Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ba gauza arraro bat da pelikula hau, ze kontsola baten promoziorako egin zen. Jokoa mas o menos "X hiltzea nahi baduzu joan 72. orrira, bestela 96ra" moduan zen, norberak egiten zuen nahi zuen atala, (youtubean pelikularen zati inedito batzuk daude, beste final batekin eta) egia esan ez da joko bat. Pelikula hau nahiz ta erremasterizatu, ez ta besteen moduko ondo ikusten. De hecho, pelikula hau DBZ seriearen boxean etorri zen extra bezala, eta ez pelikulen boxean

ekai_TZ

Ondo dago jakitea!! jeje. Ba eskertzen dizut pelikula horiek eskaini izana, momentuz nahikoa dut atalekin eta filmeekin, ze euskarazko filme guztiak oraindik jeisten dauzkat eta atalak ere asko luzatuko zaizkit denak jeitsi arte. Beraz, mila esker, eskaintzarengatik eta atalak ripeatzeagatik guretzat. Hala ere agian norbaitek nahiko du!?!?!  :aznn :aznn

tulkastor

ieeep! ez al dituzue subtituluak jarri??? piskat astuna bestela bertsio originalean ikustea, jeee. Milesker a to esto ; )

orionatk

Ba uste dut inork ez dituela egingo euskarazko azpitituloak... ni behintzat ez. Japonierazko audioa badaezpada sartu nuen, besterik gabe, fitxategi finala askoz gehiago okupatzen ez zuelako. Norbait azpitituluak egiteko prest badago esan dezala, gaia atera dela aprobetxatuz^^

tulkastor

bai, ta al badu, jartzen duenak .srt formatuan egitin dezala eskertuko nuke, berriz kapitulu osoa ez jeistearren, noski, jiii. Polita izango litzake bertsio originalean berriz serie guztia ikuste, ejem, batez ere dragoi bola, eta z, : )
Besarkada bat *_*

Arsenicum

Aipamenaren egilea: tulkastor  Noiz: 2008ko Otsailaren 16a, 00:06:43
bai, ta al badu, jartzen duenak .srt formatuan egitin dezala eskertuko nuke, berriz kapitulu osoa ez jeistearren, noski, jiii. Polita izango litzake bertsio originalean berriz serie guztia ikuste, ejem, batez ere dragoi bola, eta z, : )
Besarkada bat *_*

Eskerrikasko tulkastor subtituluak egiteko bolondres aurkeztearren  :xD
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

tulkastor

jajajajajaajjajjjjj, hori ona, dvd-ak utziko dizkidazu hordun ezta :PPP. Jendea animatzeko edo, jjjj, engaaaaaaaaaa :S
jeeeeee, animo!!!, : ))))

tulkastor

buf!!! irakurri dut zeozer hortikan, ta programa pare bat erabilita posible da dvd originaletik azpitituloak ateratzea, ta ondoren .srt formatura pasatzea. Kriston lana dela dirudi, denbora eskatzen bait du, ta gainera ordenagailu aurrean egon behar zea denbora desente, ondoren prozesuak 20 bat minutu edo darama. Animatzen bada inor abisa dezala, jjjj
Eskuz dana idaztea nekagarriago litzake pentsatzen dut...
dvd originalak bestalde, euskarazko azpitituluak dakartza, ezta??
ale animooooo, jiiiii

Aju

Eta ze DVDri aterako dizkiogu subtituluak? Eta denbora berdinak izango ahal ditu?... Ez.

Teorian DBBoxeko subtituluak erabil daitezke, baina hainbeste rollorekin probak egiten hasteak atzera botatzen nau. baten bat animatzen bada, subtituluak pasa daitezke

jonnydbz

ass-tik str-ra pasatzeko sistemaren bat egon behar du, gero ez badute sinkronizazio berdina ba bueno, ezer baino hobeto ez?? Gutxienez zerbait bada, egindako lana kontutan izanda eskertzekoa da tulkastor bezalako frikiren bat egotea eta subak irakurtzea :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

tulkastor

.ass formatu horretan ba al daude ya azpitituluak ala? .srt -ra bihurtzeko VobSub programarekin ahal dela ikusi dut. Asuntua da zerotik hasi behar bada, dvd osoa kopiatu behar dela hd-ra, bestela ez dirudi horren zaila SubRip programarekin egitea, bai luzea ordea, jjjjiii. lan neketsua benetan....   *_*

Aju

Baina galdera da: denborek koinzidituko ote dute? Ze hasieran bideo horiekin hasi ginen sinkronizazioan, eta gero aldatu egin genuen, erabiliko genuen bideo finalaren ripeo txiki batzuengatik. Ez naiz ondo gogoratzen aldaketaren zergatiaz, baina denborek ez zutela koinziditzen komentatu zelakoa daukat... eta pentsatzen jarrita, zer izan daiteke bestela?

tulkastor

beno ba, box-eko dvd-ak jeisten asi naiz, momentuz hiru bakarrik daudela dirudi, hizkuntza danetan ta subtitulu guztikin daudela ta... baina ara sorpresa non jeisten hasi bezain pronto emulea blokeauta geratzen zait, finalizar tarea agertuz, redio!! orain arte ez nuen ikusita dvd-ak igotzeko modu hori, alkoholen imagina zatikatua, baina ez dut uste hori izango danik problema..... emuleren bitartez bilaketa egiten badut artxibo hauena, hauek aurkitu horduko ere blokeatzen zait, finalizar tarea   :kexa

baronluigi

Aipamenaren egilea: tulkastor  Noiz: 2008ko Otsailaren 16a, 16:44:45
buf!!! irakurri dut zeozer hortikan, ta programa pare bat erabilita posible da dvd originaletik azpitituloak ateratzea, ta ondoren .srt formatura pasatzea. Kriston lana dela dirudi, denbora eskatzen bait du, ta gainera ordenagailu aurrean egon behar zea denbora desente, ondoren prozesuak 20 bat minutu edo darama. Animatzen bada inor abisa dezala, jjjj
Eskuz dana idaztea nekagarriago litzake pentsatzen dut...
dvd originalak bestalde, euskarazko azpitituluak dakartza, ezta??
ale animooooo, jiiiii

http://www.mundodivx.com/subtitulos/subrip.php

Tutorial honek argi eta garbi azaltzen du prozesua xd

tulkastor

bai, kontua da dvd-ak behar diala, ta nik ez ditudala. ea lortzen ditudan jeistea, ta ondoren agian egingo ditut probak subtituluak bertatik ateratzeko .avi-entzat : )