One Piece -Alabastako Sagaren programaketa gutxi gora behera

Sortzailea Taichisan, 2007ko Ekainaren 04a, 18:09:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

20tan hasiko da One Piece eta teletextoan lehenengo atala mantentzen da. Bigarren emisio honegaz falta ziren edo txarto dauzen audioak lortu behar direz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Aju

Agur laburpena berriro, joder, nahitan ere ezin zen egin hori  :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :fhar

Arsenicum

Gaurko laburpena behar zan ala? 9. Audioagaz ez zan arazoren bat egon? Listaren bat iten badozue zeintzuk dauzen txarto eta holan... Orionatk eta ni joango garez hartzen.

Aju

Ba holan esateko... Lehenengo kapituloko avancea, 3. kapitulua, 27 ta 28.a... Momentuz ez naz gehiagogaz gogoratzen

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Ekainaren 12a, 20:26:51
Agur laburpena berriro, joder, nahitan ere ezin zen egin hori  :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :fhar
Ez da hori bakarrik baizik eta lehen emisioan moztu zuten berberan moztu dutela, nik uste badaukatela lehen atal hori horrela montauta bestela  son unos HP(eta ez da Harry potterXD) :brickwall :brickwall
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

igual bigarren pasea denez, esango dute 'zetarako emango dugu laburpena, gehienek ikusita badaukate', ta horrela bada... ahal dela ez dugu utzi behar ezer bigarren paserako

baronluigi

Ez dakit konturatu zareten, baina ETBk erositako kapituluak araitek erosi zuen lehen kapitulu paketean zeudenak ziren XD (lehen ataletik ehun eta bigarren ataleraino XD)

Ea noiz hasten den Arait bigarren paketea (103-153 atalekin osatua) autonomiketara saltzen XD, bestela jai daukagu  :vueltasss

Aju

103 edo 104 izan dira azkenean.

Katalunian 195 arte eman dute edo ematen ari dira, asike autonomikek eros ditzaketela esango nuke, bai 150 arte behintzat, 151-195 kapituluak ez dakit katalanen euren bolan erosi dituzten ala ez.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Ekainaren 16a, 21:55:24
103 edo 104 izan dira azkenean.

Katalunian 195 arte eman dute edo ematen ari dira, asike autonomikek eros ditzaketela esango nuke, bai 150 arte behintzat, 151-195 kapituluak ez dakit katalanen euren bolan erosi dituzten ala ez.

Bai Bai, katalenek beraien aldetik erosi dituzte 154-195 kapituluak, Arait-en laguntzarik gabe...

Hala ere, Europan One Piece emititzen duen nazioetatik, Espainia atzeratuena dabil, XD, gure kontinenteko beste nazio batzuk jada geu baino aurreratuago baitijoaz (Alemanian jada CP9-ko sagarekin astear direla uste dut XD)

Hala ere, nik galdera bat daukat...zergatik ez ditu ETB-EK Arait-en pakete guztiak erosten eta kitto? Eta orain Jetix-ek eskubideak dituela esateak ez du balio, CASTILLA LA MANCHA-ko kate autonomikoa One Piece-ren laugarren denboraldia emititzen ari bait da (155-195 kapituluak), eta gainera, aste santuaren hasieran hasi ziren emititzen, JETIX baino 3 aste lehenago (Jetix apirilaren 26-an hasi zen)

Ea zer diozuen XD :ext_hump