dvd batera grabatu zenuen eta hortik ordenagailura. Horrela bada, irakurri idatzi dudan azken tutoriala.

Arsenicum

Ripeoak 512x384 direz,  4:3 formatuak.  Alde guztietatik dau moztuta eta alde beltzik ez dago.

FHarlock

Irudien propietateak begiratu ditut, eta begibistakoan nuena, bata bestea baino altuagoa da.
Lehen irudia: 512x352. Kalkulagailuan zatiketa eginez Aspect ratio 1:45. (Formatu hau ez litzateke estandar. Dudan nuen 1:78 bazen, eta hortik barrena, edo formatu faltsu arraroren bat bazuen itxura berezia izateko.)
Bigarren irudia: 512x384 Kalkulagailuan zatiketa eginez Aspect ratio 1:33 (Hau zuzen beraz)

Atal berdinetakoak al dira?

Arsenicum

Eman zuten lehenengo pasean 512x384 egin nien grabatutakoei. Baina marra beltza bat zeukaten eskuinean oraindik cropping hori ez nuelako kontrolatzen. Orduan berriz ez neukanez kapturatuta lehenengo atalari kendu egin behar izan nion marra beltza eta horregaitik da 512x352. Beste irudia bigarren atalekoa da 512x384an ripeatuta eta cropping-az marra beltzak kenduta dauzka.

Orduan, edo ETB-k beste pase bat ematen du, edo horrela mantenduko da. Ez dut uste bistari inolako kalterik egiten dionik. Gainera, goizeko 7tan esnatzen nintzen hau grabatzen jartzeko asike... hurrengoan beste bat esna dadila :sleepysmileyanim