Zer gertatu zaie eDonkeyServer zerbitzariei??

Sortzailea jonnydbz, 2007ko Irailaren 23a, 16:16:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Egun dexente dira zerbitzari hauek agertzen ez direla, badakizue zergatik den??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Itxi egin dituzte, alemaniako orden juridiko batengatik. Orain nahiko kristoa dago montatuta zerbitzariekin, ze donkeyserverretara konektatzen ginen guztiak, jende asko, beste zerbitzari txikietara konektatu behar gara, eta nahiko beteta daude. Zerbitzari fidagarriak lista honetakoak dira (oraindik ez dituzte kendu donkeyserverrak): http://www.gruk.org/server.met

jonnydbz

Joder, ba ez nekixen ezebe, ze puta semiak... niri bai larreiko arrarua zala ez agerketia...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Ba orain konektatutu naiz eta donkey server2 berri bat zegoen... Badirudi ondo dabilela! :egiptooo
Soilik herriak salba dezake herria.

darko

Zein da berria, "TVU Donkey Server 2"?

PD: barraplaust, kopioia! :vueltasss :xD
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Nire ustez izen horiek jendea konekta dadin jarri dutela...

Aju

eskerrak esan duzun, ze abatar hori jarri duenetik pentsatu dut zeu zarela  :xD

barraplaust

Ostias Darko, enaiz ohartu!  :xD :xD baina lasai ee, konfusiorik ez egoteko segituan kenduko dut  :thumbsup
Ba baliteke horregatik izatea, baina niri agertzen zaidana Donkey Server 2 da, besterik gabe...
Soilik herriak salba dezake herria.