Dragoi bola

Sortzailea Jabarro, 2007ko Martxoaren 22a, 12:48:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Jabarro

MikelEiza

Duela egun batzuk esan zenuen Taichisani lagunduko zeniola release honekin eta dagoeneko lehenengo sei atalak, a zer nolako abiadura :lmaosmiley3.

Egunotako igoerekin nire mandoak ez du atsedenik hartzen. Hori bai, noizean behin konexioa galtzen dut eta ez dakit zergatik :brickwall.

orionatk

Jeje ba bai, serie luzea denez erritmo ona eraman beharko  :lol

Arsenicum

Euskal Partyrako amaitu gure dozu ala? :whistling
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Oso ona!!!!!! mila esker!!!!!! :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

AipatuEuskal Partyrako amaitu gure dozu ala?

Jajaja horrenbeste ez! Baina bai kapitulu nahikotxo eraman, relesea ezagutzera emateko, eta euskal partyaren ondoren jendeak emuletik jeisteko.

jonnydbz

Jajajaja, DBko beste banaketari konpetentzia egiteko eee?? :xD

Lehen atala aurrikusi dut eta kalitatea primerakoa da, lan bikaina :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Bueno, egia esan beste bi banaketa daude, aitortxurena eta dragonteam-ena  :angelno

jonnydbz

Beno, baina hori formatu guztiz ezberdina da, hori ez da kontutan hartu behar :lol

Taichisan

Gure relasea ez du parekorik lagunok, dualean, zentzura gabe,.....jejejejejejeje
Talde bikaina osatzen dugunez gero, release bikainak egiteko nahia dugu, denon asebeterako^^
eta zuek guztekin ni piraten erregea izango naiz!^^XD(esan beharra nebanXD)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Vaiwa

kaixo lagunak!!!!

berria naiz foro honetan eta asko kostatu zait aurkitzea mezuak idazteko botoia non zegoen.

jejeje

galdetu nahi nizueke ea dakizuen nondik jaitsi dragoi bola/z euskarazko seriaren kapitulu guztiak.

mila esker!!!

Arsenicum

Aupa Kazeko. Ongi etorri. Upldoads barruan badekozuz Dragoi Bolako 9 atal eta Dragoi Bola Z-ko 140. Apurka apurka gehiago jartzen joango dira Aju eta Orionatk. Ez dot uste beste inork amaituko deuenik Euskal-Encodings-ek baino lehenau seriea amaitzen.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Vaiwa

eskerrik asko informazioa gatik

olen

Lehenengo atala ikusi ditut eta egia esan aitortxuren banaketarekiko alde handia dago.
Zorionak eta eskerrikasko!!!!

jonnydbz

Aldearen gakoa iturrietan dago, Aitortxuk manga filmseko dvdeetatik ripeatzen ditu, eta orionatk-k dvdrip japoniarretik ateratako bideoak erabiltzen ditu. Bien arteko aldea ikaragarria da benetan. Ea jendea animatzen den jeistera eta foroan parte hartzera.

:bye1