Justizia telesaila Euskeraz

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Uztailaren 04a, 21:16:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Bihar gaueko 22tan Justizia telesaila emongo deurie etb1en. http://epguides.com/Justice/ Ikusi doten iragarkiagaitik hau izen behar da seguru. Ez dakit zelan egongo dan. Ez dot uste nire gustukoa izengo danik...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Irudi errealeko telesail berria etb1en EUSKARAZ???????? ezin daiteke izan, ilusioa izango da jajajajajajajaja

Bromak aparte, oso berri ona, baliteke datorren ikasturterako irudi errealeko telesail gehiago euskaratzen hastea, norbaitek harrapatu dezake??, nik sahiatuko naiz behintzat.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Jotake[EH]

Ez dut uste nire gustokoa izango denik.

Arsenicum

Ba gaur telesaila ikusi dot eta pentsatu dotena baino hobeaua da.

Flipatuta geratu naz, 'Inozentea' eta 'Errugabea' bereiztu direzelako. Inozentea ezer egin ez deuenantzako erabili deurie, eta errugabea egin baina errurik ez dekonarentzat; 'No Culpable' antzeko bat.

Taichisan

Ban ik ez dot ikusi ,baina bai grabatu ta ripeatzeko prest, lagunok, espero dugu etb1ek sorpresa ematea ta datorren ikasturterako HEROIAK euskaratuta izatea!

717

nik jakin izan dudanez, ez du batere exitorik izan ameriketan, baina etb1koak oso emozionaturik daude... ja! XD

Heroiak!! hori bai ideia ona!!! etb1k triunfatuko luke! jaja. Baina egia esan, etb1 beste "empresa" baten menpe dago, hainbat kateek osatua, beraz, ezin du erosi berak nahi duena.

inork igoko al ditu telesail honen bideo/audioak euskeraz?? Asko eskertuko nioke!
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?

MikelEiza

Badakigu ETB beste enpresa baten menpe dagoela gauzak erosterakoan, baina esan zutenez enpresa horrek Heroes erosita dauka. Hala ere, ETBk esan zuenez ETB2n emitituko dute. Horri ez diot zentzu gehiegirik ikusten Cuatrok ere serie hau emititzeko asmoa baitauka eta serie berdina hizkuntza berean ematea ez da oso zentsuduna. Horrek zentsua izango luke bi emisioen artean denbora asko baldin badago eta horretarako hobe ez erostea.

Nik ez nuen aukerarik izan serie hau; Justizia, ikusteko eta ez dut uste nire gustukoa izango denik, baina baten batek igotzeko asmorik dauka?

Arsenicum

Nik heroes ikusita dekot erderaz, baie ondo egongo zan euskeraz emititzea, oso serie ona da eta.

Justizia nik grabatute dekot eta ahal badot ripeatu ta igongo dot. Nik pentsatu nenduna baino hobeto egon zan. Niri Zientzia Fikziozkoak gustetan dastez gehien, baie lehenengo atala behintzet ez zan txarto egon.

Taichisan

Neuk ripeatzen nago, lehen ereesan dizuedan bezala, dena den Arsenicum ,gordezazu zurea poresacaso;)
Nik sahiatuko naiz telesail honetaz arduratzen, ongi??

Arsenicum

Baie ez zoaz oporretan datorren astean? :lol Ezingo dozu datorren egueneko atala hartu. Ganera nirea TDTtik hartute dau... :whistling

717

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Uztailaren 08a, 14:43:25
Badakigu ETB beste enpresa baten menpe dagoela gauzak erosterakoan, baina esan zutenez enpresa horrek Heroes erosita dauka. Hala ere, ETBk esan zuenez ETB2n emitituko dute. Horri ez diot zentzu gehiegirik ikusten Cuatrok ere serie hau emititzeko asmoa baitauka eta serie berdina hizkuntza berean ematea ez da oso zentsuduna. Horrek zentsua izango luke bi emisioen artean denbora asko baldin badago eta horretarako hobe ez erostea.

Guztiz ados nago. Ez nekien enpresa horrek erosita zuenik (ez dut izena gogoratzen >.<). Agian ez dute bikoizketa bat pagatzeko diru haina, baina ea noiz ikasten duten dirua irabazteko inbertitu egin behar dela >.<.... cuatrok emititzen duenean seguruenik ezingo dute emititu, beharbada cuatrok bukatu arte itxaron beharko dute, gainera anuntziotan, programazioan eta denean etb2-ri irabazten dio eta ez du ezer egiterik. Horrela dirua galduko dute. Expediente x erosi zutenean berdina gertatu zen, zeinek ikusi nahi zituen 10000 aldiz ikusitako kapituluak? Ni fan-a izanik kapitulu guztiak banituen noiz nahi ikusteko, eta fan-ak ez zirenak iada ikusita zituzten, eta besteak egun batean ikusi eta beste 10-etan ez.

IKASI BEHINGOZ!! INBERTITU GABE EZ DAGO DIRURIK IRABAZTERIK!!

Heroiak telesaia erosteko diru adina badaukate, eros dezatela halako beste telesail bat, kate normalak ez dutenak, adibidez, tipo horrena, esnatzen dena basoaren erdian zein den ez dakielarik eta zilborrik gabe. Etb-k euskerara bikoiztu lezake, eta enpresak gaztelerara, horrela dirua aurreztuko lukete eta bi hizkuntzatan eduki, etb1-n eta etb2-n emititzeko aukera izanik eta baita dvd-ren release-aren kontrol haundia izanik ere.

Justizia telesai honek oso kritika txarrak izan omen ditu hasieratik eta ez du inungo exiturik eduki ameriketan... -_-... horrela nola espero dute dirua irabaztea....
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?

Arsenicum

FORTA enpresaz berba iten zabilziela uste dot. Autonomika danak batu ziren izen honen pean. Basoko mutil horren seriea "Kyle XY" da. Lehenengo denoboraldie uste dot 10 kapitulu baino ez direzela, asike ez da lan handiegirik be itzulpena egitekotan.

Herosena ez dot uste cuatro-k emititu eta gero itxaron beharko deuenik etbk. Telemadrilek dala aste pare bat edo amaitu zeuen lehenengo denboraldie emititzen. Ez dakit etbk zergaitik ez.

Ta azkenik Justizia telesailak oso kritika txarrak euki deituz ameriketan... ez dakit hau izengo bada kasua, seguruenik telesail hau txarra izengo da, baie ni normalean ez naz bapez fidatzen amerikarren gustuekaz. Telesail on asko eta asko ezeztatu direz eureri gustetan ez jakiezelako, eta europan harrera oso onak. "Jeremiah" telesaila da horretariko bat adibidez.

717

Arsenicum

Gaur 3.rren atala ikusi dot eta niretzako ondo egon da bebai. OJ Simpson-en juizioa aipatu da, ta seguruenik horregaitik ez da askorik gustatuko estatu batuetan seriea.

[hide]Agur.[/hide]

717

nik grabatu egin nuen, oraindik ez det ikusi. Ba al daki norbaitek zergaitik bota zuten 23:00?