Dragoi bola

Sortzailea Jabarro, 2007ko Martxoaren 22a, 12:48:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Jabarro

Kaixo, berria naiz foro honetan baino denbora daramat begirtzen pixka bat.
Bazan garaia norbaitek euskerazko gure betiko serieak ateratzea.

Txapa utzita galdetu nahi nizueke ea proiekturen bat daukazuen dragoi bolako atalak igotzeko, nik emulen jetsi ditut baino bakarrik 70. atalerarte aurkitu ditut eta euskal-encondings-eko marka nola ez duen jartzen jakin nahiko nuke ea zuek igo dituzuen. :thumbsup

Aju

Ongi etorri. Ondo esan duzun moduan, atal horiek ez diramate gure etiketarik, guk ez baititugu egin horiek, ba?a badago asmoa egiteko, taichisan da arduraduna

Arsenicum

Ongietorri Jabarro, bajatu dituzun atal horrek (Aitortxuren partez) jartzen dutenak dira ezta? Ez dira guk igotakoak. Oraingoz Aju Dragoi Bola Z-rekin dabil, ia hau amaitu eta gero Dragoi Bolarekin hasteko gogoa daukan, edo taichisan zen Dragoi Bola egitekoa? Eurek esango dizute hobeto.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Mekaben... sos! jajaja aurreratu egin zara idazten Aju.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Jabarro

jaja. egia esan kriston gogoa zeukeat dragoi bolaren atal guztiak edukitzeko, dragoi bolaren friki bat ari naiz bihurtzen :lmaosmiley3-ren atalak jarri ditut jaisten ea zortea dagoen eta denak jaisten diren.Nik dakidala hemendik hartuta 104 atal daude.
Nik dragoi bolaren dauzkadan atalak emulen jarri ditut compartitzeko eta 24 ordua nago konektatua norbaitek jetsi nahi baditu. kalitatea nere ustez hona daukan txarra zera da, zentsuratua dagoela,etb1-en atera ziren bezela

Aju

kuriosidadez, zenbat urte dauzkazu? Bihurtzen zabiltzala esateko, aurreko emanalditik asko ez zara gogoratzen, ta orduan gaztea? Edo neure imajinazioa da

Jabarro

Nik bueno bai gaztea naiz erlatiboki 21 urte dauzkat :blush

Aju

ko?o, ni ba?o zaharragoa zarela orduan XD Berandu zabilz engantxatzeko

Jabarro

bueno bueno hain zaharra ez nago ezta ere jajjaa.
Engantxatzeko berandu ez da, re-engantxatu egin naiz. Kontuan hartu ni marrazki hauekin bizi izan naiz eta astean bat botatzen zuten eta hor egon nintzen ikusten, lehenengotik azkenerarte(goku txikia- majin boo arte) asieske egantxatzeko berandu ez, etbren kulpa nere barneko ume suspertu duelako :whistling
jajajajajaj

jonnydbz

Ta kuriositatez Aju, zuk zenbat dituzu?? :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

194, ba?a tartean 105-109 falta

orionatk

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Martxoaren 22a, 21:32:28
194, ba?a tartean 105-109 falta

Jajaja, uste dut jonnydbz zure adinari buruz ari zela, eta ez kapituluei buruz^^

PD: ea taichisanekin geratzen naizen vhs-ak pasatzeko eta 105-109 audioak ripeatzen ditudan

Aju

ah, ostia, ni oso-osoan atalekin ze lagun batekin egon naiz komentatzen justo.

20 eginak

orionatk

Gaur hasi naiz Dragoi Bola-ren XviD relesearekin, oso release esperoa^^. Zentsurarik gabekoa da, azpitituluekin parte horietan. Publikazioa astero izango da, eta kapitulu kopurua asteko, depende zelako zailtasuna duten muntatzeko eta azpitutuluak egiteko.
On egin eta asko konpartitu!!  :egiptooo

http://aokromes.clanogre.net/smf/index.php?topic=762.0

Aju

AipatuPublikazioa: Astero kapitulu batzuk

:vueltasss  :lol