Ghost efektua: ekidi daiteke?

Sortzailea orionatk, 2007ko Maiatzaren 18a, 21:00:10

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

Conan-en dvd-etatik ripeoak egitean agertu zaidan arazoetako bat da ghost efektua (orain bakarra, gainontzekoa konpondu dut). Filtroekin eta xvid-en konfigurazio on batekin, nahiko kalitate ona lortu dut dvd originalekin konparatuz, nahiko kaxkarrak hauek. Hau DVD original baten kaptura da:

Norbaitek daki nola kendu efektu hau? VirtualDub-en filtroren batekin edo?
Eske dvd originalean agertzen dela ikusita... zail samarra ikusten dut. Entzun dudanez, jonu-ren dvd guztiekin gertatzen da.

FHarlock

Ez da Jonuren gauza, anime ia guztiek arazo hori dute, eta arazoa NTSC-tik PAL-era eginiko konbertsioa ongi ez dela egin.

NTSC 30 fotogramatara dabil (24-eko modalitate bat du ere). Animazioa 35mm-tan egin ohi da, 24 fps, gauza da pulldown egiten dutela 30 fps lortzeko, irudi abiadura aldatu gabe. Egin behar zaiena, entrelazatu ez badute (eta ez da normalean kasua) telezinatu inbersoa egin 24fps-ko abiadura lortzeko, hortik 4% azelerazioa egiten zaio eta fotograma osoko Pal bat lortzen duzu.

Baina entrelazatua badago... konbertsioa zail da, eta askotan ez da ongiegi egiten. Hortik interneten aurkitu nuen NTSC-tik ditudan dvd-eak PAL-era egingo ditudan lanetarako: http://www.100fps.com/

Baina jada Pal-erako konbertsioa gaizki egina badago... zail da asko egiten.

Arazoa laister konpontzeko bidean dela esan behar, HD formatuek zinemako 24fps onartzen dutenez, formatu horiek erabilita, arazoa konpondua.

Irudiari begiratuta, filtro basikoa jarri ez duzula uste dut, deinterlace deritzo, eta hor aukeratu oberena, blend deritzona uste dut dela. Deinterlace bob kasu honetarako badoan ez nago zihur, eta oraindik nola dabilen ikasi behar dut (100fps-ko orrikoa). Ea norbaitek deinterlace filtro obeagoak ezagutzen dituen.

Deinterlace ez dizu arazoa konponduko, baina interlazado arazoa bai, eta horrek kodifikaketari min haundia egiten dio. Ghost efektua geratuko zaiazu, baina marratxo guztiak desagertuko zaizkizu, honela geratuz:

Taichisan

Eta FHarlock-ek txapa hau bota ezer ez esateko nola kentzen den, manda kojones la cosa, ba hori, Rajoyk bezala, gauza bat galdetu ta berak beste gauza bat erantzun
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!