Totoro euskeraz??

Sortzailea nami_eiku, 2007ko Ekainaren 17a, 19:11:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

nami_eiku

Kaixo, berria naiz!
MARUG.A.M.E. gipuzkoar elkartetik nator.
Orain dela denboralditxo bat zuen web-horria ezagutzen dudala, bainan ez naiz animatu posteatzera, alde batetik, euskaldun-berria naizelako eta euskaraz mintzatzea kosta egiten zaidalako (hanka asko sartzen dudala badakit); eta bestetik, denbora libre asko ez dudalako.
Gauza zera da, zuen lanari buruz entzun nuen lehenengo alditatik hauxe galdetu nahi izan dizuet...
ba al dauka norbait ETBn emititutako TONARI NO TOTORO euskarazko bertsioa? Ba al dago hura divx, VHS edo dvdan lortzeko posibilitaterik? Filme hori izan zen manga munduan sarrarazi ninduena, eta ikusi nuen lehenengo aldia euskaraz izan zen, horrezkero euskaraz lortzea asko gustatuko litzaidake.
Horrez gain jakina da ETBk ghibliren beste zenbait filme euskaraz emititu dituela, adibidez Porco Rosso. Filme horiek lortzeko moduren bat ba al dago? Norbaitek grabatuta edo ETBko jendearekin harremanak izanezgero...

Asko ezkertuko nizueke!

MikelEiza

Ongi etorri nami_eiku :thumbsup.

TONARI NO TOTOR-taz inori ez diot ezer entzun, baina Porco Rosso-taz zerbait komentatu zidan foroan ibiltzen zen batek. Zoritxarrez, ez dakit berak edo foroko besteren batek zeukan eta berak baldin bazeukan ez dakit lortzerik izango dugunik. Ea baten batek zerbait gehiago dakien.

Arsenicum

Porco rosso nik dekotela uste dot VHS baten, 'norbaitek' utzita. Ez nazena gogoratzen da, bertsio originala+subtituloak euskeraz den, edo zuzenean euskerazko bikoizketa egin zuten.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Oin begiratu dot artxibategian eta VO+Sub zan. Denbora dekodanean igual igon beharko da.

Taichisan

Lehenengo eta behin, Ongi etorri Nami_Eiku^^

Totoro.ri buruz neuk dekot filmea vhs-an "norbaitek" utzita euskarazko bikoizketarekin, eta pendiente dago audioa atera eta muntaia egiteko divx-ean^^ espero dut laster izan ahal izatea filme hori audioa hartzeko denbora^^
Eskertzen dizugu asko zure etorria^^ goza ezazu forugaz :king
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Ekainaren 17a, 21:58:04
Porco rosso nik dekotela uste dot VHS baten, 'norbaitek' utzita.

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Ekainaren 18a, 00:56:50
Totoro.ri buruz neuk dekot filmea vhs-an "norbaitek" utzita euskarazko bikoizketarekin

Jajaja ematen du "berataz" hitz egitea pekatua dela edo...

nami_eiku

Milesker erantzunengatik
Guzti hau jakinda adi egongo naiz... Kaka emango dizuet nohizbehinka gogorarazteko xD
Ikusi arte!

Arsenicum

Aipamenaren egilea: nami_eiku  Noiz: 2007ko Ekainaren 18a, 09:24:59
Milesker erantzunengatik
Guzti hau jakinda adi egongo naiz... Kaka emango dizuet nohizbehinka gogorarazteko xD
Ikusi arte!

Jajaja! ondo ondo, presioagaz azkenean egin beharko dot. Ezingo naz eskakeatu.

Aju

Nahi izan ezkero, hitzen zentsura jar daiteke eta izen hori aipatzean beste batengatik ordeztu  :xD

Zuk eman brasa lasai, azkenean horixe da metodorik onena gauzak lortzeko  :lol

mamorro

Ei, taichisan, Totoro euskaraz daukazula???

Releasen prioridade listan postuz igo beharko duzu totorerena.

Enekien Porco Rosso ere euskaraz zeogenik, Ghibliren pelikuletatik ia gehien gustatzen zaidana da.

Barbadil

Nik ere ez nekien Porco sosso eta totororena.
Kasualitatze Porco rosso duela 5 bat egun hasi nintzen berriro ikusten ez bait nintzen gogoratzen, nire lehenengo animea izan zen, noski orduan ez nekien zer zen animea, Ghost in the shell ikusi eta gero guztiz murgildu nintzen mundu honetan.

PD-> Esan beharrik ez dago presioa handitzen doala ezta Taichisan?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Barbadil  Noiz: 2007ko Uztailaren 03a, 22:17:41
Esan beharrik ez dago presioa handitzen doala ezta Taichisan?
JOOOOOOOOOOOOOOOOOODOOO, badirudi lana pilatzen zaidala XDDDDDDD
Abuztuan hasiko naiz filme honekin, ze filmeak nola montatzen duten ikusita, badakit arazoak eukiko ditudala sinkronia arloanXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

717

asko eskertuko nizuke nik ere filme hau muntatuko bazenu
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?