Uste dot One Piece-ra engantxatu nazela

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Martxoaren 17a, 01:16:42

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Hasieran esaten dozu... ba. Luffy horrek nahiko lerdoa dirudi, seriea sin mas. Jaja bainabeste apur bat ikusi, tipoa hain emozionatuta ikusten dozu ze azkenean kontajiatu iten zaitu jajaja  :brickwall beste serie batera engantxatuta.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

gauzak diren moduan, seriea Arlongen sagararte kaka bat da maiuskulekin, ondi?o ez dot ezagutzen i?or lehenengo X kapitulo horrek ona dirala esan dabenik. Honek dira hurrengo saga serioak (laster Apis dator, puto relleno  :undecidedd)

-Alabasta: nire ustez onena
-Skypiea: azkenerako nahiko luze, baina azkeneko atalak oso onak
-Foxy: lehengo VWYERBVOM (ez dot ezer joditu nahi  :lol) deskojo bat da, besteak be nahiko ondo, ba?a animean rellenoa sartu zeben eta ez dakit relleno hori zelan dagon
-Water Seven ta Enies Lobby: luzeegia, baina water seveneko zati ondo
-Azken saga: mierda bat emoten zeban ba?a aber azkenean Alabastakoa bezain ona urteteko itxura hartzen dabil

Rellenoa aipatu barik, klaro esta, zer uste duzue opinatzen dudana horrengatik  :lol

Ah, aber bihar lehenengo 8 kapituluak jartzen dodazen, ta etzi 20-30.

baronluigi

Aju

aber oraingoan ere ETBk bere letra itzulpen literal horrekin harritzen gaituen. Openingaren bideoa ikusten dute audiorik gabe eta zer sugeritzen dioten idazten dute, hortik dator 'sanji tipo dotorea eta usopp sudur luzea'arena

MikelEiza

Niri ere berdina gertatu zitzaidan, hasieran ez du ematen serie oso ona denik baina zenbat eta atal gehiago ikusi gero eta engantxatuago amaitzen duzu. Nik 269 ataleraino denak ikusi ditut eta 270 ari naiz jaisten momentu honetan eta ikusi dudanagatik seriea asko hobetzen da; orain artekoa hasiera besterik ez da.
Opening-a atzo behintzat betikoa zen. Beste webgune batzuetan irakurri dudanez 48. ataletik aurrera 2. opening-a eman behar zuten eta uste dut atzokoa zela 48a eta beraz baliteke opening honekin jarraitzea.

orionatk

ni ez nintzen ikusten hasi etb-n emititu arte, eta bai, lehenengoak pixka bat astunak egiten dira, baina gero eta onagoa iruditzen zait^^

Illidan

nire uzten oso serie ona da ikusi dudan onenetarikoa eta euskaraz jarri zutenetik tele5 utzi zuen lekutik aurrera ikusi dut :lmaosmiley3 eta itzela da

ala ere bikoizketa ona dauka ez nuen espero erdaraz egin zituzten ... beno ez naiz sartuko