Web Horrialdea

Sortzailea ierkiaga, 2007ko Apirilaren 12a, 20:38:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

ierkiaga

Foroko beste batekin egon naz komentatzen ta foroko jenteari nahiko neutzan proposatu web horri bat sortzea. Nire ustetan jente asko ta askori foroak atzera botatzen dotze, hau da internetean askorik ibiltzen ez den jendeari etzaio gustatzen foroetan gauzen bila ibiltzea.

Horregatik web horri simple bat izatea interesgarria izango litzateke, albisteak, elinkak, informazio orokorrak eta tutorial txiki batzuk jarri ahal izateko. Nire ustetan horrelako proiektu batek kriston inpultxua emon diezaike mugimendu honi.

Bueno ea zer deritzaozuen.  :ring (jejej emotikono itzelak daoz)

jonnydbz

Niri ideia bikaina iruditzen zait :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

FHarlock

Ez da idei txarra. Elinkak eta era ordenatuagoan ikus litezen lagunduko luke.

orionatk

Ideia ona da, baina niri "foro" formatua ere asko gustatzen zait.

MikelEiza

Niretzat ere ideia ona da, horrela foroko informazio guztia ordenatuagoa eta modu atseginago batetan izango genuke. Baten batek ba al daki web orrialdeak egiten? Nik neuk zertxobait badakit, baina ez kriston orrialdea egiteko eta are gutxiago buruan darabilkidan ideia gauzatzeko. Hala ere galdetuko diot lagunen bati ea prest dagoen laguntzeko eta abisatuko dizuet.

Hala ere alde txarra ere badauka hosting bat beharko genukeelako, baina nahi izanez gero konponbidea berehala bilatuko genuke.

barraplaust

Niri ideia bikaina iruditzen zait, baina web orria egiteaz gain foroa ere mantenduko genuke ezta?
Soilik herriak salba dezake herria.

MikelEiza

Noski foroa beti bezala edukiko genuke. Nik orrialdea foroaren interfaze bat bezala ikusten dut, hau da, eduki berdina beste era batetara ikusirik, jente askorentzat erosoagoa izango delarik.

Aju

Nahi baduzue egin daiteke eta badago nork egin weba, php formatuko foroan geundenean eskaini zidan eta suposatzen dut prest egongo dela orain ere.

Iritzi pertsonalean, foroa serie bati buruzkoa balitz, honen moduan, hori badago sekzioetan banatzea (multimedia, info, irudiak...), baina hemen, serieak, pelikulak eta serieak ez diren beste gauza batzuk ere abarkatzen dituen foro batean, egin daitekeen banaketa bakarra berton eginda dagoena da, proiektuentzat, igoerentzat, zalantzentzat, off topic-ak... azken finean orri bat egitea litzake subforo bakoitzaren linkekin,  honen moduan eta beste 3 subforo ezberdinekin. Foro hau bertako subforoen estilokoa da (jende kopurua kenduta XD), bakarrik hainbeste igoera daukatenez subkategoria gehiago daukatela, series extranjeras, espa?olas, dibujos... eta orri bisitatuena ez bada, hortxe-hortxe ibiliko dira eta ez sekula inork ez du ezer faltan bota.

Jendea animatzen ez bada idazten, arazoa foroa euskera hutsean delako da, eremu txiki batean zentraturik dago, eta horrez gain hizkuntzak % handi-handi bat deskartatzen du automatikoki.

Hostingarena elitzake arazo izan behar, bazegoen jende nahikoa dirua uzteko prest.

Aipamenaren egilea: ierkiaga  Noiz: 2007ko Apirilaren 12a, 20:38:50
internetean askorik ibiltzen ez den jendeari etzaio gustatzen foroetan gauzen bila ibiltzea.
Ez kezkatu jende horretaz, 'visitantes' gehienak ederki asko joaten dira zuzenean uploadsera (e arsenicum? edo beste batek esan zidan atzo?  :xD)

albisteak
Miedo me da honek, gehien ematen didana, eta ez niri bakarrik :xD

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Apirilaren 12a, 21:33:59
foroa ere mantenduko genuke ezta?
Noski baietz

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 12a, 21:04:06
Elinkak eta era ordenatuagoan ikus litezen lagunduko luke.
1000 bider egon naiz pentsatzen hau, baina gaia atera denez ideia botako dut, ez dakit posible izango den ba?a... Baten batek badaki postekin egin daitekeen 'usuarios' sekzioa bezala jarri, au da, goian alfabeto bat jarri eta letra bakoitzarekin letra horrekin hasten diren serieen e/linkak agertzerik dagoen? Ez dakit ondo ulertu den ba?a sartu usuariosen eta fijo ulertzen duzuela zertaz ari naizen.

Nire ustetan horrelako proiektu batek kriston inpultxua emon diezaike mugimendu honi.
Badakizu inpultso handiena Txef Txikiak emango lukeela  :xD EDIT: gaizkiulerturik ez egoteko, ez dauka Txef txikia

Arsenicum

SMF-ek badeko aukera bat web horri bat jartzekoa edo. Probak iten jarri gendun baie justo foroko botoia ez zan agertuten. Zuriz agertuten zan txarto egon zalako traduzituta. Proba in leike horregaz ia oin ondo badabil.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Apirilaren 12a, 21:47:00
Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 12a, 21:04:06
Elinkak eta era ordenatuagoan ikus litezen lagunduko luke.
1000 bider egon naiz pentsatzen hau, baina gaia atera denez ideia botako dut, ez dakit posible izango den ba?a... Baten batek badaki postekin egin daitekeen 'usuarios' sekzioa bezala jarri, au da, goian alfabeto bat jarri eta letra bakoitzarekin letra horrekin hasten diren serieen e/linkak agertzerik dagoen? Ez dakit ondo ulertu den ba?a sartu usuariosen eta fijo ulertzen duzuela zertaz ari naizen.
TusDivx-en postit edo anuntzio bat dute, hau adibidez, egitea ez da batere zaila eta igoera guztiak era ordenatuan egongo lirateke inongo buruausterik gabe eta konplikaziorik gabe.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

ba oso erraza da holako bat egitea, ideia gustatzen bada, jarriko dut holako bat

orionatk

Niri behintzat gustatzen zait ideia.

jonnydbz

Nik beti horra jotzen dut zerbai jeitsi nahi dudanean, listan begiratu ta egoten bada bonbon, bestela hor konpon :xD. Post hori ixtea komeni da, mezu bakarrekoa, horrela zaborrez ez betetzeko. Zerbait berria dagoenean editatu eta listo.

Aju

bai bai, ideia post batean bakarrik egotea da, txintxetarekin itxira egongo litzake

Aju

ostias, arsenicumen mezua hontxe irakurri dot, egia, SMFek berak ematen du aukera proposatzen dan moduko orri bat egiteko, de hecho, phptik smfra pasatu zenean, aokromesek web orri batekin jarri zuen eta kendu egin genuen liosoa zelako, ba?a bai, egin daiteke